تور پوکر 888 لایو چگونه است؟ + چگونه در تور پوکر 888 لایو شرکت کنیم؟

یکی از بهترین زمینه ها برای انجام بازی پوکر، ورود به تور پوکر 888 لایو است که به صورت آنلاین برگزار می شود و دارای امکانات بسیار زیادی هم می باشد.

تور پوکر 888 لایو چگونه است؟

تور پوکر 888 لایو چگونه است؟

تور پوکر 888 لایو در سال 2002 راه اندازی شده است و سایتی است که به صورت تخصصی به ارائه بازی پوکر می پردازد و از سال 2019 در بین علاقه مندان به بازی پوکر بسیار محبوب شده است و این روز ها توانسته است بازیکنان فراوانی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب نماید. لازم به ذکر است که برنامه مسابقات 888 پوکر پخش می شود و در حال حاضر پخش زنده پوکر 888 با استقبال خوبی رو به رو شده است. این موضوع را هم باید افزود که در سال 2021، تور در سوچی، روسیه و بخارست برگزار شد و در ماه جولای همان سال در رومانی از سر گرفته شد.

بهتر است که بدانید با مراجعه به سایت شرط بندی پوکر PokerNews می توانید اطلاعاتی در رابطه با 888 اخبار پوکر، 888 پوکر لایو لندن 2022، نتایج 888 پوکر لندن، پسورد مسابقات پوکر، 888888 تورنمنت پوکر یکشنبه، مسابقات پوکر لندن و … را نیز بدست آورید.

چگونه در تور پوکر 888 لایو شرکت کنیم؟

برای شرکت در این تورنمنت باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در مرحله اول باید وارد سایت 888poker.com شوید و سپس بر روی گزینه (Play with friends) کلیک کنید. بعد از آن بر روی (Create New Game) کلیک نمایید و یکی از گزینه های مربوطه را انتخاب کنید و سپس گزینه های دیگر را را پر نمایید و با انتخاب گزینه (Create) بازی را شروع کنید.

تور پوکر 888 لایو اولین بار در چه سالی برگزار شد؟

این مسابقات ابتدا در سال 2002 راه اندازی شد و با استقبال خوبی رو به رو شد. البته پس از مدتی به دلیل قانون اجرای غیرقانونی قمار اینترنتی در سال 2006، مجبور به ترک بازار ایالات متحده شد. اما از سال 2013 دوباره در برخی از ایالت های آمریکا بازگشایی شد. در حال حاضر این تورنمنت با چندین شرکت خصوصی بازی در نوادا و نیوجرسی مشارکت دارد و به یکی از تورنمنت های معروف تبدیل شده است.

پر افتخار ترین بازیکنان این مسابقات چه افرادی هستند؟

پر افتخار ترین بازیکنان این مسابقات چه افرادی هستند؟

نام‌ های معروفی در تور پوکر 888 لایو وجود دارد. نام‌ هایی که با مهارت‌ های بدیع، شخصیت‌ های جالب و دستاورد های خوب، بازی را به سطوح جدیدی رسانده‌ اند. حال بهتر است که بدانید بازیکنانی مانند Daniel Negreanu،Phil Hellmuth، Phil Ivey و Erik Seidel به عنوان پرافتخار ترین بازیکنان این تورنمنت معرفی شده اند.

جوایز برنده شدن در این مسابقات چقدر است؟

جوایز این تورنمنت تنها وجه نقد در مقدار های مختلف و متفاوت است. البته مبلغ این جوایز نسبت به سایر تورنمنت ها کمتر است. بازیکنان این تورنمنت حداکثر تا 200 دلار جایزه را از آن خود کرده اند.

این مسابقات در کجا برگزار می شود؟

این مسابقات در کجا برگزار می شود؟

با توجه به این که این تورنمنت به صورت آنلاین برگزار می‌ شود، به همین دلیل شهروندان هر کشوری که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌ توانند به راحتی و با پرداخت هزینه مربوطه در این تورنمنت شرکت کنند.

تور پوکر 888 لایو هر چند سال برگزار می شود؟

بهتر است که بدانید برخی از بازی های این تورنمنت به صورت 24 ساعته ارائه می‌ شوند که بازیکنان می توانند به انجام این بازی ها بپردازند. البته در این میان برخی دیگر از این بازی ها هر 3 الی 4 سال یک بار برگزار می شوند.

آیا بازیکنان ایرانی هم می توانند در تور پوکر 888 لایو شرکت کنند؟

در حال حاضر تمام بازیکنان ایرانی نیز می‌ توانند به راحتی و با مراجعه به سایت مربوطه و پرداخت هزینه مشخص شده در این تورنمنت شرکت کنند و لحظات جذابی را برای خود به وجود آورند و در کنار آن یک منبع درآمد خوب برای خود داشته باشند و درآمدزایی کنند.

سوالات متداول

تور پوکر 888 لایو اولین بار در چه سالی برگزار شد؟

این مسابقات برای اولین بار در سال 2002 برگزار شد و با استقبال خوبی هم رو به رو شد و در حال حاضر به یکی از تورنمنت های معروف تبدیل شده است.

آیا بازیکنان ایرانی هم می توانند در تور پوکر 888 لایو شرکت کنند؟

در حال حاضر تمام بازیکنان ایرانی می‌ توانند به راحتی و با مراجعه به سایت مربوطه و پرداخت هزینه مشخص شده در این تورنمنت شرکت کنند.

تور پوکر 888 لایو در کدام کشور ها برگزار می شود؟

این تورنمنت در هر کشوری که به اینترنت دسترسی داشته باشد، برگزار می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات