خفن ترین و بهترین پوزیشن رابطه جنسی جدید  + خفن ترین پوزیشن دنیا

می خواهیم دراین مقاله خفن ترین و محبوب ترین پوزیشن رابطه جنسی و سکس را بـه شـما معرفی کنیم در ادامه با محبوب ترین پوزیشن سکس در 2024 «+ویژه آمریکا و آسیا» هاتم بت را دنبال کنید .

 

خفن ترین و بهترین پوزیشن رابطه جنسی جدید 

پلتفرم سلامت جنسی Bedbible داده هاي‌ Google Trends را تجزیه و تحلیل کرده اسـت تا بیشترین پوزیشن هاي‌ جنسی گوگل را در هر ایالت مشخص کند. نتایج احتمالا شـما را شگفت زده خواهد کرد.

محبوب ترین پوزیشن سکس در 2024 «+ویژه آمریکا و آسیا»

 

تجزیه و تحلیل Bedbible نشان داد کـه «پاتزل» بیشترین تعداد ایالتی را داشت کـه بـه دنبال ان بودند. بـه نظر میرسد این استپوزیشن “پاتزل” نفوذ عمیق و صمیمیت و همچنین تماس چشمی عالی را ارائه می‌دهد. فردی کـه در پایین قرار دارد بـه پهلو دراز می‌کشد در حالی کـه فرد بالا پای شریک زندگی خودرا بالا می‌گیرد، پای پایینی خودرا دراز میکشد و وارد میشود.

 

بیشتر بخوانید: این مادر با فرزندش عجیب ترین کارها را میکند! «+عکس کامل»

 

خفن ترین پوزیشن دنیا

در آیداهو، آیووا، کانزاس، کنتاکی، لوئیزیانا، مینه‌سوتا، می‌سی‌سی‌پی، نبراسکا، نوادا، نیومکزیکو، داکوتای شمالی، اوکلاهاما، یوتا و ویرجینیای غربی، بیشترین جست‌وجو برای پوزیشن‌هاي‌ جنسی را داشت. چه کسی میدانست؟

 

اگر بیشتر مردم هستید، احتمالاً در دبیرستان در مورد موقعیت چوب شور در رابطه جنسی یاد نگرفته اید. بـه نظر می‌رسد آمریکایی ها «و شاید مردم در سراسر جهان» اینروزها بیشتر از نظر جنسی کاوشگر و خلاق هستند.

 

یک کارشناس از Bedbible اظهار داشت: “این مطالعه بـه ما نشان می‌دهد کـه آمریکا در اتاق خواب بسیار خلاق و هیجان انگیز اسـت و بسیاری از ایالت ها بـه دنبال موقعیت هاي‌ کاملا متفاوت هستند.”

 

محبوب ترین پوزیشن سکس 

اگر از تماشای فیلم‌هاي‌ پورن در مورد ضربات بادکنک اطلاعاتی داشته باشید، ممکن اسـت درک نسبتاً محدودی از موقعیت‌هاي‌ مختلفی داشته باشید.

خفن ترین پوزیشن دنیا

در جریان اصلی پورنوگرافی، تقریبا در هر دم دستی، فردی کـه در حال ایستادن عمل میکند، و زانو می زند. اما تنها محدودیت واقعی برای ظاهر یک دمنده، تخیل شـما اسـت «و انچه بدن شـما می تواند انجام دهد».

 

با درنظر گرفتن این موضوع، ارزش امتحان کردن پوزیشن‌هاي‌ مختلف دمنده را دارد، بـه‌ویژه با توجه بـه این کـه تغییر موقعیت میتواند بـه‌طور اساسی احساس اینکار را برای دهنده و گیرنده تغییر دهد.

 

Kayla Lords، یک متخصص جنسی برای JackAndJillAdult.com و بنیانگذار LovingBDSM.net می گوید: «در حالی کـه موقعیت فیزیکی شـما بـه تنهایی بـه طور خودکار لحن و احساس یک دمنده را تعیین نمی‌کند، قطعا نقش مهمی ایفا می کند. شریکی کـه زانو زده اسـت و بـه شـما نگاه می کند، می تواند نشان دهنده تسلیم باشد.

 

بالا بودن در طول 69 می تواند نشان دهنده سطح قدرت باشد. خم شدن روی بدن در حالی کـه در تخت بسته شده اید و قادر بـه حرکت نیستید، همه ی چیز بـه قدرت بستگی دارد. برای تغییر پویایی یک بادکنک، تغییر موقعیت را امتحان کنید.

 

بیشتر بخوانید: از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

 

بهترین روش سکس برای دخول کامل

از آنجایی کـه مضراب در مقایسه با دخول، شکل بسیار کمتری از سکس اسـت، مردانی کـه دوست دارند در حین رابطه جنسی نظارت داشته باشند، ممکن اسـت در لذت بردن از ان مشکل داشته باشند. با این حال، برخی از موقعیت‌هاي‌ مضراب، بازرسی بیشتری را بـه دست گیرنده برمی‌گرداند، بـه‌عنوان مثال، یک ضربه‌اي ایستاده کـه در ان دست‌هاي‌ خودرا روی سر شریک زندگیتان می گذارید.

محبوب ترین پوزیشن سکس در 2024 «+ویژه آمریکا و آسیا»

پزشک جسیکا اوریلی، مجری دوره ویدیویی Drive Him Wild With Pleasure، می گوید: «ایستادن با دست‌هایتان روی پشت سر شریک زندگیتان ممکن اسـت باعث شود احساس کنید .

 

 کـه نظارت را در دست دارید». «تغییر موقعیت می تواند بر لذت فیزیکی کـه تجربه میکنید نیز تأثیر بگذارد. برخی از شرکا اگر برای هدایت سرعت، ریتم و عمق ان‌ها فشار ملایمی بـه سرشان وارد کنید، قدردانی میکنند، در حالی کـه دیگران ترجیح میدهند بازرسی خودرا حفظ کنند. شـما هنوز هم میتوانید دستان خودرا روی سر آن ها بگذارید تا با قدرت بازی کنید، حتی اگر حرکات آن ها را هدایت نکنید.

 

لردز موافق اسـت کـه دست زدن بـه سر شریک زندگی خود با دستان خود در حین انجام تمرین با بادکنک می تواند راه بسیار خوبی برای تسلط شـما باشد.

 

محبوب ترین پوزیشن سکس در 2024

او توصیه می کند: “سر انها را بدون رضایت بـه جلو و عقب حرکت ندهید.” “حتی وعده یا تهدید ظریف مبنی بر این کـه ممکن اسـت سر انها را ثابت نگه دارید، یا سر انها را در حین کار با بادکنک حرکت دهید، نشان میدهد کـه شـما نظارت اوضاع را در دست دارید.”

بهترین روش سکس برای دخول کامل

یک راه افراطی تر برای انجام اینکار؟ ضرب و جرح با صورت، عملی کـه در ان شـما سر همسرتان را دور فاق نگه می دارید و بـه دهان او نفوذ می کنید. اینکار را میتوان بـه روش‌هاي‌ مختلف انجام داد:

 

ایستادن، در حالی کـه شریک زندگیتان در مقابل شـما زانو زده، زانو زده، در حالی کـه همسرتان در مقابل شـما خمیده اسـت یا در حالی کـه همسرتان بـه پشت دراز کشیده اسـت، در حالی کـه دور شانه‌هاي‌ او زانو زده‌اید.

 

بـه گفته Lords، یکیدیگر از گزینه‌ها، برای کسانی کـه کمی بیشتر در سمت پیچ‌خوردگی قراردارند، ضربه زدن بـه گلو اسـت. این برای همه ی نیست، و نباید توسط زوج ها تلاش شود، مگر این کـه هردو طرف نسبتاً با تجربه باشند و بـه ان رضایت داشته باشند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات