دلیل جدایی سامی لو و رها چه بود؟ + صحبت های سامی لو در یوتیوب در خصوص جدایی اش

سامی لو و رها هر دو از اعضای گروه موسیقی وانتونز بودند که سال های زیادی در کنار سایر نفرات فعالیت کردند. سامی لو و رها وانتونز که چند سالی از ازدواج آن ها می گذشت به یک باره تصمیم به جدایی از یک دیگر گرفتند و اخبار جدایی سامی لو و رها، کل گروه وانتونز را تحت الشعاع خود قرار داد و باعث ایجاد حواشی زیادی هم شد. پس از طلاق این دو خواننده از یک دیگر، هر کدام از آن ها در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به اون موضوع واکنش نشان دادند که در این مقاله قصد داریم تا شما را با جزئیات جدایی این دو آشنا کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

دلیل جدایی سامی لو و رها چه بود؟

دلیل جدایی سامی لو و رها چه بود؟

در رابطه با طلاق و جدایی سامی لو و رها تا کنون موضوعات مختلفی مطرح شده است که برخی ها عنوان کرده اند دوست دختر جدید سامی لو، باعث طلاق این دو شده است. زمانی که خبر طلاق این دو منتشر شد ابتدا عده ای گمان کردند که برای حاشیه سازی و جلب توجه این اخبار منتشر شده اما بعد از مدتی سامی لو در پیج اینستاگرامی خود با انتشار پستی خبر جدایی خود از رها را تایید کرد. زمانی که جدایی این دو رسما تایید شد واکنش های مختلفی نسبت به این موضوع انجام شد و عده ای خیانت سامی را علت جدایی دانستند و برخی دیگر نیز اعتیار سامی لو را به موضوع طلاق این دو ربط دادند.

علت اصلی این که بسیاری از افراد علت اصلی طلاق این دو را خیانت سامی لو بیان می کنند انتشار عکس هایی از سامی لو در کنار یک دختر می باشد. چندی پیش مراسم جسن تولد دختری برگزار شد که اسمی لو نیز در آن مراسم حضور داشت. پس از اتمام مراسم دختر عکس های خود به همراه سامی لو را در فضای مجازی منتشر کرد که باعث شد سایر کاربران این دختر را دوست دختر جدید سامی لو معرفی کنند و ماجرای خیانت سامی لو را پیش بکشند.

صحبت های سامی لو در یوتیوب در خصوص جدایی اش

زمانی که ماجرای جدایی این دو نفر تایید شد سامی لو در یک ویدیو نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سامی لو در این ویدیو عنوان کرد که پس از 10 سال به عنوان دوست دختر و دوست پسر و همچنین زن و شوهر به صورت توافقی و با احترام کامل تصمیم به جدایی از یک دیگر را گرفته اند و هیچ دشمنی ای میان آن ها وجود نداشته است. سامی لو در ادامه ویدیو عنوان کرد که این دو در تمام سختی ها و مشکلات از ابتدا تا کنون در کنار یک دیگر بوده اند و این رابطه برای او بسیار لذت بخش بوده است اما در شرایط کنونی تصمیم به جدایی از یک دیگر گرفته اند.

آهنگ سامی لو پس از جدایی اش از رها وانتونز

آهنگ سامی لو پس از جدایی اش از رها وانتونز

پس از جدایی رها و سامی لو از یک دیگر و ترک گروه وانتونز توسط رها، سامی لو در چنل یوتیوب خوب موزیک ویدیویی منتشر کرد که مخاطب این آهنگ رها بود. سامی لو در بخش هایی از این آهنگ به کنایه به رها گفت: “توی خماری برگشتنم بمون”. این آهنگ سامی لو واکنش های بسیاری از سوی کاربران و طرفداران گروه وانتونز به همراه داشت و حاشیه های زیادی هم ایجاد کرد. برای دیدن این آهنگ می توانید به چنل یوتیوب سامی لو مراجعه کرده و از این ویدیو بازدید کنید.

واکنش اعضای وانتونز به جدایی این دو سلبریتی

پس از جدایی و طلاق رها وانتونز و سامی لو از یک دیگر، رها تصمیم به جدایی از گروه وانتونز را گرفت. این موضوع باعث ایجاد دودستگی میان طرفداران این گروه هم شد و حواشی زیادی را رقم زد. اعضای پروه وانتونز تا کنون واکنش رسمی ای نسبت به این موضوع نداشته اند و جدایی سامی لو و رها و پیش از آن جدایی ربکا و آرتا، در حال حاضر این گروه محبوب موسیقی را غرق در حاشیه کرده است و وضعیت این گروه بسیار پیچیده شده است.

طلاق این 2 به دلیل دوست دختر جدید سامی لو بوده است؟

در قسمت های قبل اشاره شد که یکی از علت های گفته شده در جهت طلاق این دو، خیانت سامی لو می باشد. در حال حاضر طرفداران رها علت اصلی طلاق را خیانت سامی لو می دانند و از طرف مقابل طرفداران سامی لو خیانت این خواننده را رد کرده و علت طلاق این دو را چیز دیگری می دانند. در شبکه های مجازی اللخصوص یوتیوب نیز علت اصلی جدایی این دو خواننده گروه را همچنان خیانت سامی لو می دانند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات