دلیل بستری شدن هیپهاپولوژیست چیست؟ + واکنش رپرهای به بستری شدن هیپهاپولوژیست چه بوده است؟

با توجه به خبری که دیشب در فضای مجازی دست به دست شد، اطلاعاتی مبنی بر انتقال رپر معروف کشورمان یعنی هیپهاپولوژیست به بیمارستان منتشر شده است. ابهامات فراوانی در خصوص دلایل بستری شدن هیپهاپولوژیست وجود دارد که قصد داریم در این گزارش به تفصیل به آن ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا علت این موضوع را با هم بررسی کنیم.

دلیل بستری شدن هیپهاپولوژیست چیست؟

دلیل بستری شدن هیپهاپولوژیست چیست؟

بر اساس تحقیقاتی که گروه ما انجام داده علت اصلی انتقال هیپهاپولوژیست به بیمارستان اوردوز و استفاده بیش از حد از مواد مخدر بوده است. این رپر هم اکنون در بیمارستان نور مازندران بستری است و مثل این که خدمات خوبی به او ارائه می دهند. پس از انتقال این رپر به بیمارستان توسط دوستانش آن ها در کانال تلگرامی خود خبر اوردوز شدن سروش را منتشر کردند. این اقدام باعث شد تا برخی از هوادارانش برای دیدن وضعیت او به بیمارستان نور بروند و در آن جا تعداد زیادی هم هرج و مرج درست کردند. با این حال خانواده و دوستان نزدیک او از مردم خواستند که به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در محل بیمارستان تجمع نکنند و فقط اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری کنند.

اطلاعات مربوط در مورد اوردوز سروش توسط دوستانش به محض رسیدن به بیمارستان به تیم پزشکی ارائه شد تا امکان پیگیری سریع‌ تر درمان وجود داشته باشد. یکی از دوستان صمیمی وی گفته بود که سروش در یک مهمانی شبانه به شدت از مواد مخدر استفاده کرده و همین مسئله نیاز به انتقال فوری او به بیمارستان و قرار گرفتن تحت مراقبت‌ های ویژه را ایجاد کرده است. پزشک خصوصی سروش نیز در اینستاگرام خود تاکید کرده است که تمام تلاش خود را برای کمک به او به کار خواهد گرفت.

واکنش رپرهای به بستری شدن هیپهاپولوژیست چه بوده است؟

پس از تایید این که خبر مربوط به وضعیت هیپهاپولوژیست حقیقت داشت، رپرهای شناخته‌ شده‌ ای چون لیتو، سیجل و کچی بیتز از طریق استوری‌ های خود پیام‌ هایی مبنی بر آرزوی سلامتی برای او منتشر کردند و به این شکل حمایت و دوستی خود را ابراز کردند. با این حال واکنشی که بیشتر از همه توجه‌ ها را به خود جلب کرد، استوری ناگهانی گاد پوری بود که با وجود اختلافات و دیس‌ های گذشته میان او و هیپهاپولوژیست، آرزوی بهبودی برای او کرد.

اوردز کردن دکتر رپ فارس سبب به ICU رفتن وی شده است؟

اوردز کردن دکتر رپ فارس سبب به ICU رفتن وی شده است؟

از استوری‌ های منتشر شده توسط دوستان نزدیک هیپهاپولوژیست و گفته‌ های همراهانش در بیمارستان، به وضوح معلوم شد که این رپر به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر دچار اوردوز شده است. برخی از هیترهای این رپر در کامنت‌ های زیر پست‌ های او از این اتفاق خوشحال به نظر می رسیدند. از سوی دیگر هواداران دو آتشه او با نگرانی برایش آرزوی بهبودی سریع می‌ کنند.

عکس بستری شدن هیپهاپولوژیست را می‌ توان در کانال تلگرام او یا استوری‌ های دوستانش یافت. این عکس‌ ها نشان می‌ دهند که وضعیت او به تدریج به حالت طبیعی و پایدار بازگشته اما نیاز به مراقبت مداوم دارد.

استوری های صدف برای هیپ هاپولژیست

صدف پارتنر هیپهاپولوژیست است و او نیز در استوری‌ هایی که به اشتراک گذاشت، از وخیم شدن وضعیت سروش خبر داد و از همگان درخواست کرد که برای بهبودی او دعا کنند. در همین استوری‌ ها صدف تاکید کرده است که با توجه به شرایط حساس بیمارستان نور و نامساعد بودن حالت هیپهاپولوژیست، از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند تا به کارکنان درمانی فشاری وارد نشود. به ویژه اشاره کرده است که از آن جایی که سروش در بخش مراقبت‌ های ویژه (ICU) بستری است، خانواده همراه هیپهاپولوژیست در بیمارستان هستند و حضور افراد دیگر در آن جا هیچ سودی نخواهد داشت.

بستری شدن هیپهاپولوژیست می تواند به گادپوری مربوط باشد؟

با توجه به اختلافاتی که پیش از این میان این دو رپر وجود داشته، برخی شایعات پیرامون احتمال دخالت گادپوری در وضعیت فعلی سروش مطرح شده است. بسیاری در استوری‌ های خود به این موضوع اشاره کرده‌ اند که با استناد به شواهد و دلایلی که آورده‌ اند، شاید گادپوری به نوعی با این قضیه در ارتباط باشد. در حال حاضر علت بستری شدن هیپهاپولوژیست ربطی به گادپوری پیدا نمی کند و باید منتظر اخبار جدیدتری باشیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات