بیو گرافی + شروع بازیگری

کیم جین یی (انگلیسی Kim Jin yi) بازیگر حرفه ای از کره جنوبی است که فعالیت بازیگری خود را در نوامبر سال ۱۹۹۰ شروع کرد. کیم در نقش های خود به عنوان بازیگر بسیار خوب درخشید و به خاطر بازی خوب در سریال های ری ست، چو یونگ و عشق مهتاب به شهرت رسید. خانم جین یی در کارنامه هنری خود آثار بسیار خوبی را دارد که هواداران زیادی کیم را در فضای مجازی اینستاگرام دنبال می کنند. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های Kim Jin yi آشنا شوید.

بیو گرافی

کیم جین یی (انگلیسی Kim Jin yi و کره ای 김진이) متولد 7 ماه نوامبر سال 1982 در کره جنوبی است. خانم جین یی بازیگر و مدل کره جنوبی است که در این راستا بسیار به شهرت رسید. کیم در دوران فعالیت هنری خود در سینما و تلویزیون کره جنوبی، موفق شد آثار خوبی را از خود بر جای بگذارد. فیلم ها و درام های زیبای خانم جین یی مخاطبان زیادی را به دنبال داشت. کیم با بازیگر معروف آقای یی و اوه هی وارد یک رابطه دوستانع و عاشقانه شد که همین دوستی منجر به ازدواج این دو بازیگر کر ه ای در سال ۲۰۱۷ شد.

نام و نام خانوادگی کیم جین یی (Kim Jin yi)
ملیت کره جنوبی
تولد 7 نوامبر 1982
شغل مدل، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
تاهل متاهل
اینستاگرام
بیوگرافی کیم جین یی

شروع بازیگری

کیم جین یی فعالیت هنری خود را در بازیگری از سال ۱۹۹۰ شروع کرد. علاقه مندی کیم برای بازیگری از کودکی بود و او را در راستای هنر زیبای سینما و تلویزیون به موفقیت رساند. خانم جین یی در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت ودرخشش های خوبی را در بازیگری از خود نشان داد. باران یخ، خودشان، اون سو از کار های زیبای خانم جین یی در سینما است. جدیدترین فیلم سینمایی کیم در سال دو هراز و بیست در نقش دوست یونگ سو آه بود.کیم در سریال ها ودرام های تلویزیونی نیز بسیار خوش درخشید. سریال تلویزیونی درخت کانکر، پردیس مخفی، جو یونگ، عشق قاصدک از سریال های خوب خانم جین یی است. کیم در سریال تو کیستی به خوبی به ایفای نقش پرداخت. وینچنزو از سریال های خانم جین یی در سال 2021 می باشد.

کیم جین یی در مدلینگ

خانم جین یی در حرفه مدلینگ نیز بسیار فعالیت دارد. کیم در تبلیغات برند های لباس در کره جنوبی به عنوان مدل به فعالیت می پردازد. عکس های خانم جین یی در اینستاگرام بازخورد های زیادی را در پی دارد. هواداران زیادی خانم جین یی را در فضای مجازی اینستاگرام دنبال می کنند. کیم در حرفه مدلینگ و بازیگری بسیار پر آوازه می باشد که طرف داران زیادی این بازیگر و مدل کره ای را دوست می دارند. خانم جین یی به خاطر زیبایی و قد بلند خود در عرضه مدلینگ بسیار شهرت دارد که برند های معروف از خانم جین یی برای تبلیغات خود استفاده می کنند. فروش این برند ها با تبلیغات خوب کیم بسیار زیاد است وسفارشات متعددی را برای این برندها می گیرد.

زندگی شخصی کیم جین یی

خانم کیم جین یی پس از یک دوستی و رابطه عاشقانه که با آقای اوه هی جونک داشت سر انجام در سال ۲۰۱۷ در سئول زندگی مشترک خود را شروع کردد. مراسم ازدواج کیم جین یی بسیار باشکوه برگزار شد. آقای اوه هی جونک نیز از بازیگران خوب کره جنوبی می باشد که هواداران زیادی را به دنبال دارد. این زن و شوهر کره ای تاکنون آثار خوبی را از خود در سینما و تلویزیون باقی گذاشتند.

فهرستی از آثار

  • باران یخ
  • خودشان
  • اون سو
  • بلوغ
  • درخت کانکر
  • پردیس مخفی
  • رؤیای فرمانروای بزرگ
  • چو یونگ
  • عشق قاصدک
  • تو کیستی: مدرسه ۲۰۱۵
  • عشق در مهتاب
  • وینچنزو و…

اینستاگرام کیم جین یی

کیم در اینستاگرام نیز دارای صفحه شخصی می باشد. خانم جین یی این مدل و بازیگر کره جنوبی از زندگی شخصی خود فیلم ها و عکس های مدلینگ خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. برای تماشای تصاویر شخصی جین یی می توانید از فن پیج های او استفاده کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات