حماقت تمام نشدنی جواد نکونام | بی ثبات و غیرقابل اعتماد در بین اهالی فوتبال

جواد نکونام سرمربی جوان استقلال علی رغم اینکه تظاهر به صداقت و شفافیت با هواداران می کند، اما در نهان، روی دیگری دارد که این روزها بیشتر عیان شده است.

حماقت تمام نشدنی جواد نکونام | بی ثبات و غیرقابل اعتماد در بین اهالی فوتبال

حماقت تمام نشدنی جواد نکونام | بی ثبات و غیرقابل اعتماد در بین اهالی فوتبال

متاسفانه شخصیت متزلزل و غیرقابل اعتماد نکونام به تیم استقلال نیز تسری پیدا کرده و این تیم در جریان مسابقات مقابل هر حریفی اگر به گل برسد، پلن بعدی اش دفاع لایه به لایه و استفاده از ضد حمله است و نه مدیریت بازی.

نکونام عادت کرده تحت فشار قرار بگیرد. چه خودش و چه تیمش و همین فشارها در نهایت تمرکز او بر روی مسائل فنی را بر هم می زند و بارها نشان داده در جریان بازی قادر به اتخاذ تصمیم درست نیست.

در جدیدترین مدل از رفتارهای غیرعادی نکونام، او به یکباره با مهدی هاشمی نسب که محبوبیت فراوانی نزد هواداران استقلال داشت، به مشکل خورد و او را کنار گذاشت (به تعبیر هاشمی نسب) تا جا برای دستیار خارجی باز شود.

اگر فرض محال بر این بگیریم که هاشمی نسب بی سوادترین نفر فنی نیمکت استقلال بود هم این تصمیم نکونام از دو جهت اشتباه به نظر می رسد. اول اینکه هاشمی نسب توانایی زیادی در جمع کردن حواشی تیم و ایجاد انگیزه و روحیه جنگندگی و اتحاد در تیم داشت و اکنون این شخصیت کاریزماتیک در پازل کادر فنی استقلال وجود ندارد. نکونام می توانست از بین نوازی، کیانوش رحمتی، رجبی عذر یکی را بخواهد تا جا برای دستیار خارجی باز شود چرا که سابقه نشان داده دستیاران ایرانی نکونام جز قیف چیدن، کار خاص دیگری انجام نمی دهند و به شکل دکوری در این تیم حضور دارند و اصولاً تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

مورد دوم اینکه سابقه نشان داده مهدی هامشی نسب زبان تندی دارد و اگر بی معرفتی از فرد یا باشگاهی ببیند، تا او را ناک اوت نکند، بی خیالش نمی شود. همین موضوع باعث می شود که نکونام همواره در طول فصل، زیر تیغ انواع حواشی باشد که از سمت اپوزیسیون او ایجاد می شود.

تا پیش از این نفراتی همچون بختیار رحمانی، وریا غفوری و … به شخصیت ضعیف و متزلزل نکونام اشاره کرده بودند که برای گرفتن پست دست به هر کاری می زند ولی حالا این شخصیت ضعیف بیش از پیش عیان شده است.

عکس گل محمدی و نکونام اربعین

او که تا پیش از این درگیری لفظی شدیدی با یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس داشت، اخیراً دست در گردن او در پیاده روی اربعین دیده شده که نشان از یک شخصیت دم دمی مزاج و باری به هر جهت می دهد.

بر هیچکس پنهان نیست که خود نکونام برای ماندن در استقلال تعهد داده که حاشیه و تنش ایجاد نکند و مصاحبه های جنجالی نداشته باشد و این خواسته او از کادرش (که هاشمی نسب هم جزو آنها می شود) منطقی به نظر می رسد اما اینکه با خواسته مالی منعطف شده هاشمی نسب هم موافقت نشود، حاکی از ماجرای دیگری است که نکونام و تیم رسنه ای پشت پرده ش قصد داشتند به نوعی هاشمی نسب را از نیمکت استقلال جدا کنند که کمترین تبعات را برای آنها داشته باشد اما حالا توپ در زمین نکونام و باشگاه استقلال است که چطور با پیشنهاد مالی تقلیل یافته هاشمی نسب هم موافقت نشده است و جواب تلفن او را ندادند؟!

 

هر چه که هست، این تیپ شخصیتی که نکونام دارد، به درد نیمکت تیم بزرگ استقلال نمی خورد. او با شخصیت متزلزل خود، تیم استقلال را هم دچار تزلزل کرده است و در مقطعی که حواشی و فشار به واسطه اتفاقات و نتایج هفته اول در تیم رقیب بود، نکونام باز هم به شکل کاملاً احمقانه ای این حواشی را به سمت استقلال سوق داد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات