دختر 20 ساله باکرگی خود را حراج کرد  + فروش پرده بکارت در اینترنت

دختر 20 ساله باکرگی خود را حراج کرد 

دختر 20 ساله باکرگی خود را حراج کرد و یک سیاستمدار به او پیشنهادی میلیون دلاری داده است. این دختر انگلیسی ادعا می کند که یک “سیاستمدار” ناشناس پیشنهادی 1.2 میلیون پوندی ارائه کرده است. او امیدوار است که برای کمک به مادر معلولش و پرداخت هزینه های تحصیلش پول جمع آوری کند. برای همین هم پرده بکارت خودش را در یک حراجی آنلاین برای فروش گذاشت.

 

باید بگوییم که قیمت پرده بکارت این دختر جوان تاکنون به رقم هفت رقمی رسیده است. او ادعا می کند که برخی از شخصیت های سیاسی به پرده بکارت او “علاقه مند” هستند. لورا، 20 ساله، تایید کرده است که باکرگی خود را از طریق سیندرلا اسکورتس، یک سایت آنلاین که به پیوند دادن افراد نیازمند جامعه با کارگران جنسی اختصاص دارد، خواهد فروخت.

 

بیشتر بخوانید: توریست های جنسی در تایلند + عکس

 

فروش پرده بکارت در اینترنت

این دختر جوان و زیبا، امیدوار است که بتواند برای کمک به مادر معلولش و تامین هزینه های تحصیلش کمک مالی جمع آوری کند. گفته می شود که جنگ مزایده بکارت او، برخی از نخبگان و افراد مشهور شهر لندن را درگیر کرده است. لورا ادعا می کند که یک “سیاستمدار” ناشناس هم، کلاه خود را به داخل رینگ انداخته است.

دختر 20 ساله باکرگی خود را حراج کرد 

در پستی از سیندرلا اسکورت آمده است: “لورا دوست دارد باکرگی خود را از طریق آژانس اسکورت ما بفروشد. او یک دختر زیبای بریتانیایی 20 ساله است. یک پزشک باکرگی او را تأیید کرده است. (البته برای اینکه مطمئن شود او باکره واقعی است). خریدار می تواند یک پزشک را به جلسه بیاورید یا یک روز قبل با هم به یک پزشک در آلمان مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد بالا با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز + عکس

 

چرا لورا تصمیم به فروش بکارت خود گرفت؟

لورا در مورد تصمیم عجیب خودش گفت: من با تصمیم خودم راحت هستم. فکر می کنم هر زنی باید این حق را داشته باشد که بدون قضاوت دیگران تصمیم بگیرد که با بدن خود چه کند. من در حال حاضر در دانشگاه هستم و فکر می‌کنم که پول واقعاً به من کمک می‌کند تا روی درس‌هایم تمرکز کنم. او همچنین گفت که قصد دارد از این بودجه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کند.

فروش پرده بکارت در اینترنت

باید بگوییم که لورا بعداً ادعا کرد که با یک خریدار بالقوه در لندن ملاقات کرده است و گفت که آنها “سیاستمدار” هستند و پیشنهاد خرید باکرگی او را به قیمت گزافی داده اند. همچنین، لورا در به روز رسانی اخبار فروش پرده بکارت خود گفت: من مشتاقانه منتظر دیدن شهر و ملاقات با او هستم. این دختر جوان گفت که اگر پیشنهاد را قبول کند و حراج را ببندد به مردم اطلاع خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: اظهارات جنجالی کارگر جنسی انگلیسی درمورد تن فروشی + عکس

 

قیمت شش رقمی پرده بکارت لورا

یک به روز رسانی دیگر نیز نشان داد که لورا ادعا می کند که ملاقات با این سیاستمدار ناشناس منجر به بالا رفتن قیمت خرید و پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی (1 میلیون پوند) شده است. او گفت که حراج را در سال جدید تعطیل خواهد کرد، و تعدادی از قوانین را برای اینکه چگونه این رویارویی از بین می رود فهرست می کند. در این وب سایت آمده است که این دیدار باید «به دلایل قانونی» در آلمان برگزار شود.

حراج کردن پرده بکارت در اینترنت

او ادامه داد: خریدار می تواند هتلی را به دلخواه خود انتخاب کند که یک شب را با وی سپری کند و تاریخ آن حداکثر تا یک ماه پس از رزرو باشد. مبادله خدمات جنسی با پول در بریتانیا قانونی است، اما درخواست در خیابان یا مکان‌های عمومی خلاف قانون است. بنابراین فروشنده بکارت و خریدار آن باید به کشور دیگری مراجعه کنند که قوانین دیگری داشته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات