تجسم اندازه آلت مردان توسط رنان بدون دیدن  + چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ (+عکس)

تجسم کردن اندازه آلت جنسی مردان توسط زنان بدون اینکه ببینند یکی از دلایل جالب و عجیب میباشد در ادامه با سوال چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ (+عکس) وبسایت هاتم بت را دنبال نمایید .

 

تجسم اندازه آلت مردان توسط رنان بدون دیدن 

من در شرف شکستن کد دختر هستم تا چیزی را در اینجا فاش کنم: آقایان، اگر با یکی از دوستان من خوابیده اید، به احتمال زیاد من اندازه آلت تناسلی شما را بدانم.

 

بله این درست است.

 

باشه بذار توضیح بدم زنان عاشق چت کردن هستند. و ما به خصوص دوست داریم بعد از اینکه بالاخره با مردی که او را در هم شکسته بودیم، چت کنیم. یا اگر منصف باشیم، مردی که اخیراً به طور اتفاقی با او در ارتباط بودیم.

تجسم اندازه آلت مردان توسط رنان بدون دیدن 

بنابراین، وقتی ما زنان دور هم جمع می شویم، دوست داریم همه جزئیات را بدانیم. بله، ما یک گونه جزئیات گرا هستیم. این یکی از بهترین ویژگی های ما است.جانا هاکینگ فاش می‌کند که چگونه زنان می‌توانند اندازه آلت تناسلی مرد را بدون اینکه او را برهنه ببینند تشخیص دهند.

 

چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ (+عکس)

من این را در یک برانچ اخیر کشف کردم. از هر چهار نفر ما سه نفر با خماری های عالی و چند داستان آبدار از شب قبل آمدیم.مال من این بود که شب با گروه دیگری از دوستانم بیرون رفته بودم، از جمله پسری که مرتباً با او ارتباط داشتم. من و او بی سر و صدا به گروه شبح داده بودیم که بروند ژیمناستیک برهنه در محل من بازی کنند و قصد لاف زدن ندارم، اما حتی بهتر از Cirque De Soleil بود. بنابراین، مطمئناً، دختران صبح روز بعد به طور کامل دویدند.

 


بیشتر بخوانید: از لب گرفتن آریانا گرانده با دوست پسر جدیدش تا کارهای سکسی (+عکس)


 

یکی دیگر از دوستان پس از یک متن “آیا بلند شدی” به خانه سابقش برگشته بود، و پس از سخنان سخت گیرانه ای که به او دادیم در مورد اینکه او چه چیز بدی است، سپس با یک حساب سرانگشتی کنار آمدیم. از اتحاد مجدد آنها

تجسم اندازه آلت مردان توسط رنان بدون دیدن 

 

علاقه های دختران به آلت جنسی مردان

دوست متاهل آهی کشید و گفت که با شوهرش بیدار مانده و سریال The Diplomat را تماشا کرده است (که خیلی خوب است!) و سپس به خواب رفته است. برای ثبت، من نمی دانم اندازه آلت تناسلی شوهرش چقدر است. اما من این را به این واقعیت می گویم که آنها آنقدر با هم بوده اند که ما واقعاً در زندگی جنسی آنها فضولی نمی کنیم.

 

و چهارمین دوست دیر آمد و عذرخواهی کرد و توضیح داد که “به تازگی بهترین رابطه جنسی زندگی من را داشته است!” برای 20 دقیقه بعد، ما یک گزارش ضربتی از قلاب کردن آنها در شب قبل شنیدیم. هشدار اسپویلر: او برای یک نوشیدنی با “وضعیت” خود ملاقات کرده بود و آن را به ذهن‌آمیزترین شب فسق و فجور تبدیل کرده بود.

 

از آنجایی که اولین شب او با او بود، ما بی شرمانه از او سؤال می کردیم که به این صورت بود:

 

“بزرگ بود؟”

 

“آیا او می دانست چگونه از آن استفاده کند؟”

 

“روش اتاق خواب او پس از قباله چگونه بود؟”

 

 

بله، این کاری است که ما زنان انجام می دهیم. ما حفاری می کنیم تا زمانی که همه پاسخ ها را داشته باشیم. و به من اعتماد کنید، آنها هرگز ناامید نمی شوند.

 

بعد از ظهر آن روز آن را برای یک دوست مرد گذاشتم تا ببینم آیا مردان به اندازه ما زن ها فضول هستند یا خیر و او خندید و گفت: “جهنم نه”.

 

او گفت که صحبت هایش بیشتر در این زمینه است:

 

“مقداری گرفتی؟”

 

“بله.”

 

“خوب بود؟”

 

“بله. خوب!”

 

واقعیت های جنسی و سکسی در مورد مردان

من قرار نیست دروغ بگویم؛ من از این بابت خیلی خوشحال شدم. منظورم این است که من در مورد بدنم خیلی ناامن نیستم (این یک دروغ آشکار است) اما خداوند می داند که من نمی خواهم گروهی از مردان دور آبجوشان بنشینند و درباره ظاهر بدنم بدون لباس صحبت کنند.

علاقه های دختران به آلت جنسی مردان

اما در دفاع از من و دختران کنجکاو من، برای ما این یک تجربه پیوندی است. ما سعی می‌کنیم احساسات خود را در مورد شیطنت‌های شب قبل هدایت و پردازش کنیم. آیا ما آن مرد را دوست داریم. 

 


بیشتر بخوانید: سکس افسر پلیس و زن شوهردار در ماشین گشت ویژه (+عکس داغ)


 

آیا آلت تناسلی بزرگ در دراز مدت مشکل ساز خواهد شد. آیا او عاشق ملایمی است یا اینکه خیلی پورن بد تماشا می کند و فکر می کند جانی سینز بوندی است؟ ما دوست داریم همه جزئیات را در فضای باز بیان کنیم و سپس همه را با هم بفهمیم.

 

دردسرهای آلت بزرگ مردان و علاقه مندی زنان

مخصوصاً زمانی که می خواهید چیز جدیدی را در اتاق خواب امتحان کنید. خیلی غیرعادی نیست که یکی از ما چیزی شبیه این بگوید: «آیا هیچ کدام از شما اسارت را امتحان کرده‌اید؟ *جان می خواهد آخر هفته آینده آن را امتحان کند، و من حتی مطمئن نیستم از کجا شروع کنم.”

واقعیت های جنسی و سکسی در مورد مردان

ما به هم کمک می کنیم بله، ما اساساً مانند نسخه بزرگسالان Girl Guides هستیم. اگرچه، کوکی کمتر و روغن بیشتر.

 


بیشتر بخوانید: مایو سفید و سکسی مارگو رابی در کنار عشق جدیدش (+عکس)


 

چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ (+عکس)

چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ (+عکس)

بنابراین متأسفم که به شما دوستان اطلاع می‌دهم، اما اگر شما بچه قدیمی هستید، مشکلی در این مورد وجود دارد – دوستان خانم شما در مورد آن می‌دانند. اما خوشبختانه، یکی از ما این دانش را خواهد داشت که بداند با آن چه باید بکند. و از آنچه من می شنوم … می تواند کاملاً نقطه جی یاب باشد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات