بیوگرافی کیم جونگ این + مجموعه های تلوزیونی

کیم جونگ این بازیگر، رقصنده، مدل و خواننده اهل سونچون کره جنوبی می باشد. او از سال 2011 فعالیت های هنری خود را آغاز نمود. کای یکی از بهترین رقصندگان کره جنوبی و کی پاپ است و یکی از تأثیرگذارترین نمادهای مد کره ای به شمار می رود. در 14 سپتامبر 2021، شهر سئول اعلام کرد که کای را به عنوان چهره برند و سفیر جهانی برای هفته مد سئول بهار 2022 انتخاب کردند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار کیم جونگ اون بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم جونگ این

او متولد 14 ژانویه سال 1994 و کای نام هنری او است. او دو خواهر بزرگ تر از خود دارد که اولی 9 سال و دومی 5 ئسال از او بزرگ تر است. والدین کای از او می خواستند که تکواندو و پیانو یاد بگیرد اما او در هشت سالگی با تماشای فندق شکن تصمیم گرفت که رقص باله را بیاموزد. کای در ابتدا رقص جاز و سپس رقص باله را دنبال نمود، همچنین رقص هیپ هاپ را نیز یاد گرفت. کیم جونگ این در فوریه سال 2012 از دبیرستان هنرهای نمایشی سئول فارغ التحصیل شد.

در 23 دسامبر 2011، کای به عنوان اولین عضو گروه پسر آینده شرکت یعنی Exo اعلام شد او همچنین عضو گروه پسرانه سوپر ام می باشد. او اولین اجرای تلویزیونی خود را در کنار دیگر اعضای اکسو در برنامه موسیقی پایان سال SBS در 29 دسامبر 2011 انجام داد. این گروه به طور رسمی در آوریل 2012 شروع به کار کرد و از آن زمان به محبوبیت و موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت. او در نوامبر 2020 به عنوان یک نوازنده اولین کار خود را آغاز کرد و همچنین اولین آلبوم انفرادی خود با نام کای را نیز در همین سال منتشر کرد. او علاوه بر موسیقی در چندین درام تلوزیونی نیز بازی کرده است.

نام و نام خانوادگی کیم جونگ این
محل تولد سونچون (کره جنوبی)
تاریخ تولد 14 ژانویه 1994
شغل بازیگر، رقصنده، مدل و خواننده
اینستاگرام zkdlin (14.8M)
بیوگرافی کیم جونگ این

مجموعه های تلوزیونی

کای در ژانویه سال 2016 اولین بازیگری خود را به عنوان نقش اول مرد در وب درام Choco Bank انجام داد که این سریال بسیار پربیننده بود. در دسامبر همین سال، او در دو قسمت از وب درام ویژه 7 First Kisses نیز بازی کرد. در ژانویه 2017، در نقش یک دانش آموز دبیرستانی بازی کرد که به عنوان بازیگر نقش اول مرد در درام نوجوان KBS Andante اعلام شد. در فوریه همین سال، او در درام ژاپنی بهار آمده است که بر اساس رمان ژاپنی به همین نام بود، انتخاب شد. این اولین فیلم ژاپنی بود که یک بازیگر غیر ژاپنی نقش اصلی آن را بازی می کرد.

کیم جونگ این
کیم جونگ این

خدمت سربازی

کای در 11 می سال 2023 خدمت اجباری خود را به عنوان یک کارمند خدمات اجتماعی آغاز کرد.

جوایز و افتخارات

او در سال 2021 در قسمت جوایز موسیقی پاپ آسیایی جایزه بهترین هنرمند مرد (خارج از کشور) و جایزه برگزیده مردم (خارج از کشور) را کسب نمود. در سال 2022 در قسمت جوایز سریال اژدهای آبی جایزه بهترین بازیگر سرگرمی مرد جدید را گرفت. در سال 2018 نیز جایزه شخصیت درام کره ای مورد علاقه را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هان سئونگ یئون؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات