بیوگرافی کیم سوک جین + فعالیت های هنری

کیم سوک جین خواننده و ترانه سرا اهل کره جنوبی و یکی از اعضای گروه محبوب بی تی اس (BTS) می باشد. او خواننده اصلی گروه بی تی اس است و می تواند گیتار بزند. جین سه قطعه انفرادی را با BTS با نام های بیداری در سال 2016، اپیفانی در سال 2018 و ماه در سال 2020 نوشته و منتشر کرده است. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار کیم سوک جین بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم سوک جین

کیم سوک جین متولد 4 دسامبر سال 1992 در گواچئون کره جنوبی می باشد. جین یک برادر بزرگ تر هم دارد. او و برادر بزرگترش در سال 2018 یک رستوران به سبک ژاپنی به نام اوسو سیروموشی در سئول افتتاح کردند. در سال 2007 برای یادگیری زبان انگلیسی برای یک اردوی تحصیلی به استرالیا سفر کرد.

در ابتدا می‌ خواست روزنامه‌ نگار شود، اما پس از تماشای کیم نام‌ گیل در ملکه سئوندوک تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند. هنگامی که در دبیرستان تحصیل می کرد، توسط آژانس کی پاپ کره جنوبی SM Entertainment در خیابان مورد شناسایی قرار گرفت، اما در آن زمان این پیشنهاد را رد کرد. او در رشته هنر و بازیگری دانشگاه کنکوک تحصیل را شروع کرد و در فوریه سال 2017 از دانشگاه فارغ التحصیل شد. او برای ادامه تحصیلات تکمیلی خود وارد دانشگاه هانیانگ شد.

نام و نام خانوادگی کیم سوک جین (جین)
محل تولد گواچئون (کره جنوبی)
تاریخ تولد 4 دسامبر 1992
شغل خواننده و ترانه سرا
اینستاگرام (47M) jin
بیوگرافی کیم سوک جین

فعالیت های هنری

نام هنری او جین است. او از ژوئن سال 2013 به عضویت گروه بی تی اس (BTS) درآمد. در همین سال با آلبوم اول با عنوان خیلی خفن برای مدرسه اولین بار به عنوان یکی از چهار خواننده درگروه بی تی اس فعالیت کرد. جین اولین تک نوازی خود را که یک تک آهنگ از آلبوم بال ها با عنوان بیداری بود، در سال 2016 منتشر نمود. در سال 2019، جین اولین آهنگ مستقل خود را به نام آهنگ دیجیتال امشب منتشر کرد.

کیم سوک جین
کیم سوک جین

جین جدا از خوانندگی، از سال 2016 تا 2018 در چندین برنامه موسیقی کره جنوبی به عنوان مجری ظاهر شد. در سال 2018، به دلیل کمک های خود به کره جنوبی، به او نشان درجه پنجم شایستگی فرهنگی هواگوان توسط رئیس جمهور کره جنوبی به همراه هم گروه هایش اهدا شد.

اکتبر 2021، جین تم اصلی سریال درام جیریسان شبکه TvN را خواند. در دسامبر همین سال، جین آهنگ کوتاه به سبک تروت “Super Tuna” را از طریق SoundCloud به عنوان هدیه ای به طرفداران در جشن تولد 29 سالگی خود منتشر کرد. در سال 2022، بیگ هیت اعلام کرد که به دنبال انتشار فضانورد و تکمیل فعالیت های تبلیغاتی بعدی آن در پایان آن ماه، جین روند ثبت نام را آغاز کرده و خدمت سربازی اجباری خود را انجام خواهد داد.

کارهای خیریه

در دسامبر 2018، جین برای جشن تولدش غذا، پتو و ظروف به انجمن حمایت از حیوانات کره اهدا کرد. او همچنین 321 کیلوگرم غذا به مدافعان حقوق حیوانات کره (KARA)، یکی دیگر از سازمان‌ های غیرانتفاعی حمایت از حیوانات کره اهدا کرد. از ماه می 2018، جین یک اهداکننده ماهانه به یونیسف کره بوده و درخواست کرده است که کمک‌ هایش در آن زمان خصوصی بماند.

عمل جراحی

در مارس 2022، جین دست چپ خود را مجروح کرد و برای اصلاح آن تحت عمل جراحی قرار گرفت، به دنبال آن در برخی اجراها در طول کنسرت‌ ها اجازه رقص روی صحنه BTS را نداشت، همچنین از برخی رویدادهای گروهی کناره‌ گیری کرد و در بیشتر زمان‌ ها در حالی که نشسته بود آواز خواند.

بیشتر بخوانید: لی یونگ آه؛ بازیگر اهل کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات