حیف نام اسطوره استقلال که بر روی قمارباز بازنده استانبول گذاشتند!

این روزها هر کسی دستش از سفره پر برکت هلدینگ خلیج فارس قطع می شود و همکاری اش با باشگاه به پایان می رسد، به نوعی سعی در حاشیه سازی برای مجموعه استقلال می کند.

حیف نام اسطوره استقلال که بر روی قمارباز بازنده استانبول گذاشتند!

یکی از این نفرات که صلاحیتش برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست به خاطر سوابق قماربازی و تاسیس سایت شرطبندی در ترکیه رد شده است (پسر ناخلف یکی از بازیکنان سابق استقلال) با یک مصاحبه طولانی علیه کادر فنی و مدیریت استقلال سعی در ایجاد حاشیه برای تیمی دارد که تا همین چند روز پیش التماس می کرد تا به عنوان سرپرست روی نیمکتش بنشیند!

اینکه این بازیکن لوس و مامانی که تنها به لطف حضور پدر به عنوان سرمربی در استقلال حضور داشته و به جز تعویض شدن و خراب کردن چند پنالتی چیزی از او در ذهن هواداران استقلال نمانده چطور به خود اجازه می دهد، ادعاهای اثبات نشده را اینگونه در تریبون های رسمی مطرح کند، ریشه در ضعف و مماشات تیم حقوقی باشگاه استقلال در برخورد با اظهارات خلاف واقع چنین افرادی دارد. شاید اگر یکبار برای همیشه فارغ از همه معذوریت ها و وساطت ها با چنین اظهارات بدون سند و مدرکی که تنها به منظور تشویش اذهان عمومی و البته تخریب کادر فنی استقلال و شخص نکونام مطرح شده برخورد شود، سایرین به خود اجازه نمی دهند تا هر صحبت ناروایی را در تریبون های رسمی مطرح کنند.

حتی دشمن خونین استقلالی ها نیز در این مقطع چنین ادعاهایی را مطرح نکرده و نمی کند و شنیدن این صحبتهای عوام فریبانه از یک به ظاهر استقلالی که حسابی با جنازه پدر و حسن شهرتش هم کاسبی می کنند، باورنکردنی است. چطور باور کنیم شما هواخواه استقلال هستید جناب؟

شما به خاطر از دست دادن منافع خود حاضر شدید آب در آسیاب دشمنان استقلال بریزید و این موضوع هرگز از یاد و خاطر هواداران استقلال نخواهد رفت.

اگر ویسی در اختیار دارید منتشر کنید تا نام سایت شرطبندی که شما نیز از سرمایه گذاران و موسسینش بودید را افشا کنیم تا مردم بدانند چه کسانی عامل بدبختی جوانان این مملکت شده اند.

 

مکتب پدرت نمک به حرامی بوده یا مادرت این مکتب را به تو آموزش داده؟ تو که هر چه داری و نداری به برکت نام استقلال و تاج است، چطور و در چه شرایطی حاضر شدی تنها به خاطر خصومت شخصی با یک یا چند فرد حاضر در تیم فعلی، موفقیت این تیم را با ایجاد حاشیه به چالش بکشی؟  صد رحمت به مهدی هاشمی نسب که از تیم رقیب آمد ولی به حرمت هواداران استقلال بغض گلویش را نشکست و حاشیه ای برای تیم ایجاد نکرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل