رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت  + حرکات منشوری خواننده معروف برزیلی

رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت 

رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت بسیار خبرساز شده است. کاربران واکنش های گسترده ای به این حرکت منشوری این خواننده زن معروف داشتند. این خواننده به دلیل فعالیت‌های جنسی در حال اجرای زنده از حضور در اینستاگرام محروم شد. خواننده جنجالی MC Pipokinha به دلیل داشتن رابطه جنسی دهانی روی صحنه از اجرای کنسرت های مجدد هم موقتا محروم شده است.

 

ام سی پیپوکینا، نوازنده فانک برزیلی، با نام واقعی دوروت هلنا د سوسا آلوز، به خاطر رفتارهای جنسی و منشوری خود در طول آخرین کنسرتی که داشت، بدنام شده است. این ستاره پس از رابطه جنسی دهانی با یک طرفدارش در مقابل جمعیت حیرت زده، جنجال برانگیخت. در یک مورد او حتی به یک گربه اجازه داد تا نوک سینه های او را بمکد که باعث واکنش شدید دوستداران حیوانات شد.

 

این روزها افراد از هر راهی برای معروف شده استفاده می کنند. و در این بین، افراد معروف هم با ایجاد حاشیه های مختلف سعی در بیشتر دیده شدن دارند. خواننده های زیادی مثل تتلو به دلیل رفتارها و شوخی های جنسی از حضور در شبکه های اجتماعی محروم شده اند. ما در ادامه به بررسی ماجرای شوخی های جنسی و منشوری پیپوکینا خواننده جوان برزیلی پرداخته ایم.

 

بیشتر بخوانید: روابط جنسی عجیب و غریب میلیونر معروف آمریکایی + عکس

 

حرکات منشوری خواننده معروف برزیلی

پیپوکینا حالا بیش از حد منشوری شده و از حضور در رسانه های اجتماعی مسدود شده است. این ستاره قبلاً یک صفحه اینستاگرام جدید را پس از اولین ممنوعیت خود راه اندازی کرده بود. سپس این محرومیت برداشته شد و ستاره جنجالی همچنان از هر دو حساب خود پست می گذاشت. اما اکنون آنها دوباره توسط اینستاگرام حذف شده اند.

رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت 

هنوز مشخص نیست که کدام پست این خواننده باعث ممنوعیت او شده است و آیا این مسدودیت دائمی است یا خیر. این اولین بار نیست که شیطنت های جنسی او باعث ایجاد جنجال می شود. پیپوکینا به دلیل ماهیت رتبه بندی X اجراهایی که اغلب برهنگی و اسباب بازی های جنسی را به نمایش می گذارند، با درخواست هایی مبنی بر ممنوعیت کودکان از نمایش هایش مواجه شده است.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با صدها مدل پلی بوی ( رازهای زندگی هیو هفنر )

 

شوخی های جنسی پیپوکینا خواننده مشهور

باید بگوییم، فقط نمایش های او نیست که باعث خشم کاربران شده است. در موقعیت دیگری او وارد کابین خلبان یک هواپیما شد و خلبان را مورد آزار جنسی قرار داد. اوایل این ماه، این خواننده جهان را یک بار دیگر شوکه کرد. او سوار بر یک موتورسیکلت، در حال اجرای حرکات به شدت منشوری بود. وی این محتواها را در اینستاگرام پست می کرد و هشدارهای زیادی از این پلتفرم دریافت کرده بود.

برخی از طرفداران نگران بودند که اگر به شیرین کاری ادامه دهد ممکن است بازداشت شود. یکی روی ویدیوی اینستاگرامش کامنت گذاشت و به پیپوکینا هشدار داد که: برای خودت ارزش قائل باش. اما دیگری گفت: لطفاً دیگر او را بلاک نکنید، من او را خیلی دوست دارم. دیگران هم می ترسیدند که کارهای ناامن او در جاده باعث تصادفات رانندگی شود.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زوج جوان در استادیوم فوتبال + عکس

 

تکان دادن سینه ها برای یک نوزاد پسر

خواننده جنجالی پیپوکینا همچنین، به دلیل تکان دادن سینه هایش روی صورت یک نوزاد مورد انتقاد قرار گرفت. در این فیلم، خواننده و پسر جوانی در نزدیکی مک دونالد نشسته اند، پیپوکینا همراه با مردی خارج از دوربین در حالی که سینه های خود را برای یک نوزاد تکان می دهد، می خندد. ده ها نفر به اینستاگرام رفتند و پیپوکینا را مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران نوشت: اگر مردی آلت تناسلی خود را جلوی یک دختر تکان دهد این اشتباه است، اما برای زنان اشتباه نیست. دیگری اضافه کرد: حالا تصور کنید نقش ها برعکس شود… طرفداران او هم از اینکار پیپوکینا حمایت کرده و با شوخی به این موضوع برخورد کردند. همچنین اخیراً از او فیلمی منتشر شده است که در یک کشتی کروز با حضور نیمار به حرکات منشوری می پردازد.

 

در یکی از ویدئوها، او قبل از گرفتن عکس با مهمانان دیگر در حالی که سینه‌هایش در معرض دید بود، در حال رفتن به توالت بود. یک کلیپ دیگر نشان می‌دهد که او در حال رقصیدن روی پاهای یک مرد ویلچری است. او روی آلت تناسلی فرد معلول بالا و پایین می پرید. این خواننده جنجالی این فیلم را مجدداً در حساب X (توئیتر سابق) خود منتشر کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل