بیوگرافی گندم 021G (مادر دریل) رپر، همسر و درامد و آهنگ ها

بیوگرافی گندم 021G (مادر دریل) رپر، همسر و درامد و آهنگ ها

در این مقاله شما را با بیوگرافی گندم یکی از رپر های زن رپ فارسی که این روز ها با آهنگ های سبک جدید خود بسیار مشهور شده است آشنا می کنیم این خواننده که با رپر های مشهوری چون تتلو و پوریا پوتک همکاری داشته در ایران طرفداران زیادی دارد شما می توانید آهنگ های این خواننده رادر سایت های مختلف دانلود کنید .

نام گندم 021G
لقب 021 مادر دریل ایران
تاریخ تولد دهه 70
حرفه رپر فارسی
محل تولد تهران

گندم 021G (مادردریل) کیست؟

گندم ملقب به مادر دریل ایران در دهه هفتاد در تهران به دنیا آمد و از همان دوره نوجوانی به سبک رپ علاقمند بود او اکنون ساکن ترکیه است وبا خونندگان مشهوری چون امیر تتلو، پوریا پوتک فیت داده است وی توانسته با سبک خاص خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و در میان جوانان و نوجوانان شناخته شود به گفته برخی او توانسته در این عرصه تحول ایجاد کند و ازمعدود خوانندگان زن سبک رپ است که آینده درخشانی دارد.

اینستاگرام گندم 021G جی

همانطور که می دانید افراد مشهور برای اینکه بتوانند با طرفدارن خود بهتر ارتباط بگیرند در فضای مجازی فعالیت می کنند اگر می خواهید عکس ها و کلیپ های این خواننده را مشاهده کنید بهتر است پیج او را در اینستاگرام دنبال کنید زیرا عکس ها و کلیپ های زیادی رادر این فضا به اشتراک می گذارد و شما می توانید به راحتی این عکس هار ا مشاهده کنید و از اخبار آهنگ های جدید وی مطلع شوید کافیست تا نام این خواننده را در قسمت سرچ اینستاگرام وارد کنید تا پیج او را پیدا کنید.

اینستاگرام گندم 021G جی

درآمد گندم چقدر است ؟

اکثر خواننده ها از طریق پخش و انتشار آهنگ های خود و حق انتشار آن درآمد خوبی به دست می آورند آن ها همچنین با برگزاری کنسرت نیز درآمد خوبی دارند گندم با خوانندگان مشهوری چون تتلو فیت داده است و می توان گفت درآمد بالایی با انتشار این آهنگ ها نصیب او شده است .

درآمد گندم چقدر است ؟

آیا گندم 021G تا به حال کنسرت برگذار کرده ؟

بله این خواننده محبوب تا به حال کنسرت های زیادی را برگذار کرده که استقبال خوبی نیز از آن ها شده است او در این کنسرت ها بسیار پرجنب و جوش است و آهنگ های قدیمی و جدید بسیاری را نیز اجرا می کند شما می توانید فیلم این اجرا ها را در یوتیوب مشاهده کنید این فیلم ها را طرفداران او در کنسرت ها از او گرفته اند.

آیا گندم 021G تا به حال کنسرت برگذار کرده ؟

گندم 021G با کدام رپر ها همکاری داشته است ؟

گندم تا به حال با رپر های زیادی همکاری کرده در پرونده او همکاری هایی با و امیر تتلو  و پوریا پوتک به چشم می خورد برای اینکه بتوانید این آهنگ ها را دانلود کنید کافیست نام خواننده هارا در مرورگر خود سرچ کنید تا بتوانید آهنگ مورد نظر را دانلود کنید .

گندم 021G

گندم 021G و همسرش

گندم چند بار در مصاحبه هایش در رابطه با همسرش صحبت کرده، اما هیچوقت نخواسته او را معرفی کند و همیشه از هواداران خود میخواهد که وارد مسائل شخصیش نشن، ما نمیدانیم که صحبتای او واقعیت دارد یا خیر

گندم 021G و همسرش

استایل گندم 021G جی

گندم به استایل های دخترانه و لوس علاقه ای ندارد و بیشتر استایل های او با شغلش و سبک خوانندگی اش هماهنگ است او لباس های گنگ و گشاد می پوشد و روی بدنش خالکوبی دارد و بیشتر اوقات یا موهایش را می بافد یا می بندد استایل او یادآور یک گنگستر وومن می باشد .

استایل گندم 021G جی

گندم چگونه به شهرت رسید؟

همانطور که می دانید گندم جزو رپر های نسل چهارمی می باشد و این نسل هنوز در میان مردم به شهرت زیادی نرسیده اند اما بسیار این خواننده جوان را می شناسند اوج شهرت گندم زمانی بود که با تتلو در آهنگ گرگ 3 هم خوانی کرد و توانست با این آهنگ به شهرت قابل توجهی برسد .

اولین آلبوم گندم 021G چه نام دارد؟

اولین آلبومی که از این خواننده منتشر شد آلبوم ژن بود که سروصدای زیادی به پا کرد و در میان طرفدارن او محبوب شد شما نیز می توانید این آلبوم را به راحتی از سایت های مختلف دانلود کنید . و از گوش دادن به این آلبوم زیبا نهایت لذت را ببرید .

لیست آهنگ های گندم 021G جی

  • گرگ 3 فیت با تتلو
  • دریل ماما
  • وست لندن
  • الدورادو
  • گیم اور
  • ژن
  • یه جا دیگه
  • چیل
  • این دفعه

سوالات متداول

  • گندم با چه خوانندگانی همکاری کرده است ؟

او با خوانندگانی چون امیر تتلو و پوریا پوتک  همکاری داشته است .

  • آیا گندم ازدواج کرده است ؟

بله، طبق گفته خودش متاهل می باشد اما کسی شوهرش را نمیشناسد.

  • آهنگ جدید گندم چیست ؟

آهنگ این دفعه از آهنگ های جدید او می باشد .

 

 

اگر به زندگینامه رپرها علاقه دارین پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را هم بخوانید:

بیوگرافی بهرام نورایی خواننده رپ، زندگی خصوصی و همسر و آهنگ ها

بیوگرافی عرفان پایدار ،رابطه با ترلان پروانه و سوگند

بیوگرافی رضا پیشرو، خواننده رپ، همسر و حواشی

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات