دانلود نرم افزار آنالیز پوکر استاو (Pokerstove) + نرم افزار آنالیز پوکر استاو چگونه کار می کند؟

دانلود نرم افزار آنالیز پوکر استاو (Pokerstove)

نرم افزار آنالیز پوکر استاو یک نرم افزار تحلیل و آنالیز برای حساب کردن احتمال برد در هر دست نسبت به دست های دیگر یا همان رتبه بندی دست پوکر در پوکر تگزاس هولدم است. هر بازیکن حرفه ای پوکر برتر این ابزار رایگان را در اختیار دارد.

اول از همه باید بگوییم که نرم افزار آنالیز پوکر استاو نرم افزاری نیست که بتوانید هنگام بازی و شرایط سخت از آن بهره ببرید. در پایان بازی و زمانیکه بازی تمام شد باید از آن استفاده کنید.

می‌توانید از این نرم‌افزار با خواندن دستورالعمل‌هایی که به شما می‌دهیم استفاده کنید و از آن برای تصمیم‌گیری هوشمندانه هنگام بازگشت به بازی استفاده کنید.

شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید. حجم آن بسیار کوچک است و نصب آن بسیار آسان است و در کمتر از حتی یک دقیقه  دانلود می شود و میتوانید برای پوکر آنلاین نیز استفاده کنید.

دانلود pokerstove

نرم افزار آنالیز پوکر استاو چگونه کار می کند؟

نرم افزار آنالیز پوکر استاو چگونه کار می کند؟

این نرم افزار به شما امکان می دهد دست های صحیح، دست های تصادفی یا کارت های مختلف را برای بازیکنان تنظیم کنید. می‌توانید تا ده داده برای ده بازیکن اضافه کنید، اگرچه بیشتر اوقات فقط نیاز به ارائه اطلاعات برای دو یا سه بازیکن دارید.

در اینجا، احتمال برنده شدن jj یا پاکت جک را در مقابل طیف QQ+ AKs ،AKo را تجزیه و تحلیل می کنیم:

زمانیکه  روی “Evaluate” کلیک می کنید، میلیون ها دست برای هر بازیکن در یک زمان شبیه سازی می شود و نتیجه برای شما نمایش داده می شود.

به عنوان مثال، می بینید که در این مورد Player 2 بالاتر است. همچنین می توانید برتری بازیکنان را با استفاده از رنگ های مختلف تشخیص دهید. هر چه شانس برنده شدن بیشتر باشد، رنگ سبز تیره تر خواهد بود.

تعیین کارت ها

نرم افزار آنالیز پوکر استاو چندین راه برای آپلود اطلاعات دارد. راه اول این است که به صورت دستی آن را در کادر مورد نظر وارد کنید. علاوه بر این، با کلیک بر روی نام هر بازیکن، کادری مانند تصویر زیر باز خواهد شد:

دو تب با عنوان «card» و «preflop» در مقابل شما قرار می گیرد. در مثال بالا در تب cards هستیم و قادریم کارت را به درستی انتخاب کنیم.

این حالت زمانی است که می خواهید کارت خود را دقیق وارد نمایید. همچنین به همین ترتیب می توانید کارت حریف خود را به درستی درج کنید.

با این حال، همانطور که قبلاً آموختید، نکته مهم در پوکر این است که کارت های مختلف را به حریف خود بدهید، نه فقط دو کارت او را.

انجام این کار در این اپ pokerstove بسیار آسان است و می توانید آن را در تب preflop پیدا کنید، این تب به شکل زیر می باشد:

دکمه های پیش فرض برای انتخاب کارت وجود دارد، مانند “Any Pair” که همه پاکت ها را خیلی ساده انتخاب می کند.

در زیر کارت‌های زرد، کارت‌هایی است که ما انتخاب نموده ایم و در این صورت همه دست های خوب مانند آس سوتد، 88 و پاکت های بالاتر انتخاب می شوند.

این کارت ها 17.6 درصد از کل دست کارت های pokerstove را تشکیل می دهند که در پایین صفحه بولد شده اند.

در نرم افزار آنالیز پوکر استاو اسلایدر  و عددی که در قسمت جلو نوشته شده است به شما امکان می دهد درصد دست های قوی را تعیین کنید.

با حرکت دادن اسلایدر رو به جلو، نرم افزار دست های بیشتری را برایتان انتخاب خواهد کرد و می توانید آنها را بهتر ببینید.

احتمالات بعد از فلا‌پ

احتمالات بعد از فلا‌پ

در ادامه درباره ی آموزش نرم افزار آنالیز پوکر استاو بهتر است بدانید که این نرم افزار می تواند بیشتر از بررسی احتمالات پری فلاپ کار انجام دهد.

همچنین می توانید از آن برای تضمین شانس برنده شدن پس از فلاپ استفاده کنید. می توانید کارت ها را روی زمین و کارت های سوخته یا به صورت عامیانه تر بگوییم (برن شده) را علامت گذاری کنید.  مثلا:

در این مثال، ما احتمال برد AT که به عنوان یک کارت اصلی است در مقابل دو بازیکن با کارت های تصادفی روی فلاپ AKQ نگاه می کنیم.

برای اختصاص یک کارت تصادفی به هر بازیکن، می توانید روی دکمه “RD” در کنار آنها کلیک نمایید. در واقع، در اکثر موارد، باید کارت های بیشتری به حریف اختصاص داده شود.

نرم‌افزار PokerStaw همچنین چاپ و یا اسپلیت شدن را نیز چک می کند. می توانید این نتایج را در قسمت «output» در بخش پایین  این برنامه مشاهده نمایید. خروجی مثال بالابه این صورت است:

همانطور که در این قسمت از آموزش مشاهده می کنیم، این نرم افزار می تواند 966 میلیون شبیه سازی را در 6 ثانیه انجام دهد و نتایج را برای ما مجسم کند.

پات-آدز

 تشخیص کال کردن یا کال نکردن در چه شرایط هم با استفاده از نرم افزار آنالیز پوکر استاو ممکن است. مثلا اگر بازیکنی 35 درصد شانس برنده شدن داشته باشد و پات آن 1000 دلار باشد، می تواند آن بازیکن تا 350 دلار کال کند.

اگر آل-این رقیب کمتر از 350 دلار باشد، احتمال برد این کال را  برای شما مقرون به صرفه تر می کند.

این دو مفهوم تقریباً مرتبط و مشابه هستند، اما محاسبه احتمال برنده شدن با پات آدز کاملاً تفاوت دارد و از آنجایی که شما باید موارد دیگری مانند شانس و شرایط محیطی برای کال را در نظر بگیرید، تنها توجه به مفهوم پات-آدز کافی نیست.

این اطلاعات تنها یک راهنما برای شماست و نباید هنگام تصمیم گیری در شرایط استرس زای روی میز به نرم افزاری مراجعه کنید.

جمع بندی آموزش پوکر استاو

یک برنامه بسیار سودمندی که هر بازیکن  پوکر که در تلاش است تا بازی خود را در موقعیت های مختلف آنالیز کند، نرم افزار آنالیز پوکر استاو است.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید با دانلود آن از لینکی که ارائه کرده‌ایم، به راحتی از آن بهره ببرید. کارت هایی که آورده اید یا آن هایی که در ذهن دارید را در بازی قرار دهید و نتیجه را کامل ببینید، قطعا برایتان جالب خواهد بود.

با دانستن احتمال برنده شدن، می توانید تعیین کنید که در چه شرایطی ورود به بازی منطقی و سودآور است و تصمیم گیری خوب تا حد بالایی برای شما آسان تر خواهد شد.امیدواریم موفق باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات