خط و نشان رمضانوف برای حسین یزدانی  + رمضانوف برای حسن یزدانی خط و نشان کشید

خط و نشان رمضانوف برای حسین یزدانی 

خط و نشان رمضانوف برای حسین یزدانی چه بود؟ بازیکنان ایرانی در رشته های مختلف ورزشی توانسته اند؛ موفق به کسب مدال های ارزشمند شوند. از سری رشته های ورزشی پرطرفدار در المپیک کشتی آزاد می باشد. بازیکنان حرفه ای ایرانی در این رشته ورزشی مدال های مختلفی را کسب کرده اند. همچنین از سرشناس ترین بازیکنان ایرانی در این رشته می توان به حسن یزدانی اشاره کرد.

خط و نشان رمضانوف برای علی یزدانی توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. این بازیکن پرحاشیه ادعا کرده است، که طلای المپیک در چنگال من است. در صورتی که حسن یزدانی در دوره قبلی المپیک نیز موفق به کسب مدال طلا شده است. ایشان از مهارت قابل توجهی برخوردار هستند.

به طوری که در دوره جدید المپیک نیز تنها یک قدم با مدال طلا فاصله دارد. آقای یزدانی به صورت کاملا جدی تمرینات خود را دنبال می کند. وی تمامی حریفان خود را در کمتر از چند دقیقه با فاصله امتیازی بسیار زیادی توانسته شکست دهد. آخرین رقابت حسن یزدانی با یک بازیکن بلغارستانی به نام رمضانوف خواهد بود. وی از مهارت قابل توجهی در زمینه کشتی آزاد برخوردار است.

رمضانوف برای حسن یزدانی خط و نشان کشید

یکی از جنجالی ترین رقبات‌ های المپیک، بازی رمضانوف و آقای حسن یزدانی می باشد. هر دو بازیکن کارنامه درخشانی در زمینه کشتی آزاد دارند. همچنین رمضانوف در مسابقات قبلی نیز قهرمان آمریکایی کشتی آزاد را در چند دقیقه شکست داد. این دو بازیکن در وزن 86_ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین تبحر هر دو بازیکن در رشته کشتی آزاد ثابت شده می باشد.

به طوری که کارشناسان فعال در این زمینه نیز ادعا کرده اند که به هیچ نمی توان نتایج این بازی را پیش بینی کرد. در شب گذشته تصاویر ویدئویی آخرین مصاحبه با رمضانوف منتشر شد. وی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد برای رسیدن به مدال طلای المپیک بسیار تلاش خواهم کرد. ایشان اشاره کردند که به خاطر خانواده ام مدال طلا را باید به دست بیاورم. در نهایت وی ادعا کرد که هیچ حریفی نمی تواند مانع موفقیت من در این مسیر شود.

این مصاحبه و حرف های رمضانوف باعث ایجاد موج عظیمی از جنجال در دنیای کشتی شد. به طوری که رمضانوف مورد انتقاد قرار گرفت. آقای حسن یزدانی نیز اعلام کرد، که غیرت ایرانی اجازه شکست را به من نخواهد داد. هر دو بازیکن به دنبال کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها هستند.

خط و نشان رمضانوف برای حسین یزدانی 

خط و نشان رمضانوف برای حسین یزدانی

رمضانوف بعد از شکست حسن یزدانی چه گفت؟

یکی از دیدارهای حساس کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم شب گذشته برگزار شد. این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. همچنین هر دو بازیکن تشنه مدال طلای این دوره از رقابت ها بودند. در ثانیه های اول بازی رمضانوف به ناحیه کتف حسن یزدانی ضربه وارد کرد. کتف آقای یزدانی آسیب دیده و حتی این ناحیه به تازگی جراحی شده است.

رمضانوف با نامردی تمام از این ناحیه به رقیب خود ضربه وارد کرد. به طوری که پس از چند ثانیه به دلیل احساس درد شدید حسن یزدانی تشک بازی را ترک کرد. چند دقیقه بعد دوباره آقای یزدانی در رینگ مسابقات حاضر شد. متاسفانه درد به قدری شدید بود که قدرت تمرکز آقای یزدانی را از بین برده بود. در نهایت رمضانوف در ثانیه های آخر توانست؛ مجموع امتیاز بیشتری را به دست آورد.

به نوعی کارنامه المپیک حسن یزدانی نیز با مدال نقره بسته شد. همچنین رمضانوف در آخرین مصاحبه بعد از قهرمانی اعلام کرد، که رقابت با حسن یزدانی برای من مملوء از افتخار بود. وی برای آقای یزدانی در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت کرد. همچنین آقای یزدانی به احتمال زیاد در دوره بعدی المپیک نیز به عنوان یک بازیکن اصلی شرکت خواهد کرد.

واکنش رمضانوف به شکست حسن یزدانی

در رقابت های مربوط به بازی کشتی آزاد به هیچ عنوان نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد. در اغلب موارد بازیکنان با اجرای یک تکنیک جدید می توانند در کمتر از چند ثانیه حریف خود را شکست دهند. شب گذشته نیز نفس ها در سینه هواداران دو تیم حبس شده بود. در نهایت سوت شروع بازی به صدا درآمد.

پس از چند ثانیه حسن یزدانی اولین امتیاز خود را به دست آورد. رمضانوف به عنوان یک بازیکن روسی تبار کاملا آشنا به تکنیک های کشتی آزاد می باشد. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که ایشان از قصد به ناحیه کتف آقای یزدانی ضربه وارد کردند. کتف ایشان به تازگی جراحی شده است و حتی هنوز آقای یزدانی در این ناحیه احساس درد می کند.

پس از ضربه نهایی به کتف عملکرد ایشان در مسابقه به طور کامل تغییر پیدا کرد. به طوری که پس از چند ثانیه رمضانوف موفق به برد در این بازی شد. رمضانوف پس از برد صمیمانه حسن یزدانی را به آغوش کشید. همچنین این بازیکن بلغاری ادعا کرد، که این بازی برای من بسیار حساس و مهم بود. رمضانوف عنوان کرد، که رقابت با حسن یزدانی برای من بسیار لذت بخش بود.

رمضانوف کلید برد در مقابل حسن یزدانی را پیدا کرد

همیشه رقابت های مربوط به کشتی آزاد به دلیل حضور بازیکنان شاخص و محبوب بسیار جذاب و دیدنی می باشد. شب گذشته یکی از بازی های حساس و بسیار جنجال برانگیز کشتی آزاد برگزار شد. در جریان این رقابت رمضانوف روسی تبار و حسن یزدانی به رقابت با یکدیگر پرداختند. این بازیکن روسی تبار کلید موفقیت در این بازی را شناسایی کرده بود.

وی متوجه شده بود که حسن یزدانی از ناحیه کتف دچار آسیب شده است. به همین دلیل با وارد کردن هرگونه فشار و ضربه ای به این ناحیه می تواند رقیب خود را شکست دهد. برخی از کارشناسان این نوع از رقابت را ناعادلانه توصیف می کنند. رمضانوف توسط همین کلید طلایی توانست حسن یزدانی بزرگ مرد کشتی آزاد ایرانی را شکست دهد.

در نهایت ایشان پس از برد اعلام کرد رقابت با حسن یزدانی برای من بسیار سخت و دشوار بود. همچنین رمضانوف مدال طلای خود را به تمامی هوادارانش تقدیم کرد. وی ادعا کرده که دعای خیر خانواده و پدر و مادرم موجب موفقیت من شد. در نهایت رمضانوف و حسن یزدانی با یکدیگر دست دادند و پرونده کشتی آزاد بسته شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل