بیوگرافی کچی بیتز (خشایار اس آر) + 10 آهنگ برتر او

کچی بیتز یکی از خوانندگان رپ فارسی پرحاشیه و معروف است که قرار است در مورد او اطلاعات جالب و مفیدی را قرار دهیم. او یکی از دوستان صمیمی سپهر خلسه نیز می باشد. در ادامه درباره حواشی او دوستش نیز مطالبی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کچی بیتز کیست؟

جدول بیوگرافی کچی بیتز

نام اصلی کچی بیتز: خشایار سرباز وطن
لقب قدیمی کچی بیتز: خشایار اس آر
معروف ترین آهنگ ها: رنجو، دا دا دا، هولو، دردسر
منابع درآمد کچی بیتز: ساختن بیت، پخش ترک، اداره سایت شرط بندی، یوتیوب

کچی بیتز کیست؟

این روزها برخی از خوانندگان به دلیل صدای منحصر به فرد و یا آهنگ های قویشان به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند. آن ها توانسته اند در بین مردم ایران طرفداران زیادی را نیز به دست آورند که این موضوع شامل خشایار اس آر معروف به کچی بیتز نیز می باشد.

حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی خشایار اس آر بپردازیم. خشایار متولد سال 1368 در تهران است و دوران نوجوانی و جوانی خود را در تهران گذرانده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خیلی از افراد بیان کردند که سن خشایار اس آر به چهره اش نمی خورد و به نظر می‌ رسد که او دهه هفتادی است، اما با این حال باید بگوییم که او متولد اواخر دهه شصت می باشد و در رابطه با این که خشایار اس آر چند سالشه باید بگوییم که او هم اکنون 32 سالش است.

حال این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که کچی بیتز علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی داشته است. به همین دلیل از نوجوانی به دنبال علاقه همیشگی خود یعنی ساخت موزیک و نوازندگی رفته است. حال جالب است که بدانید او در سن 16 سالگی کار خود را با ویولن شروع کرد و آن را به طور جدی و حرفه‌ ای پیگیری کرد و بعد از مدتی به قدری در این ساز حرفه ای شد که توانست چندین بیت آهنگ از گروه معروف 25 باند را در سن 18 سالگی بنوازد.

این موضوع را هم باید افزود که خشایار در یک خانواده مرفه به دنیا آمده است، چرا که خانواده او از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار داشتند و مادر خشایار مالک نمایندگی انحصاری محصولات DC بوده است و بعد از آن خشایار نیز این مسئولیت را برعهده گرفت و از این طریق برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر خشایار اس آر ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

شروع کار حرفه ای

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خشایار بعد از این که توانست مهارت و تخصص در این حرفه به دست آورد در سال 1386 و زمانی که 18 ساله بود از طریق شخصی به نام سینا ساعی با شخصی دیگر به نام سینا مافی آشنا شد. آن ها در چهار کار آهنگسازی با یکدیگر همکاری کردند و این همکاری تا سال 1388 ادامه داشت.

مدتی بعد آن ها توانستند گروه تیک تاک را تشکیل دهند و اولین آهنگ خود را به نام دامبولی منتشر کردند. بعد از مدتی توانستند به شهرت بالایی برسند و طرفداران و هواداران زیادی را نیز به دست آوردند.

بیت های کچی بیتز

بیت های کچی بیتز

بهتر است که بدانید این رپر از همان ابتدا با ساخت بیت های فوق العاده حرفه ای و هم چنین موزیک های جذابش توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد؛ هم چنین با فعالیت در گروه تیک تاک این شهرت را حفظ کرد. او به دلیل بیت های فوق العاده اش در مدت زمان کمی بر سر زبان ها افتاد و توانست در بین مردم طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورد. موزیک جوریکه با بیت سازی حرفه ای این خواننده و ورس های خفن و جذاب اعضای گروه باعث شد تا این گروه به شهرت زیادی برسد.

هم چنین از دیگر کارهای خفن خشایار می‌ توان به یادگیری نوازندگی با گیتار الکتریکی و هم چنین نرم افزارهای سازنده بیت فوق حرفه ای اشاره کرد. این کمک بسیار بزرگی به گروه بود و به این گونه این گروه توانست مخاطبان بیشتری را جذب کند.

خواهر خشایار اس آر کیست؟

این روزها خیلی از مخاطبان و طرفداران خشایار تمایل دارند تا در مورد زندگی شخصی او و خانواده اش بیشتر بدانند. هم چنین این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که مدتی قبل شایعاتی در رابطه با این که خشایار و خواهرش رابطه خوبی با یکدیگر ندارند در شبکه های مجازی منتشر شد؛ به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد خواهر او بیشتر بدانند.

در این باره باید بگوییم که اطلاعات دقیقی در مورد خواهر این خواننده معروف در اینترنت موجود نمی باشد، چرا که خشایار در مورد خواهرش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است. اما بیان شده است که خشایار با خواهرش رابطه بسیار خوبی دارد و خواهر او پشتیبان و حمایتگر خشایار در حرفه‌ اش بوده است.

دوست دختر خشایار اس آر کیست؟

دوست دختر خشایار اس آر کیست؟

هر از گاهی در مورد روابط شخصی و ازدواج هنرمندان و سلبریتی ها در شبکه های مجازی و رسانه ها اخباری منتشر می‌ شود. حال از آن جایی که خشایار مخاطبان زیادی دارد و این روزها به یکی از خوانندگان معروف تبدیل شده است، به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه طرفداران او تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او و دوست‌ دخترش بیشتر بدانند. در ابتدا باید بگوییم که خشایار تا به اکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی است خشایار عکس هایی را از خود در کنار یک مدل اینستاگرامی در پیجش منتشر می‌ کند و بیان کرده است که این خانم زیبا، دوست دخترش است. هم چنین باید افزود که برخی از منابع بیان کردند که آن ها در یک خانه زندگی می کنند و رابطه‌ شان بسیار جدی است. اما با این حال خشایار اطلاعات دیگری در رابطه با دوست دخترش با طرفداران و مخاطبان خود به اشتراک نگذاشته است.

آهنگ های برتر کچی بیتز

خشایار یکی از رپران با استعدادی است که از زمانی که فعالیت خود را شروع کرده است تا به اکنون آهنگ های متعددی را منتشر کرده است. حال اکثر آهنگ های او به دلیل صدای خاص کچی و متن قوی آهنگ ها، با طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی رو به‌ رو شده است. هم چنین خیلی از افراد بیان کرده اند که کچی یکی از رپران فعال و پرکار ایرانی به شمار می‌ رود. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از آهنگ های برتر این رپر معروف بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آهنگ دا دا دا

یکی از آهنگ های معروف این خواننده آهنگ دا دا دا می باشد که زمانی که منتشر شد با استقبال خوب طرفدارانش رو به‌ رو شد و این آهنگ سکوی پرتاب کچی به شهرت و معروفیت بود. می توانید این آهنگ را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

آهنگ دردسر

از دیگر آهنگ های جذاب و معروف کچی می توان به آهنگ دردسر اشاره کرد که زمانی که منتشر شد با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شد؛ خیلی از افراد بیان کردند این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های خشایار است. هم چنین او توانست در آهنگ دردسر قدرت صدای خود را به رخ همگان بکشد، می‌ توانید برای دانلود آهنگ خشایار اس آر دردسر به اینترنت مراجعه نمایید.

آهنگ هولو

یکی از آهنگ های جنجالی این رپر که زمانی که منتشر شد با حواشی زیادی رو به رو شد هولو نام دارد. کچی این آهنگ را دیس به تتلو ساخته و منتشر کرده است. به همین دلیل بعد از انتشار با واکنش های زیادی رو به رو شد و هم چنین کچی توانست بعد از انتشار این آهنگ بار دیگر بر سر زبان‌ ها بیوفتد. می توانید آهنگ هولو خشایار اس آر را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

دانلود اهنگ های خفن کچی بیتز

دانلود آهنگ های خفن کچی بیتز

این روزها خیلی از افراد به آهنگ های کچی یکی از رپران معروف ایرانی گوش می دهند و او توانسته در بین مردم طرفداران و مخاطبان زیادی را به دست آورد. حال برای برخی از افراد سوالی که به وجود می‌ آید، این است که چگونه می توانند به دانلود آهنگ های خشایار بپردازند؟ در این باره باید بگوییم که این روزها افراد دیگر برای گوش دادن به موزیک و موسیقی پول خرج نمی کنند؛ چرا که در زمان گذشته برای گرفتن آلبوم یک خواننده باید آن را از کلوپ های مختلف تهیه می کردند. اما این روزها با پیشرفت در تکنولوژی گوش دادن به آهنگ های خوانندگان معروف کار آسانی می باشد.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل به دانلود آهنگ های خشایار را دارید، کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید و آهنگ مورد نظر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال در اینترنت می توانید عبارتی مانند: دانلود آهنگ با من بیا خشایار اس آر و یا دانلود آهنگ خشایار اس آر کی چی داره و یا هر آهنگ مورد نظر خود را جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به‌ رو شوید و سایت های موسیقی برای شما نمایش داده شود. این موضوع را هم باید افزود که این روزها در اکثر سایت های موسیقی لینک دانلود تمام اهنگ های کچی بیتز برای علاقه مندان و طرفداران او قرار داده شده است. هم چنین می توانید در این سایت ها آهنگ خشایار اس آر دیس به امیر تتلو به نام هولو را نیز جستجو و دانلود کنید.

عکس خشایار اس آر

این روزها خیلی از مردم تمایل دارند تا عکس های جدید سلبریتی ها و یا خوانندگان مورد علاقه خود را جستجو و مشاهده کنند، چرا که از مشاهده عکس های آن ها لذت می برند. حال از آن جایی که خشایار مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل به مشاهده عکس های جدید و متفاوتی از این رپر معروف ایرانی را دارند. بهتر است که بدانید خشایار یکی از رپرانی است که تا به اکنون عکس های متعددی از او در شبکه‌ های مجازی و هم چنین اینترنت منتشر شده است. حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به مشاهده عکس های خشایار را دارید، پیشنهاد ما این است که به اینستاگرام این رپر مراجعه نمایید، چرا که کچی هر از گاهی برای مخاطبانش عکس ها و حتی کلیپ های متعددی از خود را منتشر می‌ کند.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر شبکه های مجازی اگر به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را مانند؛ جدید ترین عکس های خشایار اس آر را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. شما می توانید در اینترنت عکس های متعددی از این رپر را در لوکیشن‌ های مختلف و یا حتی عکس هایی از تولد خشایار اس آر را به راحتی جستجو و مشاهده نمایید.

آهنگ ترکی کچی بیتز و بزی لی

آهنگ ترکی کچی بیتز و بزی لی

یکی از رپرانی که کچی تا به اکنون همکاری‌ های متعددی با او داشته است، بزی لی و یا همان بهزاد لیتو نام دارد. بهتر است بدانید که خیلی از افراد بر این باورند که کچی به واسطه همکاری‌ هایش با بهزاد لیتو توانسته در میان مردم به ویژه مخاطبان لیتو به شهرت بسیار زیادی برسد.

هم چنین ناگفته نماند که کچی و بزی لی علاوه بر این که تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را در کنار یکدیگر خوانده‌ اند، ویدیوهای فان و جذابی را برای چنل یوتیوب خود نیز ضبط و در یوتیوب منتشر کرده اند که یکی از این ویدیوها در رابطه با رپ خونی ترکی بهزاد لیتو و کچی می‌ باشد. این ویدیو پس از انتشار در یوتیوب از بازدید بسیار بالایی برخوردار شد و مورد استقبال خیلی از طرفداران این دو رپر قرار گرفت.

اینستاگرام خشایار چند فالوور دارد؟

این روزها اینستاگرام به یکی از شبکه های کاربردی و مفید تبدیل شده است که اکثر مردم اعم از افراد معروف و یا غیر معروف در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند؛ که این موضوع شامل خشایار نیز می‌ باشد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه اینستاگرام خشایار اس آر مرکز فعالیت او است و از طریق اینستاگرام به معرفی آهنگ ها و آلبوم های جدیدش می پردازد و هم چنین با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط است. حال باید افزود که در حال حاضر خشایار بیش از 1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

حال اگر تمایل به پیدا کردن آدرس اینستاگرام این رپر معروف را دارید، پیشنهادمی کنیم تا نام او را در قسمت جستجوی این برنامه به انگلیسی تایپ کنید، تا پیج او برای شما نمایش داده شود. از آن جایی که خشایار در اینستاگرام فالووران زیادی دارد، به همین دلیل پیج او نسبت به سایر پیج ها مانند فن پیج هایش و یا پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص است. این موضوع را هم باید افزود که کچی علاوه برای اینستاگرام در یوتیوب نیز فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد، حال برای پیدا کردن آدرس یوتیوب خشایار اس آر کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

اینستاگرام خشایار چند فالوور دارد؟

دعوای کچی بیتز و امیر خلوت بر سر چه بود؟

کچی بیتز یکی از جنجالی‌ ترین و پرحاشیه ترین رپران ایرانی است که هر از گاهی با سایر خوانندگان دعوا و درگیری هایی را به وجود می‌ آورد. حال این موضوع را هم بهتر است که بدانید مدتی قبل درگیری بین کچی بیتز و امیر خلوت یکی از رپران معروف ایرانی به وجود آمد که این درگیری به دنیای مجازی نیز کشیده شد.

در این باره باید بگوییم که این درگیری از آن جایی شروع شد که کچی بیتز در اینستاگرام خود کلیپی را به صورت بتل رپ منتشر کرد و در این کلیپ از امیر خلوت انتقاد کرد. بعد از آن امیر خلوت نیز به این ویدیو واکنش نشان داد و با انتشار یک ویدیو به شدت به تخریب کچی بیتز پرداخت و او را زیر سوال برد و این موضوع شروع درگیری آن ها با یکدیگر بوده است.

کلاب هاوس خشایار

خشایار از آن دسته از رپرانی است که در اکثر برنامه های مجازی فعالیت می‌ کند. حال این موضوع را هم باید افزود او مدتی قبل فعالیت خود را در کلاب هاوس نیز آغاز کرده است و در این پلتفرم به گفتگو با هواداران و طرفدارانش می‌ پردازد. کلاب هاوس یکی از شبکه‌ های مجازی محبوبی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

آلبوم اتصالی از کچی بیتز

کچی بیتز یکی از رپران فعالی است که تا به اکنون آلبوم های بسیار زیبا و شنیدنی را منتشر کرده است که هر کدام از آلبوم‌ های او با استقبال خوب طرفدارانش رو به رو شده است. حال از یکی از آلبوم های این رپر معروف می‌ توان به آلبوم اتصالی اشاره کرد که این آلبوم بعد از انتشار با واکنش‌ های مثبت زیادی رو به‌ رو شد و مخاطبان زیادی را نیز به دست آورد. حال می توانید با مراجعه به سایت های موسیقی به دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت یکجا و یا به صورت تکی بپردازید و از گوش کردن آهنگ های این آلبوم لذت ببرید.

تحصیلات خشایار

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خشایار بعد از این که دوران مدرسه را با معدل خوب تمام کرد، توانست وارد دانشگاه شود و او در دانشگاه در رشته مهندسی انرژی هسته ای مشغول به تحصیل شد و موفق شد با معدل عالی از این رشته فارغ التحصیل شود. البته این موضوع را هم باید افزود که بعد از آن خشایار دیگر تحصیل را ادامه نداد و به صورت تمام وقت به موسیقی و هم چنین بیزینس شخصی اش پرداخت.

مصاحبه با این رپر

از آن جایی که کچی بیتز یکی از رپران معروف و سرشناس ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد به همین دلیل تا به اکنون مصاحبه‌ های متعددی با او انجام شده است که تمام مصاحبه های خشایار با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده اند. به طور معمول خشایار در اکثر مصاحبه‌ های خود در مورد موضوعات مختلفی مانند: چگونگی شروع فعالیتش در این حرفه، علاقه‌ ای که به موسیقی دارد، همکاری های جذابی که تا به اکنون با برخی از رپران و خوانندگان دیگر داشته است، فراز و نشیب هایی که در این حرفه تجربه کرده است، درگیری‌ هایی که با برخی از خوانندگان دیگر داشته است و … صحبت کرده است.

در یکی از این مصاحبه ها نیز از خشی درباره رابطه او با سپهر خلسه و تبلیغات او برای بازی انفجار سوالاتی پرسیده شد البته کچی سعی کرد تا حد امکان به این سوالات پاسخ ندهد با این حال می توانید این مصاحبه را در یوتیوب دنبال کنید.

حال اگر تمایل به مشاهده اکثر مصاحبه‌ های این رپر معروف را دارید، پیشنهاد ما این است که به اینترنت و یا آپارات مراجعه نمایید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل خشایار با شبکه معروف من و تو نیز مصاحبه‌ ای انجام داده است که می‌ توانید این مصاحبه را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

حاشیه های کچی بیتزدر رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های کچی بیتزدر رابطه با چه موضوعاتی است؟

این روزها برای خیلی از سلبریتی ها و خوانندگان معروف حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود می‌ آید که این حاشیه ها توسط کاربران در شبکه های مجازی دست به دست می‌ شوند. حال بهتر است که بدانید خشایار یکی پرحاشیه ترین و جنجالی ترین رپران ایرانی است که تا به اکنون در حاشیه های زیادی قرار گرفته است و یا حاشیه های متعددی را به وجود آورده است. البته این موضوع را هم باید افزود که خیلی از افراد بر این باورند که خشایار به طور عمد این حواشی و جنجال ها را برای خود به وجود می‌ آورد تا به این گونه نامش بر سر زبان ها بیفتد و آهنگ ها و آلبوم های جدیدش بیشتر از قبل دیده شوند.

یکی مورد توجه ترین حاشیه ها درباره او داشتن سایت شرط بندی به همراه سپهر خلسه می باشد که البته خشی تا به حال این موضوع را تایید نکرده است.

با این حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای این رپر معروف به وجود آمده است می‌ توان به موضوعاتی مانند: درگیری های او با سایر خوانندگان مانند درگیری خشایار اس آر و امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) و یا درگیری خشایار اس آر پوتک، روابط شخصی او، فعالیت هایی که در شبکه های مجازی انجام می دهد، سفر به ایران و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد. هم چنین جالب است که بدانید کچی در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده است که برای اکثر خوانندگان معروف حاشیه ها و جنجال‌ هایی به وجود می‌ آید و این موضوع کاملاً طبیعی است.

برای ورود به سایت بازی انفجار کچی بیتز می توانید بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید.

ای کچی بیتز به چه کسانی بوده است؟

خشایار اس آر که با نام هنری کچی بیتز هم شناخته می شود، یکی از رپران سرشناس اهل ایران می باشد که در سبک رپ فعالیت می‌ کند و این روزها با توجه به موسیقی های جذاب و صدای فوق العاده ای که دارد توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر کشور به دست آورد. حال این موضوع را هم باید افزود کچی بیتز از زمانی که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرده است، درگیری‌ هایی با برخی از رپران دیگر داشته است که گاهی اوقات این درگیری‌ ها تا جایی ادامه پیدا کردند که منجر به انتشار دیس ترک از جانب این رپر معروف شده اند که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

هولو

مدتی قبل درگیری شدیدی بین کچی و امیر تتلو یکی از خوانندگان معروف ایرانی به وجود آمد که این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که کچی دیس ترک جنجالی هولو را خطاب به تتلو منتشر کرد.

چاقالا

مدتی قبل این رپر معروف آهنگ چاقالا منتشر کرد که خیلی از شنوندگان این آهنگ بیان کردند که آهنگ چاقالا دیس ترک به خیلی از رپرهای ایرانی بوده است.

دردسر

یکی از آهنگ های محبوب و پرطرفدار خشایار اس آر آهنگ دردسر نام دارد که او در یکی از قسمت‌ های این آهنگ به یکی از رپران نسل یک تیکه انداخته است.

دلیل جدایی این رپر از تیک تاک چه بود؟

تیک تاک یکی از گروه های معروف و پرطرفدار رپ فارسی است که شامل سه عضو بوده است و در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت می کرده است. حال بهتر است که بدانید در سال 1397 شایعاتی در رابطه با جدایی و از هم پاشیدگی این گروه به وجود آمد که باعث نگرانی طرفداران گروه تیک تاک شد.

البته خشایار تمام این حواشی را رد کرد و هم چنین این موضوع را هم باید افزود که خبر این جدایی مربوط به کچی نبوده است و مربوط به جدایی ساعی از تیک تاک بوده است که این موضوع هم بار ها توسط مافی و خشی تکذیب شده است. البته بعد ها مشخص شد که ساعی به دلیل خدمت سربازی مجبور شده تا مدتی را از گروه جدا شود و به همین دلیل این شایعات به وجود آمده است.

یوتیوب کچی بیتز

این روزها خیلی از رپران برای این که بتوانند یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورند در یوتیوب فعالیت گسترده ای انجام می دهند که این موضوع شامل کچی بیتز هم می باشد. با توجه به این که او فعالیت گسترده ای در یوتیوب انجام می دهد، به همین دلیل خیلی از کاربران کچی بیتز را به عنوان یوتیوبر ایرانی هم می‌ شناسند.

این رپر مدت ها قبل در یوتیوب برای خود یک چنل راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد به صورت روتین ویدیو های مختلفی را با موضوعات جذاب به تنهایی و یا در کنار دوستان خود ضبط و در چنل خود منتشر می‌ کند که تمام ویدیو های او تا به امروز از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار بوده اند و به این گونه او توانسته از طریق یوتیوب درآمد خوبی را برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می کند. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب کچی می توانید به مشاهده ویدیوهای او بپردازید.

دوستی کچی بیتز با پوریا پوتک

پوریا پوتک یکی از خوانندگان معروف و سرشناس ایرانی است که در سبک رپ فعالیت می‌ کند. حال جالب است که بدانید پوتک نیز فعالیت گسترده ای در یوتیوب انجام می دهد و به عنوان یوتیوبر هم شناخته می‌ شود. حال مدتی است که دوستی بین پوریا پوتک و کچی به وجود آمده است و این دوستی باعث شده است که آن ها علاوه بر این که تا به اکنون فیت های جذاب و شنیدنی را با همکاری یکدیگر منتشر کرده اند، در حال حاضر کلیپ های مختلفی را نیز در کنار یکدیگر ضبط می کنند و در چنل خود منتشر می‌ کنند. حال با مراجعه به یوتیوب هر کدام از این دو رپر معروف می توانید به مشاهده کلیپ های جنجالی و جذاب آن ها بپردازید.

دیس کوروش وانتونز به خشایار اس آر

دیس کوروش وانتونز به خشایار اس آر

کوروش وانتونز رپر و هم چنین عضو گروه معروف وانتونز می باشد. حال بهتر است بدانید که مدتی قبل درگیری لفظی بین کوروش وانتونز و خشایار اس ار به وجود آمد که پس از مدتی کوروش دیس ترک آل استار 2 را منتشر کرد که قسمتی از این دیس ترک خطاب به کچی بوده است. البته ناگفته نماند که کچی هنوز به این دیس ترک واکنش نشان نداده است و دیس ترکی را خطاب به کوروش منتشر نکرده است.

این رپر کجا زندگی می کند؟

بهتر است بدانید خشایار اس آر در تهران به دنیا آمده و تا مدت ها در تهران زندگی کرده است. البته ناگفته نماند که او مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در حال حاضر ساکن کانادا می باشد و در کانادا به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

کچی بیتز با چه کسانی همکاری کرده است؟

خشایار اس ار علاقه زیادی به همکاری با سایر خوانندگان و رپران دیگر دارد و تا به اکنون فیت های بسیار جذاب و شنیدنی را منتشر کرده است که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

پوریا پوتک

مدتی قبل کچی با همکاری پوریا پوتک آهنگی به نام بودم شدم را منتشر کرد که این آهنگ پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

بهزد لیتو

کچی تا به اکنون با همکاری بهزاد لیتو آهنگ های بسیار جذاب و شنیدنی را منتشر کرده است که از بهترین فیت های این دو رپر می توان به: از بیخ، اوکی، دردسر و برخی دیگر اشاره کرد.

عرفان

کچی مدتی قبل با همکاری عرفان پایدار آهنگ جنجالی به نام کوپه عن را منتشر کردند که این آهنگ پس از انتشار مورد استقبال خیلی از طرفداران این دو رپر قرار گرفت.

کچی بیتز توییترش چه نام دارد

کچی بیتز توییترش چه نام دارد؟

در حال حاضر کچی بیتز رپر معروف اهل ایران که با نام هنری خشایار اس آر هم شناخته می‌ شود در اکثر شبکه‌ های اجتماعی که مورد استقبال مردم قرار گرفته است، فعالیت می‌ کند که یکی از این شبکه‌ های اجتماعی توییتر می‌ باشد. توییتر یکی از برترین شبکه‌ های اجتماعی است که در خصوص ترند ها و موضوع‌ های مختلف روز می باشد.

حال مدتی قبل کچی یک حساب کاربری در توییتر برای خود راه‌ اندازی کرد و از آن زمان به بعد فعالیت‌ هایی در این شبکه اجتماعی محبوب هم انجام می‌ دهد. حال اگر تمایل دارید تا بدانید که کچی توییترش چه نام دارد و یا این که صفحه کاربری او را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ توییتر مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید تا به این گونه صفحه کاربری این رپر برای شما نمایش یابد.

آهنگ کچی بیتز و شایع

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کچی بیتز از آن دسته از رپرانی است که علاقه زیادی به همکاری با سایر رپران دارد و تا به اکنون فیت‌ های متعددی را با رپران دیگر خوانده و منتشر کرده است. حال ناگفته نماند که او با انتشار فیت توانسته به شهرت بیشتری برسد و مخاطبان طرفداران بیشتری را هم به دست آورده است.

این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل برای اولین بار کچی و شایع یکی از رپران معروف و سرشناس اهل ایران با همکاری یکدیگر آهنگی را منتشر کردند که این آهنگ بعد از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه مخاطبان و طرفداران این دو رپر قرار گرفت. این آهنگ (اوضاع ما) نام دارد که می‌ توانید آن را در سایت‌ های موسیقی که در اینترنت موجود هستند، جستجو و دانلود نمایید.

کچی بیتز و پوتک در برنامه زود رپ کن

پوریا پوتک یکی از رپران معروف اهل ایران است که در حال حاضر فعالیت گسترده‌ ای در یوتیوب انجام می‌ دهد و به همین دلیل به عنوان یوتیوبر هم شناخته می‌ شود. حال از زمانی که خشایار اس ار هم در یوتیوب فعالیت خود را شروع کرده است، دوستی عمیقی بین این دو رپر شکل گرفته است تا جایی که آن ها تا به اکنون برنامه‌ های متعددی را در کنار یکدیگر ضبط و در چنل یوتیوب خود منتشر کردند.

حال یکی از برنامه‌ هایی که این دو رپر ضبط کرده اند و مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفداران رپ قرار گرفته است و این برنامه از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده است، برنامه زود رپ کن می‌ باشد. همان طور که از نام این برنامه مشخص است پوریا و پوتک در این برنامه باید به سرعت به رپ خوانی بپردازند و این ویدیو از آن جایی که در سبک فان می باشد. به همین دلیل مورد استقبال خیلی از علاقمندان به رپ و هم چنین طرفداران این دو رپر قرار گرفته است. حال می توانید با مراجعه به چنل یوتیوب کچی به جستجو و مشاهده این ویدیو بپردازید.

دیس خشایار به یاس

دیس خشایار به یاس

در دنیای رپ انتشار دیس و دیس بک در بین رپران بسیار رایج و متداول است. حال بهتر است بدانید که خشایار اس ار تا به اکنون درگیری‌ هایی با برخی از رپران دیگر داشته است و این موضوع باعث شده تا گاهی اوقات او دیس ترک‌ هایی را منتشر کند. حال یکی از درگیری‌ های خشایار با یاس رپر معروف اهل ایران بوده است که این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که او یک ترک دیس به یاس منتشر کرد. این ترک را می توانید در اینترنت جستجو و در صورت تمایل دانلود نمایید.

واکنش کچی بیتز به اعتراضات اخیر ایران

متاسفانه مدتی قبل اتفاقات ناگواری در کشور ایران رخ داد که پس از این اتفاقات اعتراضات مردمی شکل گرفت و خیلی از هنرمندان و چهره‌ های معروف به حمایت از اعتراضات مردمی پرداختند که یکی از این افراد کچی بیتز بوده است. این رپر از همان ابتدا به اعتراضات مردم واکنش نشان داد و از اعتراضات حمایت کرد. هم چنین او صفحات مجازی خود را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مردم تبدیل کرد و تمام اتفاقات جدید و خبرهای مهم را از طریق صفحات مجازی اش با آن ها به اشتراک می گذاشت.

پس از این که کچی به پشتیبانی و حمایت مردم از اعتراضات اخیر پرداخت، به محبوبیت او افزوده شد و او در میان مردم طرفداران بیشتری را به دست آورد.

sound cloud کچی

در ابتدا بهتر است بدانید که ساوند کلاود (SoundCloud ) یک سکوی توزیع صدا به صورت آنلاین است که در این وبگاه امکان بارگذاری، اشتراک‌ گذاری و ترویج فایل‌ های صوتی که توسط کاربرانش ساخته می‌ شود را فراهم می‌ آورد. حال شما به راحتی می توانید تمام آهنگ های کچی را در این وبگاه جستجو و گوش کنید.

بهتر است بدانید شما با مراجعه به sound cloud و جستجوی هشتگ کچی می‌ توانید آهنگ‌ های او را به صورت آنلاین و با کیفیت بسیار بالا گوش دهید و از گوش کردن به آهنگ های این رپر لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. کچی بیتز کیست؟

    خشایار اس آر که به کچی بیتز نیز معروف است، متولد سال 1368 در تهران است که از نوجوانی فعالیت خود را در موسیقی و خوانندگی شروع کرده است. این روزها به دلیل موسیقی های جذاب و صدای فوق العاده اش توانسته به شهرت زیادی برسد و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده است.

  2. طرفداران کچی بیتز چگونه می توانند عکس های او را مشاهده کنند؟

    پیشنهاد ما این است که به شبکه‌ های مجازی کچی مانند اینستاگرام او مراجعه نمایید. هم چنین با مراجعه به اینترنت و جستجو نام کچی بیتز نیز می توانید عکس های جالبی از او را مشاهده نمایید.

  3. دوست دختر این رپر معروف کیست؟

    مدتی است که این رپر معروف عکس هایی از خود را در کنار یک مدل اینستاگرامی منتشر می‌ کند و خیلی از منابع بیان کرده که خشایار با این مدل در رابطه است.

  4. جریان درگیری کچی و امیر خلوت بر سر چه بوده است؟

    مدتی قبل کچی در پیج خود کلیپی را به صورت بتل رپ منتشر کرد و در این کلیپ از امیر خلوت انتقاد کرد و پس از آن امیر خلوت نیز به این ویدیو واکنش نشان داد. او با انتشار یک کلیپ به شدت به تخریب کچی بیتز پرداخت و این موضوع شروع درگیری آن ها بوده است.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات