تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله و زندانی کردن او! + عکس

تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله 

تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله این روزها تیتر اخبار جهان شده است. این نگهبان شیطان صفت؛ به مدت 10 سال این دختر را زندانی و به او تجاوز می کرده است. تانیا کش 14 ساله بود که به مدت یک دهه ربوده شد و مورد آزار جنسی قرار گرفت. امروز، او بالاخره احساس آزادی می کند. دوباره به آغوش خانواده اش بازگشته و سرنوشت غم انگیزش را برای ما تعریف می کند.

 

یک مجموعه مستند جنایی معروف به داستان واقعی دلخراش یک دختر 14 ساله که به مدت یک دهه اسیر و مورد آزار جنسی قرار گرفته است، پرداخته است. تانیا کش زمانی که در سال 1996 از خانه اش در مک کیسپورت، پنسیلوانیا ناپدید شد، نوجوانی بیش نبود. بعداً معلوم شد که او در خانه نگهبان مدرسه که او را به مدت 10 سال حبس کرده بود، زندانی شده بود.

 

بیشتر بخوانید: رسوایی جنسی بازیکن منچستر یونایتد

 

10 سال زندان و تجاوز در خانه نگهبان مدرسه

در پاییز 1995، تانیا کش تغییرات بیشتری را نسبت به یک نوجوان معمولی تجربه می کرد. این دختر 14 ساله به تازگی مقطع راهنمایی را شروع کرده بود. آن هم جایی که پس از طلاق والدینش با زندگی جدید خود سازگار می شد. تانیا با پدرش، جری کش، و نامزدش، جو-آن کش، که هر دو اکنون 62 سال دارند زندگی می‌کرد.

تجاوز نگهبان مدرسه به دختر 14 ساله

اما مادر تانیا، خشن و بدرفتار بود و به ندرت با این دختر در تماس بود. به این معنی که تانیا اغلب احساس انزوا و بی مهری می کرد. سپس تانیا شروع به نوشیدن و کشیدن سیگار و ماری جوانا کرد – و با تام هوس، نگهبان 38 ساله مدرسه در آن زمان، دوستی برقرار کرد. تام هوس نیز، برایش سیگار و آب نبات می خرید.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز بازیکن فوتبال به دختر 19 ساله 

 

تانیا چگونه قربانی تجاوز شد؟

او به یاد می آورد: او به مشکلات من گوش می داد و باعث خنده ام می شد. ولی این رابطه چرخشی تاریک داشت – و مصیبت‌هایی که تانیا متحمل شد، کانون توجه اپیزود دوشنبه آینده مجله People Investigates است. این اپیزود با عنوان «ناپدید شدن تاینا کش» دوشنبه، 28 اوت پخش می‌شود.

تجاوز به دختر مدرسه ای

تانیا می‌گوید که برای فرار از قلدرها، از مدرسه فرار می کرد. آقای هوس یک روز مچ او را گرفت. ولی در کمال تعجب او به او گفت که فرارش را گزارش نمی کند. خانم تانیا می‌گوید: این زمانی بود که او خم شد و مرا بوسید. فکر می کردم عاشق او هستم. هفته‌ها بعد، هوس تانیا را به خانه والدین سالخورده‌اش در مک‌کیزپورت کشاند، جایی که او در اتاقی در طبقه بالا زندگی می‌کرد.

 

بیشتر بخوانید: فیلم گرفتن از همسر حین رابطه جنسی و پخش آنها!

 

تام هوس چگونه تانیا را زندانی کرده بود؟

زمانی که به آنجا رسید، او را در اتاق خوابش حبس کرد و تهدید کرد که در صورت مقاومت یا فرار او و خانواده اش را خواهد کشت. برای یک دهه، هوس، هر روز از او سوء استفاده جنسی می کرد. سال‌ها بعد، هوس به تانیا اجازه داد تا مدتی را بیرون از خانه بگذراند و به صورت نیمه وقت در یک فروشگاه محلی کار کند.

 

این شغل بود که در نهایت به او اجازه داد تا آزادی و هویت خود را بازیابد. اگرچه روند یافتن دوباره خود توسط تانیا دشوار بوده است، ولی تانیا – که اکنون متاهل است – می گوید که بالاخره احساس آزادی می کند. او می خواهد دیگران بدانند که حتی پس از اتفاقات بد و شدید زندگی، باز هم امیدی وجود دارد. او می‌گوید: من تاریک ترین زمان ها را پشت سر گذاشتم. حالا به من نگاه کنید.

 

بیشتر بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی با دوست همسر

 

رفتار خانواده تانیا پس از آزادی او از اسارت

اما، با وجود رهایی تانیا از اسارت، او همچنان برای اصلاح پیوندهای خانوادگی تلاش کرد. گروگان سابق که اکنون 41 سال دارد، ادعا کرده است که پدرش – جری کش – به ادعای او در مورد زندانی شدن تحت کنترل نگهبان مدرسه باور ندارد. تانیا به طور چشمگیری ادعا کرد که پس از فرار پدرش به او بدرفتاری لفظی کرده و گفته است که او را دوست ندارد.

تجاوز به دختر جوان دبیرستانی

او همچنین در برنامه دکتر فیل ظاهر شد و در آنجا ادعا کرد که پدرش، خودش را از او جدا کرده است زیرا “نیازی به منفی بودن ندارد”. جری که اکنون 62 ساله است، گفته می‌شود که تا حدی پیش رفته است که خود تانیا را به خاطر آدم ربایی مقصر می‌داند و تانیا به مردم می‌گوید: این رفتار پدرم قلب من را شکست.

 

با این حال، بلافاصله پس از انتشار کتاب، پدر تانیا با این استدلال که خود دخترش عامل این اتفاق بوده و در این 10 سال، شیطانی شده است، ادعاهای تانیا در تلویزیون را تلافی کرد. آقای کش، پدر تانیا گفت: اگر می خواهی بیرون بروی و داستان خود را تعریف کنی، به تلویزیون برو و 15 دقیقه صحبت کن، خوب است. اما مرا با خود به پایین نکش و نام نیکم را تحقیر نکن.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات