تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس  + مدرسه سکس پرستان در انگلستان

تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس 

تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس به تیتر اخبار رسانه های مختلف تبدیل شده است. ربکا داکین زن میانسالی است که این مدرسه را تاسیس کرده و از اهداف خودش صحبت کرده است. او گفته: من اولین مدرسه جنسی در بریتانیا را تأسیس کردم – چرا که می توان سکس را به طور آکادمیک آموزش داد. این زن نام مدرسه جنسی خودش را مدرسه عشق ورزشی گذاشته است.

 

زنی که اولین مدرسه جنسی در بریتانیا را تأسیس کرده، ترفندهای خود را برای “راضی کردن یک مرد” فاش کرده است. خانم ربکا داکین تجربه یک دهه حضور در اسکورت سرویس را دارد. اکنون این مادر یک در حال به اشتراک گذاشتن ترفندهای حرفه ای خود با زنان و زوج های دیگر در اولین مدرسه عشق ورزی در بریتانیا است.

 

مدرسه سکس پرستان در انگلستان

ربکا داکین 48 ساله و اهل ناتینگهام انگستان است. مؤسسه او – معروف به مدرسه سکس‌پرستان بریتانیایی بزرگ – حتی شعار لاتین خود را نیز دارد. “Iter ad magnum sexus” که به معنای “سفر به سوی سکس عالی” است. خانم ربکا داکین، در حال حاضر نکات مهم خود را برای رابطه جنسی “ذهن انگیز” فاش کرده است.

اولین مدرسه سکس در انگلیس 

او همچنین سه پوزیشن جنسی را نشان داد که اگر می خواهید در اتاق خواب زیاد سرگرم شوید، باید روی آنها تمرکز کنید. این معلم سکس توصیه می کند که در طول روز یک متن ساده برای شریک زندگی تان بفرستید تا فرآیندی را شروع کنید که طی چند ساعت طول می‌کشد. ما در ادامه برخی از رازهای او برای لذت بیشتر از رابطه جنسی را به اشتراک گذاشته ایم.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات سکس سوئد و نکات جالب درمورد آن! + عکس

 

1. رازهای سکس عالی : پیش نوازی را فراموش نکنید

این معلم روابط جنسی می گوید: بدن زنان تا 40 دقیقه طول می کشد برای رابطه جنسی آماده شود. او می‌گوید: هدف پیش‌ نوازی این است که مطمئن شویم او می‌تواند از نظر ذهنی آرام شود. وی استفاده از نورهای کم، شمع های معطر، موسیقی و ماساژ را برای پیشبرد کارها پیشنهاد می کند.

 

2. برنامه ریزی جنسی داشته باشید

سکس برنامه‌ریزی‌شده ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد، اما ربکا می‌گوید که می‌تواند معجزه کند. او توصیه می کند برای زنده نگه داشتن جرقه، برای یک جلسه سکس طولانی تر در هفته برنامه ریزی کنید. سپس فراموش نکنید که آن را در دفتر خاطرات خود قرار دهید تا مطمئن شوید که این اتفاق دوباره می افتد. این کارشناس گفت: حداقل یک ساعت برای سکس به خود فرصت دهید.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان که باعث تعجب شما می شوند!

 

3. ترفندهای رابطه جنسی : آنچه را که می خواهید بخواهید

ربکا می گوید: آرزوهای خود را بیان کنید – به شریک زندگی خود بگویید چه احساسی خوب است و چه چیزی نه. اگر برای گفتن آن مشکل دارید، یادداشت های خود را با هم تبادل کنید و سپس آن را تمرین کنید. به تشویق یکدیگر ادامه دهید. طبق گفته ربکا عباراتی مانند «دوست دارم وقتی پشت گردنم را نوازش می‌کنی» یا «دوست دارم پاهایم یا آنجاها را ماساژ بدهی و…» جواب می دهند.

مدرسه سکس پرستان در انگلستان

4. با نقش آفرینی کردن از سکس خودتان لذت ببرید

ربکا می گوید که هیچ چیز بدتر از رابطه جنسی کسل کننده نیست و نقش آفرینی می تواند کمک کند تا مطمئن شویم این اتفاق نمی افتد. او می‌گوید: معرفی نقش‌آفرینی، با پوشیدن لباس‌های زیر زنانه سکسی گرفته تا یک کاستوم پرستاری یا حتی با تغییر صدا، رفتار و شخصیت خود، به آن‌ها هیجان می‌دهد و باعث می‌شود رابطه جنسی شیطنت‌آمیز شود.

 

بیشتر بخوانید: سلبریتی مشهور اعتراف کرد که با چند نفر خوابیده است + عکس

 

5. چگونه رابطه جنسی عالی داشته باشیم : چشم های یکدیگر را ببندید

این متخصص می گوید برای اینکه زندگی جنسی خود را بهتر کنید، چرا سعی نکنید چشمان همسرتان را ببندید و از کراوات برای بستن دست او استفاده نکنید. در حالی که شریک زندگی شما “امن” است، می توانید با استفاده از پر یا روسری ابریشمی و لب های خود، احساسات متفاوتی روی پوست او ایجاد کنید. او همچنین یک “کتک زدن آرام” را هم پیشنهاد کرد.

مدرسه مخصوص روابط جنسی

6. اسباب بازی های جنسی استفاده کنید

به گفته ربکا، اسباب‌بازی‌های جنسی یک آیتم «ضروری هستند. او می‌گوید که «همه به یک ویبراتور نیاز دارند». این کارشناس می گوید که ویبراتور علاوه بر استفاده برای زنان، می تواند به عنوان ماساژور برای نوک سینه ها و بیضه های مردان نیز استفاده شود.

 

7. پوزیشن های جنسی خشن

ربکا سه پوزیشن برتر را برای امتحان کردن توصیه می کند که زندگی جنسی شما را خوشایند می کند. این معلم کارکشته می‌گوید: وقتی احساس تنبلی می‌کنید، زنان در بالا قرار می گیرند – اما شما می‌توانید موقعیت پای خود را تغییر دهید تا احساسات خود را تغییر دهید، از جمله قرار دادن آن‌ها یا پیچیدن به دور او. سپس خیلی زود به ارضای جنسی خواهید رسید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات