حسودی زنان به سینه های بزرگ مدل زیبا  + زنان به سینه های بزرگ من حسودی می کنند

حسودی زنان به سینه های بزرگ مدل زیبا 

حسودی زنان به سینه های بزرگ مدل زیبا باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است. ستاره اونلی فنز می گوید: زنان به سینه های بزرگ من حسودی می کنند اما من آنها را دوست دارم. این روزها پلتفرم هایی مانند اونلی فنز Only Fans تبدیل به ابزاری برای کسب درآمد آنلاین بالا برای زنان شده اند. آنها از این راه شهرت و درآمد بالایی کسب می کنند.

 

زنان زیبا می توانند در این پلتفرم ها حساب باز کرده و از عکس هایی که از اندام خود می گیرند درآمد بسیار بالا کسب کنند. زنانی که سینه های بزرگ و طبیعی دارند، در بین محبوب ترین ها هستند. این ستاره اونلی فنز توضیح می دهد: زن‌ها به سینه‌های بزرگ 40 هزار پوندی من حسادت می‌کنند، اما من آنها را دوست دارم – بگذار متنفرهای من هر روز به آنها خیره شوند.

 

بیشتر بخوانید: بزرگ شدن سینه دختر زیبا و جوان با نوشیدن آبجو پدرش + عکس

 

زنان به سینه های بزرگ من حسودی می کنند

خانم پیج 40000 پوند خرج بزرگ کردن سینه های خودش کرده است. او ادعا می‌کند که گاهی نمی‌تواند از درب ورودی آسانسورهای کوچک بیرون بیاید. و البته که تمام زنها و دختران جوان، به او حسادت می کنند. خانم پیج بریتیش بارها زیر تیغ جراحی رفته و اکنون به خود می بالد که “پر از پلاستیک” است – او در مجموع 14 عمل جراحی انجام داده است.

حسودی زنان به سینه های بزرگ مدل زیبا 

این مدل اهل چشایر، در مجموع 80000 پوند برای ظاهر خود و فقط 40000 پوند برای سینه های خود خرج کرد. این دختر 28 ساله ماه گذشته برای انجام عمل دیگری به لس آنجلس، ایالات متحده پرواز کرد. باید بگوییم که در آمریکا، این مدل 17000 پوند دیگر برای بزرگ کردن سینه های خود خرج کرده است. بنابراین حالا دیگر کسی نمی تواند به سینه های او توجه نکند.

 

بیشتر بخوانید: زن جوان که از داشتن سینه های بزرگ خسته شده است + عکس

 

تهدید مدل زیبا در اینستاگرام توسط زنان حسود

پیج که از زمان آخرین عمل زیبایی خودش به بریتانیا بازگشته است، می‌گوید که قفسه سینه‌ی بزرگ ‌شده‌ اش باعث حسودی دیگران، به‌ویژه زنان می‌شود. با این حال، با وجود این، او می گوید که ظاهر جدید خود را دوست دارد. وی اهمیتی به حسادت ها و اظهار نظر کردن های زنان دیگر نمی دهد. و می گوید که سینه های بزرگ خودش را خیلی می پسندد.

زنان به سینه های بزرگ من حسودی می کنند

خانم پیج که 271000 فالوور در اینستاگرام دارد، گفت: زنان دیگر به خاطر صورت زیبا و سینه های بزرگی که دارم، مرا تهدید می کنند. آنها فقط به من حسادت می‌کنند، زیرا که صورت زیبا و حتی اندام زیبا ندارد. اکثرا یا چاق هستند و یا زشت و یا اینکه مثل من سفید نیستند. البته من سعی می کنم پوشیده باشم، اما نمی توانم از نگاه های قضاوت آمیز فرار کنم.

 

بیشتر بخوانید: شیر خوردن از سینه همسر و واکنش کاربران! + عکس

 

کسی چشم دیدن صورت و سینه های مرا ندارد

خانم پیج می گوید: افرادی که جرات گفتن [نظرات زننده] را به صورت آنلاین دارند می پرسند “من با خودم چه کار کرده ام”. آنها به من می گویند که از دیدن ظاهر و صورت من منزجر هستند. اما همیشه و همه جا، افراد بد وجود دارند و من [در مورد توهین کردن آنها] اذیت نمی شوم. هر کسی نظرش را بگوید و نمی تواند مرا مثل خودش زشت، چاق یا سبزه کند.

تهدید مدل زیبا در اینستاگرام توسط زنان حسود

با وجود اینکه پیج به تازگی از آخرین جراحی خود بهبود یافته است، برای جراحی بعدی اش پول پس انداز کرده است. اندازه سینه های او در حال حاضر حدود دو برابر اندازه متوسط در انگلستان (DD) است. این مدل اضافه کرد: اینکار انگار بی پایان است، اما من آن را دوست دارم، مانند یک اعتیاد است. من به دلیل اندازه آنها کمردرد می‌گیرم، اما از نظر من همه چیز ارزشش را دارد.

 

او می گوید همسرش نیز همیشه طرفدار بدن او بوده و در طول جراحی هایش از او حمایت می کند. بریتیش اذعان می کند: شوهرم همیشه طرفدار من بوده است. باید بگوییم که خانم پیج در حال حاضر نان آور این خانواده است و با به اشتراک گذاشتن عکس های سکسی آنلاین، ماهانه 80000 پوند درآمد دارد، و اخیراً برای خود یک فراری خریده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات