دلایل استفاده مردان از اسباب بازی های جنسی  + مزایای استفاده از اسباب بازی جنسی

دلایل استفاده مردان از اسباب بازی های جنسی 

در این پست به بررسی دلایل استفاده مردان از اسباب بازی های جنسی می پردازیم. مردان از زمان یونان باستان از اسباب‌بازی‌های جنسی استفاده می‌کردند، اما تابوهای مربوط به استفاده از آن‌ها اکنون از بین رفته‌اند. چه اسباب بازی های جنسی در بازار وجود دارد و مزایای سلامتی برای مردانی که از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند چیست؟

 

برای یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات هیجان انگیز دیگر، با ما همراه باشید. سوال اول این است که آیا مردان از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند؟ بله، آنها استفاده می کنند. آمارها نشان می دهد که مردان اروپایی بیش از 70 درصد از همسالان خود در حاشیه اقیانوس اطلس (60 تا 65 درصد) از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند.

 

مزایای استفاده از اسباب بازی جنسی

تایلند، معروف ترین مقصد گردشگری جنسی، همراه با هند، عربستان سعودی و ویتنام، اسباب بازی های جنسی را به طور کامل ممنوع کرده است. خب، در ادامه به توضیح مزایا اسباب بازی های جنسی مردانه می پردازیم. جالب است بدانید که برای مردانی که به طور منظم از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند، مزایای متعددی وجود دارد.

 

1. استفاده منظم از اسباب بازی های جنسی تنش های جنسی را کاهش می دهد

مردان دگرجنس‌گرا که روی کشتی‌ها و سکوهای نفتی کار می‌کنند، ماه‌های تنهایی را در اقیانوس سپری می‌کنند و در مکان‌های کوچک زندگی محدود می‌شوند. روال یکنواخت روزانه آنها اغلب منجر به افسردگی می شود، زیرا آنها راهی برای رهایی از تنش جنسی انباشته شده ندارند. خوشبختانه، مدل‌های زیادی از فلاش لایت‌های مرکب/مقعد وجود دارد.

دلایل استفاده مردان از اسباب بازی های جنسی چیست؟

این وسایل خودارضایی از پوست مصنوعی درجه یک ساخته شده اند که برای لمس بسیار تحریک کننده است. دانشمندان همچنین می گویند که خودارضایی منظم خطر ابتلا به سرطان پروستات را در مردان کاهش می دهد. بنابراین اگر جایی هستید که ممکن است فشار جنسی را متحمل شوید، بهتر است که یک اسباب بازی جنسی همراه خود داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : رابطه جنسی پرستار و بیمار دیالیزی باعث اخراج او شد!

 

2. افزایش کیفیت زندگی جنسی زوج های متاهل

بعد از سال ها ازدواج، رابطه جنسی ممکن است کمی خسته کننده شود. اسباب‌بازی‌های جنسی برای زوج‌ها مانند We-Vibe Chorus و We-Vibe Classic می‌توانند دوباره اوضاع را داغ کنند و مانع از جستجوی تنوع در خارج از تخت زناشویی شوند. بیشتر طلاق ها به خاطر احساس یکنواختی و عدم تمایل زوجین به رابطه جنسی می باشد و اسباب بازی ها می توانند این مشکل را حل کنند.

 

3. ویبراتورها ارتباط بین شرکای جنسی را بهبود می بخشد

معرفی یک ویبراتور در رابطه شما می تواند ارتباط با شریک زندگی خود را در برگه ها بهبود بخشد. بسیاری از زنان در هنگام مقاربت از دادن دستورات مهم دیگر خود تردید می کنند تا مبادا این لحظه را خراب کنند. هنگامی که یک ویبراتور در تصویر وجود دارد، آنها با اطمینان به همسر خود آموزش می دهند که چگونه او را به بهترین نحو به اوج برساند.

بهبود ارتباطات در حین رابطه جنسی به طور طبیعی به تمام حوزه های زندگی آنها سرایت می کند. از سوی دیگر، مردها ممکن است فانتزی خود را از شرکت در یک صحنه سکس دخول دوگانه با شریک زندگی خود در راحتی اتاق خواب خود انجام دهند.

 

4. درمان انزال زودرس بوسیله اسباب بازی های جنسی

یک مطالعه اخیر نشان داده است که انزال زودرس (PE) یک سوم مردان را در سراسر جهان عذاب می دهد. و در حالی که بین سه تا پنج دقیقه طول می کشد به عنوان PE واجد شرایط است، برخی از مردان در طول پیش نوازی چنان برانگیخته می شوند که به سختی یک دقیقه دوام می آورند. با پیشرفت اخیر فناوری‌های اسباب‌بازی جنسی، مدل های فلش لایت می‌توانند زمان انزال را به تعویق بیاندازند.

5. سکس تلفنی را به سطح جدیدی ببرید

به تعبیر متن ترانه های Jealousy، وقتی من دور هستم، و شما در خانه هستید، بیایید از طریق تلفن رابطه جنسی داشته باشیم. اسباب‌بازی‌های جنسی مدرن به همسران اجازه می‌دهند تا از طریق اپلیکیشنی روی تلفن‌های همراه خود، تحریکات جنسی یکدیگر را کنترل کنند و در نتیجه رابطه جنسی تلفنی را به سطح بالاتری ببرند.

 

حتما بخوانید : بازی انفجار + آموزش و ترفندهای بازی انفجار شرطی برای برد تضمینی

 

انواع اسباب بازی های جنسی محبوب

تنوع اسباب‌بازی‌های جنسی مردانه امروزی بسیار فراتر از خودارضایی‌های بسیار محبوب است. برخی از آنها را می توان در طول آمیزش جنسی استفاده کرد تا به هر دو شریک تجربه بهتری بدهد. اسباب بازی های خودارضایی فلش لایت برای مردان شبیه واژن، باسن و دهان ستاره های مشهور پورن است. اصطلاح “فلش لایت” به مواد نرم پوست مانندی که برای ساخت اسباب بازی ها استفاده می شود اشاره دارد.

 

حلقه‌ های ED

همچنین حلقه‌های ED، نوارهایی با طراحی خاص هستند که به دور قاعده آلت تناسلی می‌پیچند تا جریان خون را کاهش دهند، بنابراین نعوظ کاربر را طولانی‌تر کرده و اوج را به تأخیر می‌اندازند. یک مقاله در سال 2014 در مجله بین المللی اورولوژی نشان می دهد که استفاده از حلقه آلت تناسلی و یک دوره دارویی مناسب می تواند به طور قابل توجهی علائم اختلال نعوظ را کاهش دهد.

پلاگین باسن برای مردان

طرح های پلاگین باسنی مردانه وجود دارد که ناحیه اطراف مقعد را که دروازه ورود به پروستات است، تحریک می کند. هم مردان و هم زنان می‌توانند از یکی برای آماده کردن خود برای مقاربت و به حداقل رساندن خطر آسیب‌های جنسی استفاده کنند. مردان نیز می توانند از استفاده از پلاگین باسن بهره ببرند، زیرا تحریک لذت بخش مقعد همواره منجر به نعوظ قوی تر و طولانی تر می شود.

 

محرک های پروستات

برخی از مردان ممکن است از این که هر چیزی را «آنجا» بگذارند، اکراه داشته باشند. ولی به محض اینکه فرد بر تردید خود غلبه کند، مزایای بی شمار استفاده از ماساژور پروستات در برابر او آشکار می شود. این اسباب‌بازی‌های عصایی شکل پروستات به ضخامت دیلدوهای مردانه نیستند، زیرا هدف اصلی آنها رسیدن به پروستات و تحریک مستقیم آن است.

با توجه به اینکه ارگاسم پروستات را می توان با استفاده از دیلدوهای با کیفیت بالا که برای مردانی مانند آنچه در این وب سایت طراحی شده است به دست آورد. برخی از مدل‌های با تکنولوژی بالا که با باتری کار می‌کنند به طور همزمان ضربان و لرزش دارند، بنابراین کاربر می‌تواند به طور کامل از لحظه لذت ببرد. محرک های پروستات می توانند ارگاسم شگفت انگیزی را ایجاد کنند.

 

تله دیلدونیک

اینها اسباب بازی های جنسی مردانه و زنانه با کنترل از راه دور هستند. وقتی شریک زندگی به هر دلیلی دور هستند، باز هم می‌توانند با کنترل از راه دور اسباب‌بازی‌های جنسی یکدیگر (دیلدوهای ارتعاشی، یا فلاش لایت) رابطه جنسی داشته باشند. در آخر هم باید بگوییم که شما باید بعد از هر بار استفاده از اسباب بازی جنسی خود را تمیز کرده و آن را به درستی نگهداری کنید.

 

همچنین بخوانید : 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل