جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

جین پارک برنده یورو میلیونز 

جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را در اونلی فنز منتشر کرده است. خانم جین پارک تنها 17 سال داشت که در بخت آزمایی یورو میلیونز سال 2013 یک میلیون پوند به دست آورد و او را به جوانترین برنده بخت آزمایی تاریخ تبدیل کرد. جین در زمان برنده شدنش فقط 8 پوند در ساعت درآمد داشت و در یک آپارتمان دو خوابه با مادرش زندگی می کرد.

 

این اینفلوئنسر امروز بیش از 219 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و مرتباً طرفدارانش را با به روزرسانی هایی در مورد نحوه خرج کردن برد خود مجذوب می کند. امروز طبق گزارش‌ها، او 3 میلیون پوند دارایی دارد – با این حال او می داند که با پول خود چه کارهایی انجام دهد. در طول دهه گذشته، این میلیونر 27 ساله مرتباً در مورد اینکه چگونه رو به بیزنس آورده، صحبت کرده است.

 

بیشتر بخوانید: برندگان بخت آزمایی (لاتاری) چه کارهایی انجام می دهند

 

جین پارک با پول خود چه کارهایی انجام داده است؟

برای شروع، جین هرگز در بخش درجه یک هواپیما نبوده است. و جت خصوصی هم کرایه نکرده است. بلکه او از خطوط هوایی مقرون به صرفه مانند easyJet استفاده می کند. وقتی جین (که همجنس باز است) با دوست دخترش به خیابان‌های اسپانیا رفتند، در بارهای ارزان و شاد، کارائوکه گردی می‌کردند. آنها پول خود را در جاهای گران قیمت خرج نکرده اند.

جین پارک برنده یورو میلیونز

منصفانه است که بگوییم جین بزرگترین طرفدار اسپانیاست. وقتی او یک دهه پیش پیروزی خود را جشن گرفت، به مقصدهای جذابی مانند مالدیو یا موریس توجهی نکرد. در عوض او برای خود تعطیلاتی ارزان تر در نظر گرفت. حالا که او به سن قانونی برای هر کاری رسیده است، عکس های لخت خودش را در شبکه های اجتماعی برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

عکس لخت جین پارک

(عکس لخت جین پارک که در اونلی فنز منتشر کرده است)

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت سلبریتی ها بدون سوتین

 

جراحی زیبایی سینه

جین این کار را نه یک بار بلکه دو بار انجام داد. اما او به کلینیک های گران خیابانی هارلی مراجعه نمی کرد. جین حدود 50000 پوند از بردهای لاتاری خود را صرف جراحی کرده است. از جمله جراحی سینه، لیفت سینه، لیپوساکشن، روکش‌های دندان، بوتاکس، تقویت لب و پرکننده‌ها. اولین کار سینه او در سال 2013 باعث شد که او از 34B به 36FF با قیمت 4500 پوند رسید.

 

او در آن زمان آنها را به عنوان “بهترین چیزهایی که خریدم” توصیف کرد. همچنین، در مارس 2023 او تصمیم گرفت که ایمپلنت های سینه خود را کوچک کند و به همین دلیل برای کاهش اندازه سینه های خود به ترکیه رفت. جین، در عید پاک امسال در اینستاگرام با لباسی بدن نما، از «دختران» جدید خود رونمایی کرد. البته جراحی او در ترکیه خوب نبود و دچار عفونت شد.

 

تاتو زدن پاها

هنگامی که این دختر جذاب اسکاتلندی در حال انجام عمل جراحی نیست، احتمالاً او را در یک سالن تاتو در حال انجام خالکوبی خواهید یافت. باید بگوییم که در سال 2015، جین، در کنار قفسه سینه‌اش یک تاتو زیبا زد. همچنین، در سپتامبر گذشته در حالی که در تنریف در حال تعطیلات بود، تاتو جدیدی را انجام داد که به “عشق دیگر” او در فوتبال اختصاص داده شده بود.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت ژاله پرسپولیسی

 

راه اندازی سایت برای پیدا کردن دوست پسر

جای تعجب نیست که این دختر سبزه در مورد عشق بدشانس است. پس جای تعجب نیست که در سال 2017 او به راه اندازی وب سایتی متوسل شد که در آن افراد مجرد می توانستند برای قرار گذاشتن با او درخواست دهند. فردی که به اندازه کافی خوش شانس باشد که دوست پسر او شود، سالانه 60000 پوند “کمک هزینه” برای شراب و صرف ناهار میلیونر GF دریافت می کند.

برندگان بخت آزمایی ،جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

جین ادعا کرد که چاره‌ای برای انجام این کار نداشته است. زیرا هرگز مطمئن نبود که پسرها او را دوست دارند یا حساب بانکی‌اش. این برای هیچ کس تعجب آور نیست که این طرح به دلیل را اندازی “یک مجموعه عجیب و غریب” که بیشتر 10000 متقاضی را تشکیل می دهد شکست خورد. جالب است بدانید که در دسامبر سال گذشته جین فاش کرد که مجرد است.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت نهال سلطانی

 

شرکت در برنامه اپرا وینفری

در پایان سال 2022 جین به لس آنجلس پرواز کرد تا با دکتر فیل در برنامه اپرا وینفری ظاهر شود. این برنامه که در ابتدای سال جاری پخش شد، جین را در برنامه چت دکتر فیل در قسمتی با عنوان نفرین بخت آزمایی نشان داد. او گفت که پس از میلیونر شدن چه روزهای سختی را سپری کرده است، از جمله برخورد با «جنگ‌زنان و تهدید به مرگ».

برنده یورو میلیونز ،جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

 

او توضیح داد که وقتی به او گفته شد که برنده شده است چقدر ساده لوح بوده است: شما می توانید ناشناس باشید، اما تشویق می شوید که عمومی شوید. آنها این را ترجیح می دهند، به خصوص زمانی که قضیه کمی متفاوت است. چون من 17 ساله بودم، آنها فکر می کردند که این چیزی غیر قابل شنیدن است، باید به مردم بگویید.

دختر برنده یورو میلیونز

جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

 

کاش هرگز آن را برنده نمی شدم، و آن را برای کسی آرزو نمی کردم. او در ادامه اعتراف کرد: من از پولی که خرج کردم پشیمان نیستم، تنها پشیمانی من این است که این برد را به صورت عمومی اعلام کردم. زمانی که من برنده شدم، گردش مالی ام بسیار سریع بود، بسیار زیاد بود. ولی کم کم یاد گرفتم که چگونه پولی که دارم را مدیریت کنم.

اینستاگرام جین پارک ،جین پارک برنده یورو میلیونز عکس های لخت خودش را منتشر کرد!

پیج اینستاگرام جین پارک

janeparkx@

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات