بیوگرافی کیم یو جین + عضویت یو جین در گروه اس ئی اس

کیم یو جین خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که این روز ها طرفدار های زیادی در سر تا سر دنیا دارد. همان طور که می دانید این روز ها یو جین دارای آثار شاخص و پر طرفداری در کارنامه ی هنری خودش است. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار یو جین بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم یو جین

همان طور که پیش تر بیان کردیم، یو جین خواننده و بازیگر مشهوری در کشور کره ی جنوبی است. این بازیگر و خواننده ی مشهور و پر طرفدار در تاریخ سوم مارچ سال هزار و نه صد و هشتاد و یک متولد شد. یو جین این روز ها 42 ساله است و طرفدار های زیادی را در طی این سال ها به دست آورده است. یو جین از دوران کودکی و نوجوانی به فعالیت های هنری مانند بازیگری و خوانندگی علاقه داشت. همین علاقه در نهایت سبب شد که یو جین به عضویت گروه موسیقی اس ئی اس درآید. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با نحوه ی عضویت یو جین در گروه اس ئی اس بیش تر آشنا شوید.

نام و نام خانوادگی کیم یو جین
تاریخ تولد 3 مارس 1981
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام eugene
بیوگرافی کیم یو جین

عضویت یو جین در گروه اس ئی اس

همان طور که می دانید اس ئی اس نام یک گروه دخترانه در کشور کره ی جنوبی است که از 3 عضو تشکیل شده است. گروه اس ئی اس در سال 1997 به صورت رسمی فعالیت خودش را در حوزه ی موسیقی شروع کرد. این گروه تا سال 2002 فعالیت کرد و برای مدت طولانی به فعالیت های گروهی خود پایان داد. گروه اس ئی اس دوباره در سال 2016 شروع به کار کرد و یک سال دیگر فعالیت نمود. یو جین نیز در سال 1997 با این گروه شروع به فعالیت کرد و در همه ی تایم فعالیت گروه، در کنار اعضای دیگر حضور داشت.

بیوگرافی کیم وو سوک؛ خواننده کره ای
بیوگرافی کیم وو سوک؛ خواننده کره ای

فیلم های یو جین

همان طور که پیش تر بیان کردیم، یوجین در کنار خوانندگی به کار بازیگری نیز مشغول است و تا کنون در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. از جمله ی مشهور ترین فیلم ها و سریال های یوجین می توان به سرال های پنت هاوس، یک مادر و سه پدر، آیا می توانیم دوباره عاشق شویم و غیره اشاره کرد.

زندگی شخصی یوجین

یو جین در سال دو هزار و یازده با بازیگری به نام کی ته یونگ ازدواج کرد. آن ها اکنون صاحب دو فرزند به نام های روهی و رورین هستند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیم وو سوک؛ خواننده کره ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل