بیوگرافی کو جون هه + فعالیت کو جون هه در اینستاگرام

کو جون هه خواننده مشهور کره جنوبی است که این روز ها در گروه موسیقی پسرانه آیکون فعالیت می کند و طرفداران زیادی دارد. همان طور که می دانید آیکون نام یک گروه موسیقی پسرانه در کره جنوبی می باشد و جون هه این روز ها به عنوان وکالیست در آن فعالیت می کند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار جون هه بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی کو جون هه

جون هه یک خواننده و رقصنده اهل کره جنوبی است. او در 31 مارس سال ۱۹۹۷ متولد شد و عضو گروه موسیقی آیکون در شرکت YG اینترتینمنت بود. او در موزیک ویدیوها و اجراهای زنده گروه نقش داشت و همچنین به عنوان رپر و خواننده تنها در برخی از آهنگ‌های گروه شرکت کرده است. جون هه توانست به همراه این گروه موفقیت های زیادی به دست آورد و به شهرت خوبی برسد.

نام و نام خانوادگی کو جون هه
تاریخ تولد 31 مارس 1997
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
بیوگرافی کو جون هه

فعالیت کو جون هه در اینستاگرام

در حال حاضر، جون هه یک حساب اینستاگرام شخصی در اینستاگرام دارد. او در اینستاگرام عکس‌ های شخصی و عکس‌ هایی از تورها و فعالیت‌ های موسیقی خود را به اشتراک می‌ گذارد. علاوه بر آن جون هه از این پلتفرم برای ارتباط با طرفداران خود استفاده می‌ کند و برخی از پست‌ ها و داستان‌ های اینستاگرام را برای ارسال پیام‌ ها و اطلاعات به طرفدارانش استفاده می‌ کند.

بیوگرافی کو جون هه

فعالیت در گروه کره ای آیکون

آیکون نام یک گروه پسرانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت وای جی اینترتینمنت تشکیل شد.جون هه نام وکالیست اصلی این گروه موسیقی کره ای می باشد. قبل از تشکیل گروه، بسیاری از اعضا در مسابقه برنامه‌ی رقص و خوانندگی برنده شدند. آیکون به خاطر موسیقی‌های قدرتمند و آوازهای زیباشان معروف است. آنها ژانرهای مختلفی از جمله هیپ هاپ، R&B و پاپ را در آهنگ‌های خود به کار می‌ برند. آیکون از طرفداران فراوانی در داخل و خارج از کره جنوبی بهره‌ مند است. اعضای این گروه توانسته‌ اند با موسیقی و شخصیت‌ های فردی و جذابشان محبوبیت زیادی را به دست آورند.

علت محبوبیت جون هه

جون هه علاوه بر اینکه یک عضو از گروه آیکون است، خواننده و رپر با استعداد است. صدای قوی و بیان قوی او در آهنگ‌های گروه بسیار مورد تحسین قرار می‌ گیرد. ظاهر خوب و جذاب جون هه یکی از عوامل دیگر است که به محبوبیت وی کمک می‌کند. این خواننده بسیار مردمی است و همراه با گروه آیکون در کنسرت‌ ها و تور های موسیقی زیادی حضور دارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات