بیوگرافی یانگ صادن رپر نسل چهار، زندگی شخصی و بهترین آهنگ ها + یانگ صادن (Young Sudden) کیست؟

بیوگرافی یانگ صادن رپر نسل چهار، زندگی شخصی و بهترین آهنگ ها

در این مقاله می خواهیم به شرح بیوگرافی یانگ صادن یکی از رپر های نسل چهارم رپ فارس و یکی از اعضای گروه گمبرون بپردازیم این رپر جوان که به تازگی به شهرت قابل توجهی رسیده است فعالیت خود رادر عرصه رپ چند سالی است که شروع نمود برای آشنایی با این خواننده و رپر محبوب تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

 

یانگ صادن (Young Sudden) کیست؟

یانگ صادن در سال 1369 در شهر بندر عباس یه دنیا آمد و بعد از تولد او خانواده تصمیم گرفت تا برای ادامه زندگی به شهر قشم نقل مکان کند وی از همان دوران نوجوانی به سبک رپ بسیار علاقه مند بود و زمانی که متوجه شد در ایران سبک او آینده ای ندارد تصمیم گرفت که از ایران مهاجرت کند او بعد از مهاجرت سبک رپ را جدی دنبال کرد و با تمریم و تکرار فراوان توانست در این عرصه پیشرفت کند و در میان جوانان به شهرت برسد صادن اکنون یک رپر نسل چهرمی موفق است و با رپر های مختلفی از نسل خود حتی نسل های قبل از خود نیز همکاری داشته است و عضو گروه گمبرون می باشد وی با آهنگ ((تو خیابون )) به شهرت رسید و همچنان در حال پیشرفت می باشد .

بهترین آهنگ های یانگ صادن کدامند ؟

یانگ صادن تا کنون آهنگ های مختلفی را منتشر نموده است و طرفداران مخصوص به خود را دارد در این بخش ما به معرفی چند آهنگ محبوب این رپر جوان می پردازیم .

 

آهنگ نینجا یانگ صادن

آهنگ نینجا یکی از بهترین آهنگ های خواننده یانگ صادن است که خود نیز به این آهنگ بسیار علاقه دارد این آهنگ به محض انتشار در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و اکنون یکی از آهنگ های ترند این فضا می باشد .

 

آهنگ بعد از مرگ یانگ صادن

یانگ صادن آهنگ بعد از مرگ را در اتاق شخصی خود و درتاریکی کامل خوانده است و حال و هوایی بسیار دارک دارد این آهنگ به افرادی که به این نوع سبک علاقه مند هستند بسیار توصیه می شود .

آهنگ مرحبا یانگ صادن

این آهنگ که موضوعی غم انگیز و اندوهگین دارد بعد از جدایی صادن از عشق جوانی اش منتشر شد و حال و هوایی دیس لاو دارد .

 

آهنگ تو خیابون یانگ صادن

به گفته خود صادن این آهنگ زمانی که صادن در حال قدم زدن در خیابان بوده است به ذهن او رسیده و نام این آهنگ از همین موضوع  آمده است این آهنگ به محض انتشار بسیار مورد توجه قرار گرفت و صادن را بر سر زبان ها انداخت .

 

آهنگ الفاتحه

این آهنگ که به تازگی از یانگ صادن منتشر شده است بسیار مورد توجه قرار گرفته است وی در این آهنگ فقط به دیس کردن گندم 021gو آرش سرطان پرداخته است و یک دیس کاملت حرفه را ارائه داده است .

همسر یانگ صادن کیست ؟

یانگ صادن علاقه ای به صحبت و یا نشان دادن روابط شخصی خود در فضای مجازی ندارد اواکنون مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و از روابط خصوصی او اطلاعاتی در دسترس نیست .

 

کنسرت های یانگ صادن

یانگ صادن یک خواننده نوپا می باشد و تعداد طرفداران او به تازگی در حال افزایش است وی تا کنون هیچ کنسرتی برگذار نکرده است اما برگذاری کنسرت یکی از مهم تزین اهداف وی می باشد . صادن چندین بار به صورت لایو در اینستاگرام اجرا داشته است و تسلط زیاد خود را در هنگام اجرای زنده نشان داده است و ثابت نموده که صدای او بدون دستگاه های موسیقی نیز بسیار قوی و خوب است .

اینستاگرام یانگ صادن

یانگ صادن در اینستاگرام بسیار فعال است و این برنامه و پیج شخصی خود رابه پلی ارتباطی با طرفداران خود تبدیل کرده است او درپیج خود اخبار منتشر شدن آهنگ ها و لینک دانلود آن ها را به اشتراک می گذارد و بار ها از طریق لایو برای طرفدارن خود اجرای زنده داشته است وی عکس های را بااستایل های گنگ به اشتراک می گذارد و روز به روز به تعداد دنبال کننده های صادن افزوده می شود او اکنون نزدیک به 100 هزار نفر دنبال کننده دارد .

اینستاگرام یانگ صادن

یانگ صادن و خلسه

یانگ صادن و خلسه از طریق فضای مجازی بایکدیگر آشنا شدند سپهر خلسه یکی از بهترین و مشهور ترین رپر های ایرانی است و جزو نسل دوم رپ فارس محسوب می شود صادن و خلسه در آهنگ های بسیاری بایکدیگر همکاری کرده اند که 3تا از معروف ترین آن ها چمپیون ، جی ربیت و تراست نام دارد .

درآمد یانگ صادن چقدر می باشد ؟

صادن یکی از رپر های تازه کار اما محبوب است که به تازگی در حال مشهور شدن است به همین دلیل ترک های او خوب به فروش می رسند و درآمد خوبی از این طریق دارد وی در یوتیوب هم فعالیت می کند ودرآمد بالایی از این اپ جهانی به دست می آورد و همچنین فعالیت های وی در اینستاگرام نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و از این طریق هم درآمد دارد .

 

سوالات متداول

  • آیا یانگ صادن سرطان دارد ؟

خیر او به صورت ارثی کم مو است و دارای هیچ بیماری نیست

  • صادن با چه خواننده هایی فیت داده است ؟

صادن با خوانندگان نسل چهارمی و خوانندگان مشهوری چون علیرضا جی جی ، آرش سرطان و سپهر خلسه فیت داده است .

  • آیا یانگ صادن معتاد است ؟

خیر او به هیچ مواد مخدری اعتیاد ندارد و اخبار معتاد بودن وی همگی شایعه هستند .

 

 

حتما بخوانید:

اسامی خوانندگان رپ فارسی، نسل ۱ تا ۴

 

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات