دیلان چیچک دنیز (Dilan Çiçek Deniz) کیست؟ + دیلان چیچک در مسابقات زیبایی

دیلان چیچک دنیز دنیز بازیگر و مدل ترکیه ای می باشد که با بازی در سریال هایی چون دختران آفتاب و دروغگو های کوچک شیرین به شهرت رسید و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با بیوگرافی این بازیگر مشهور و ناگفته هایی از زندگی شخصی وی وروابط خصوصی  بیشتر آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

نام و نام خانوادگی دیلان چیچک دنیز
سال تولد 28 فوریه 1995
محل تولد استانبول . ترکیه
حرفه بازیگر و مدل
تاهل مجرد

دیلان چیچک دنیز (Dilan Çiçek Deniz) کیست؟

دیلان چیچک دنیز مدل و بازیگر استانبولی در 28 فوریه 1995 به دنیا آمد وی تک فزرند می باشد و پدرش اورهان چیچک دنیز و مادرش هاله تمیز هر دو فرهنگی بوده و معلم می باشند والدین دیلان زمانی که او 8 ساله بود از هم جدا شدند و دیلان نزد مادرش ماند و بزرگ شد  .دیلات چیچک در رشته ادبیات تحصیل کرده است و از 9 سالگی شعر می سروده است وی علاقه زیادی به  سیلویا پلات شاعر آمریکایی داشت  دیلان می گوید مادرم در اینکه من به شعر و هنر علاقمند شوم نقش بزرگی داشته است اما همیشه می ترسید من نیز مانند سیلویا پلات خودکشی کنم .او  بعد از شعر سرایی به تئاتر رو آورد دیلان در مدرسه بسیار فعال بود  و از افراد پر تلاش به حساب می آمد وی در سال 2010 زمانی که 15 سال داشت اولین کتاب شعر خود به نام فکر می کردم خورشید مال من است را به چاپ رساند و در سال های آخر دبیرستان خود برنده اولین جایزه بازیگری خود در تئاتر شد .

دیلان چیچک در مسابقات زیبایی

دیلان علاوه بر هوش بالای خود از زیبایی ظاهری نیز برخوردار بود وی در سال 2014 با شرکت در مسابقه زیبایی میس تورکی مقام دوم این مسابقه را به خود تعلق داد و در سال بعد به مسابقات جهانی در میامی رفت اما نتوانست مقام به دست بیاورد .

دیلان چیچک چگونه بازیگر می شود؟

بعد از شرکت در مسابقه میس تورکی دیلان در ترکیه شناخته تر شد و مورد توجه کارگردان های ترکیه ای قرار گرفت سابقه او در تئلتر نیز کمک کرد تا دیلان در سال 2014 زمانی که 19 سال داشته برای اولین بار جلوی ذوربین برود وی با بازی در فیلم ماه عسل رسما وارد عرصه بازیگری شود . دقیقا یکسال بعد زمانی که 20 سال داشت اولین سریال تلوزیونی خود یعنی دروغگو های کوچک را بازی نمود و وارد تلوزیون شد .بعد از این سریال دیلان در سریال دختران آفتاب بازی کرد که باعث شد شناخته تر شود و در ایران هم طرفدار پیدا کند وی بعد از این سریال معروف پیشنهادات زیادی را دریافت نمود و با بازی در سریال بدروم موفق به دریافت جایزه پروانه طلایی گردید .

 

دیلان چیچک دنیز و همسرش

دیلان تا کنون ازدواج نکرده است و روابط عاشقانه او نیز بسیار محدود می باشد دیلان چیچک در سال 2018 زمانی که 23 سال داشت اعلام کرد که با فورکان آندیچ بازیگر مرد ترکیه ای وارد رابطه شده است اما این رابطه دوام زیادی نداشت و بعد از دو ماه به جدایی کشید بعد از آن دیلان با بیرکان سوکولو بازیگر وارد رابطه گردید که این رابطه نیز بعد از چند ماه به پایان رسید .اکنون دیلان مجرد است و اخباری از روابط جدی او در دسترس نیست .

بازیگری در هالیوود

دیلان چیچک دنیز به تازگی اعلام کرده که در لس آنجلس دوره های بازیگری گذرانده است و مجوز خود را برای بازیگری در هالیوود دریافت نموده است. وی در اینباره گفت :من قصد دارم در هالیوود بازی کنم و با یک آژانس بازیگری نیز قرار داد امضا کرده ام تا بتوانم در هالیوود بازیگر شوم .

 

دیلان چیچک دنیز  قبل و بعد از عمل زیبایی

دیلان چیچک تا کنون عمل های زیادی را برروی صورت خود انجام داده است تا جایی که بعضی از رسانه های تورکی از عمل های او انتقاد کردند و گفتند صورت او شبیه چنگیز خان شده است و در شان یک بازیگر نیست که انقدر صورت خود را تغییر دهد .

اینستاگرام دیلان چیچک دنیز

دیلان در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس های زیادی را از خود به اشتراک می گذارد وی پوستر سریال ها و فیلم هایی که در آن ها بازی نموده است را در این پیج به اشتراک می گذارد و حدود 5 میلیون نفر دنبال کننده دارد آدرس پیج دیلان چیچک دنیز  dilandeniz

 

دیلان چیچک دنیز در سریال گودال

سریال تلوزیونی گودال یکی از مشهور ترین سریال های تلوزیونی ترکی است که در ایران نیز بسیار محبوب می باشد دیلان چیچک دنیز در این سریال در نقش سنا بازی می کند این سریال در 23 اکتبر 2017 از شبکه شو تی وی پخش شد و از همان ابتدا توانست موفقیت های بسیاری به دست بیاورد کارگردان این سریال سینان اوزتورک می باشد و دیلان در این سریال با بازیگرانی چون آراس اینمل و ارجان کسال همبازی شد .

فیلم های دیلان چیچک

  • ماه عسل
  • یک طرفه به فردا
  • سریال های دیلان چیچک
  • دروغگوی کوچک شیرین
  • دختران آفتاب
  • گودال
  • شعله ور

 

سوالات متداول

  • قد دیلان چیچک چقدر می باشد ؟

177 سانتی متر

  • آیا دیلان چیچک مدل است ؟

بله او فعالیت های زیادی را در عرصه مدلینگ انجام داده و حتی از طرف ویکتوریا سکرت نیز به مدلینگ دعوت شده است .

  • دیلان چیچک چند سال دارد ؟

وی اکنون 28 ساله است .

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی بورجو اوزبرک بازیگر ترکیه ای، روابط و حواشی و همسر

بیوگرافی گولبن ارگن خواننده و بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسران و آهنگ ها

بیوگرافی آیتاچ شاشماز بازیگر، زندگی شخصی و رابطه با جمره بایسل

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل