تاتو جغد نماد چیست؟ طرح خام جغد برای زنان و مردان + معنی و مفهوم تاتو طرح جغد در فرهنگ های متفاوت

تاتو جغد نماد چیست؟ طرح خام جغد برای زنان و مردان

یکی از طرح های محبوب تاتو از گذشته تا کنون طرح تاتو جغد می باشد که معانی و طرح های مختلفی دارد این تاتو زیبا محدودیت سنی و یا جنسی ندارد و در میان همه افراد محبوب است در این مقاله قصد داریم شما را با معنی و مفهوم این تاتو بیشتر آشنا کنیم .

معنی و مفهوم تاتو طرح جغد در فرهنگ های متفاوت

طرح تاتو جغد از زمان به وجود آمدن تاتو زدن بسیار محبوب بوده و در فرهنگ های مختلف معانی مختلفی دارد در کشور های شرقی جغد را موجودی دانا و عرفانی می دانند که در تاریکی ها چشم بینا دارد و به گونه ای راهنمای افراد در شب می باشد که حالتی رمز آلود دارد اما طرح تاتو جغد در فرهنگ غربی معنی کاملا متفاوتی دارد زیرا غربیان جغد را یک شکارچی ماهر و خوف ناک می دانند که نمادی از خشم و خونریزی و وحشت در تاریکی است جالب است بدانید سرخپوستان آمریکایی جغد را نمادی از دانش و خردمندی می دانند و یونانیان جغد را خدای خشکسالی و سرما  می پنداشتند و رومیان جغد را نشانه ای از مرگ قریب الوقوع می دانستند  .به طور کلی تاتو جغد نمادی منفی است به جنبه تاریک انسانیت و بشریت اشاره دارد و زندگی شبانه را نشان می دهد .تاتو های جغد با توجه به طرحهای مختلف امروزه معانی مختلفی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم .

 

تاتو جغد واقع گرا و شاخدار

یکی از طرح های تاتو جغد طرح جغد واقع گرا و یا رئال است که محبوبیت زیادی دارد این طرح جغد یک طرح از یک جغد بزرگ شاخدار است که بخاطر چشمان بزرگی که دارد به جغد رئال نیز شهرت دارد زیرا اینگونه بنظر می رسد که این جغد با چشمان بزرگ و گیرایی که دارد به حقیقت وجودی شما نگاه می کند .

تاتو جغد آتنا

این طرح تاتو که از الهه یونانی به نام آتنا الهام گرفته  شده است به خاطر چشمان بینا که مساحت زیادی را می بیند به جغد منطق نیز شهرت دارد آتنا الهه جنگ و خرد بود و به الهه منطق نیز شهرت داشت به همین دلیل این جغد نمادی از این الهه یونانی محسوب می شود .

تاتو جغد انبار

جغد انبار که به زیبایی مشهور است از بومی های کشور ایران نیز محسوب می شود این طرح تاتو که بخاطر چشمان این جغد محبوبیت دارد نشانه ای از آرامش و خبر است و در بعضی از فرهنگ ها نیز به معنای قدرت زیبایی است که چشمان دلفریب دارد .

تاتو جغد روی کدام نواحی بدن زده می شود ؟

این طرح تاتو روی نواحی مختلف بدن قابل زدن است  و در نواحی مختلف معنی آن تغییری نمی کند .

 

تاتو جغد روی ساعد دست

اگر شما هم دوست دارید طرح تاتو خود را در معرض دید قرار دهید ساعد دست ها بهترین نقطه برای اینکار می باشد در این قسمت تاتو جغد به راحتی زده می شود و این قسمت یکی از بهترین نقاط برای این تاتو می باشد .

تاتو جغد بر روی بازو ها

معمولا مردان تاتو جغد را به اندازه ای بزرگ تر بروی بازو های خود می زنند که جلوه زیبایی دارد و در معرض دید نیست .این قسمت از بدن برای هر طرحی از تاتو مناسب و زیباست .

تاتو جغد بر روی پشت دست

اگر می خواهید تاتو شما در معرض دید باشد و می خواهید تاتو جغد را با اندازه کوچک تری بزنید پشت دست ها جای مناسبی برای اینکار می باشد .

 

تاتو جغد روی گردن

زدن تاتو جغد روی گردن بین مردان بسیار محبوب است زیرا این طرح بر روی گردن با آن چشمان بزرگ نمای بسیار زیبایی دارد و به دید دیگران بسیار زیبای دیه می شود .

 

تاتوجغد مینیمال

امروزه طرح های ساده و مینیمال در میان افراد بسیار ترند می باشد و معمولا دختر ها از این نوع تاتو زدن بسیار استقبال می کنند طرح تاتو جغد به صورت می نیمال بسیار محبوب است و افراد زیادی این طرح را به این صورت می زنند .

معنی تاتو جغد و اسکلت

امروزه با محبوب تر شدن هنر تاتو زدن افراد زیادی به سمت اینکار جذب می شوند و بسیاری هم به دنبال زدن طرح های مختلف تاتو هستند به همین علت برای ایجاد تنوع در طرح ها و معانی جدید بعضی از طرح ها بایکدیگر ترکیب می شوند یکی از این طرح ها ترکیب جمجمه و یا اسکلت با تاتو جغد است که به زندگی بعد از مرگ اشاره دارد و جغد به گونه ای راهنمای بعد از مرگ است .

 

تاتو جغد فانتزی و رنگی

طرح تاتو جغد فانتزی و رنگی میان دختران بسیار محبوب است زیرا این طرح بسیار بامزه است و نمای زیبایی دارد این طرح با چشمانی بزرگ و رنگ های زیاد به یکی از طرح های ترند این روز ها تبدیل شده است .

تاتو جغد پوتک

پوتک یکی از رپر های قدیمی ایرانی و از یوتیوبر های مشهور این روز ها می باشد که تاو های زیادی بر روی بدن خود و حتی روی صورتش دارد یکی از طرح های تاتو وی طرح تاتو جغد است که روی دست او زده شده است .

 

سوالات متداول

  • طرح تاتو جغد به چه معناست ؟

این طرح تاتو به معنای عرفان واقع بینی محافظت و شکارچی قدرتمند است .

  • کدام خواننده طرح جغد را تاتو کرده ؟

پوریا پوتک این طرح را تاتو نموده است .

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

تاتو جغد نماد چیست؟ طرح خام جغد برای زنان و مردان

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو تیرکمان برای زنان و مردان + طرح خام

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات