خیانت شوهر در هنگام بارداری همسرش  + خیانت مرد به زن در هنگام بارداری

خیانت شوهر در هنگام بارداری همسرش 

از دید یک زن، خیانت شوهر در هنگام بارداری همسرش نوعی فکر آزار دهنده است. ولی ویکی بارزیلای نظر دیگری دارد. او می گوید: شوهر من وقتی باردار بودم به من خیانت کرد. فهمیدن اینکه شریک زندگی شما خیانت کرده است می تواند مانند پایان دنیا باشد. اما خیانت نباید پایان رابطه شما باشد. او می گوید: در واقع، این می‌تواند بهترین اتفاق برای شما و همسرتان باشد.

 

مادر 44 ساله دو فرزند متوجه شد که شریک هشت ساله اش، دیوید فاستر، 42 ساله، پس از چهار سال زندگی مشترک خیانت کرده است. ولی او معتقد است که با وجود درد، این رابطه در نهایت آنها را قوی تر کرده است. ویکی می‌گوید: رابطه با دیوید بهترین هدیه‌ای بود که می‌توان تصور کرد. این نقطه بحرانی در زندگی، رابطه ما را در دراز مدت قوی تر کرد.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست مشهور به همسرش

 

خیانت مرد به زن در هنگام بارداری

با گذشت سه سال از خیانت او، ما اکنون خوشبخت‌ترین زوجی هستیم که تا به حال بوده‌ایم، کاملاً عاشق بوده و قصد ازدواج داریم. البته او در این دیدگاه تنها نیست. یک مطالعه نشان می دهد که 39 درصد از مردم شریک زندگی خود را بعد از خیانت، می بخشند. آلیکس فاکس هم که متخصص روابط می باشد، موافق است که امور می توانند امتیازات مثبتی داشته باشند.

خیانت شوهر در هنگام بارداری همسرش

او می‌گوید: امورات می‌توانند مانند توپ‌های خراب به روابط تبدیل شوند، زیرا اعتماد را از بین می‌برند. اما اگر زوجی تصمیم بگیرند که با دقت همه چیز را با هم بازسازی کنند، ممکن است در نهایت قوی تر و شادتر از قبل شوند. ویکی، مالک مرکز سلامتی، اهل گریت دانمو، متوجه شد که همه چیز با دیوید خیلی زود و بلافاصله پس از اینکه متوجه شد باردار است، شروع به تغییر کرد.

 

او می گوید: من در سال 2014 از طریق یک وب سایت دوستیابی با دیوید آشنا شدم. در یک اصطبل کار می کردم و یک مادر فداکار برای دخترم پیج، که آن زمان 15 سال داشت، بودم. از رابطه قبلی ام سرد بودم، و او نور زیادی را وارد زندگی من کرد. بعد از آن هم بین من و دیوید آتش بازی بود و بعد از پنج ماه با هم به یک خانه رفتیم.

 

بیشتر بخوانید: رسوا کردن زن خیانتکار در مراسم عروسی

 

خیانت شوهر در حین بارداری همسرش

اما این رابطه به سرعت به یک دست انداز در جاده افتاد و ویکی به زودی مشکوک شد که دیوید که یک کارگر ساختمانی بود، به او خیانت کرده است. او می‌گوید: دیوید شروع به بیرون رفتن و نوشیدن الکل کرد و من این احساس را داشتم که او با زنان دیگری ملاقات می‌کند. سپس، از لپ‌تاپ او استفاده ‌کردم و پیامی از زنی در فیس‌بوک او ظاهر شد که از او پرسید آیا می‌خواهد ملاقات کنیم.

 

من احساس ناراحتی کردم و از او سؤال کردم، اما او گفت که این فقط یک دوست است. او من را خیلی دوست داشت، بنابراین من او را باور کردم. شب‌هایی که او مشروب می‌نوشید بیشتر شد، اما وقتی در سال 2015 هری را به دنیا آوردم، نگرانی‌هایی که در مورد خیانت داشتم را کنار گذاشتم. اما بعداً متوجه شدم که او با زنان دیگری در میخانه ها ملاقات می کند تا معاشقه کند.

 

همانطور که در مورد بیشتر زوج ها اتفاق می افتد، آمدن نوزاد جدید تأثیر زیادی بر روابط ما داشت. ویکی می‌گوید: دیوید به شدت شروع به نوشیدن کرد و گفت: دیگر مرا دوست نداری. من آن را به عنوان شوخی تلقی کردم، اما زندگی جنسی ما متوقف شده بود. دیوید گفت که احساس تنهایی می کند و من نتوانستم با او صحبت کنم، حتی اگر او از من چنین چیزی می خواست.

 

بیشتر بخوانید: درگیری 2 زن با مرد متاهل خیانتکار در کازینو لاس وگاس! 

 

توقف روابط جنسی بعد از بارداری

احساس می‌کردم برای تربیت یک نوزاد وقت ندارم. یک نظرسنجی توسط سایت همسریابی برای افراد متاهل، ویکتوریا میلان، نشان داد که 82 درصد از مردانی که خیانت می کنند والدین جدید هستند. و یک مطالعه پزشکی ناسازگاری جنسی و فقدان ارتباط و درک را به عنوان علت شماره یک خیانت گزارش کرد.

خیانت مرد به زن در هنگام بارداری

ویکی می‌گوید که در حالی که می‌داند خیانت دیوید تقصیر او نبود، می‌گوید اکنون می‌تواند ببیند که به اندازه کافی احساسات او را در نظر نگرفته است. او می‌گوید: مطمئناً خودم را به خاطر این رابطه سرزنش نمی‌کنم، اما آنچه او می‌گفت را در نظر نمی‌گرفتم. دو سال از تولد هری گذشت و ما هنوز رابطه جنسی نداشتیم و من احساس کردم که او رابطه جنسی دارد.

 

من می دانم که او اکنون با زنان دیگری ملاقات می کرد اما در آن زمان هیچ مدرکی برای اثبات نداشتم. پیام‌ها روی تلفن او پینگ می‌کردند و من اسم یک زن را می‌دیدم، اما او آن را حذف می‌کرد. احساس بیماری و درد داشتم. او به وضوح مشکل نوشیدن الکل داشت و من فکر می کردم که این باعث می شود او با زنان دیگر صحبت کند، اما او هرگز به آن اعتراف نکرد.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زندانبان زن با مرد زندانی در آمریکا

 

چگونه با خیانت شوهر کنار بیاییم؟

دلم شکسته بود و دیوید متوجه شد که رابطه ما را خراب کرده است و دیگر بازگشتی از آن وجود ندارد. فقط چند هفته بعد، دیوید با ماشین خود به یک گودال برخورد کرد و در حالی که فقط جراحات جزئی داشت، پس از آن به ویکی گفت که دیگر نمی‌خواهد با او زندگی کند. ویکی علیرغم عصبانیتش از او خواست که با او برگردد تا بتواند به او کمک کند.

 

او می‌گوید: من نیاز داشتم که دیوید از نظر روحی برای پسرش خوب باشد. رابطه با زن دیگر تمام شده بود اما برای من فرقی نداشت. به او گفتم که برای نوشیدنش کمک بگیرد، اما دیگر رابطه عاشقانه ای با او نداشتم. او از الکلی های گمنام کمک گرفت و این یک نقطه عطف بود. او برای اولین بار از زمان تولد هری، خوشحال بود.

چگونه با خیانت شوهر کنار بیاییم

خیانت شوهر در هنگام بارداری همسرش

ویکی به آرامی در طول شش ماه احساس کرد که احساسات عاشقانه اش بازگشته است. او می‌گوید: او کاملاً تغییر کرد و من جور دیگری به او نگاه کردم. ناگهان احساس عشق قدیمی نسبت به او را داشتم. دیوید شروع به مطالعه مدیتیشن کرد، او هرگز مشروب ننوشید و بهترین پدر شد. وی می‌گوید: گاهی دستش را دور گردن می‌گذاشت، یا وقتی مرا می بوسید، من او را رد نمی‌کردم.

 

دوباره به او اعتماد کردم و در یک تخت خوابیدیم. من هرگز احساس نکردم که لازم است در مورد این رابطه صحبت کنم یا به او بگویم که دیگر هرگز نمی تواند خیانت کند. در روز تولدم، شش ماه پس از بازگشتش به خانه، روی آینه میز آرایشم با رژ لب نوشت: با من ازدواج می‌کنی؟ و حلقه‌ای زیر آن انداخت. حلقه را در دستم گذاشتم و گفتم بله. و از آن زمان ما خیلی خوشبخت هستیم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات