رابطه جنسی زوج جوان در مکان های عمومی  + رابطه جنسی در مکان های عمومی

رابطه جنسی زوج جوان در مکان های عمومی 

رابطه جنسی زوج جوان در مکان های عمومی باعث ترس پسر جوان شده است. او می گوید: دوست دختر من عاشق رابطه جنسی در مکان های عمومی است – پارکینگ های چند طبقه دیگر برای او مزخرف است و چیزهای جدید می خواهد. دوست دختر او عاشق داشتن رابطه جنسی در مکان های عمومی است. این دختر حاضر به داشتن رابطه جنسی در تختخواب نیست و می خواهد بیرون باشند.

 

ما هر روز خبرهای عجیبی از گوشه و کنار جهان، کشور یا شهر و محله ای که در آن زندگی می کنیم، می شنویم. برخی از این خبرها مربوط به روابط جنسی نامتعارف می شوند. مثلا هر چند وقت یکبار می شنویم که زوجی را در حال رابطه جنسی در یک مال، استخر عمومی و حتی کنار یک اتوبان دیده اند. این موارد جای بحث داشته و باید درمورد آنها با علم برخورد کرد.

 

خب، در یک مورد خاص ما یک پسر جوان را داریم که ما خواسته تا نامش را فاش نکنیم. باید بگوییم که این پسر از درخواست های عجیب دوست دخترش شکایت داشت. وی اظهار داشت که دوست دخترش فقط در مکان های عمومی حاضر به رابطه جنسی با او می شود. و همچنین می خواهد که زود کارشان تمام شود و محل را ترک کنند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی در ماشین و نکات مربوط به آن!

 

رابطه جنسی در مکان های عمومی

پسر جوان توضیح می دهد: دوست دختر من فقط رابطه جنسی سریع دوست دارد. او شلوارم را پایین می‌کشد و در مکان‌های شلوغ رابطه جنسی فوری می خواهد. کوچه‌ها، توالت‌های عمومی و پارکینگ‌های چندطبقه برای او مکان های مورد علاقه هستند. دوست دخترم من را به عجیب ترین گوشه هایی که می تواند پیدا کند می کشاند و از من می خواهد که سکس کنم.

رابطه جنسی زوج جوان در مکان های عمومی 

من هم برای چند دقیقه بسیار هیجان زده هستم، اما بعد از آن احساس بد و وحشتناکی می کنم. او هرگز شب را در تخت من نمانده است و از بردن من به آپارتمانش امتناع می کند. و من از این ناامید هستم که او را بهتر بشناسم. همچنین، من پیشنهاد داده ام که هتل رزرو کنم و او را در تعطیلات ببرم، ولی او علاقه ای به اینچیزها ندارد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش رابطه جنسی در استخر و نکات مربوط به آن!

 

روابط جنسی در مکان های عمومی چقدر عجیب است؟

جین متخصص روابط جنسی می‌گوید: دوست دختر این مرد جوان یا چیزی را پنهان می‌کند (یعنی یک شریک دیگر) یا نهایتاً جویای هیجان است. من مطمئن هستم که داشتن رابطه جنسی در مکان‌های غیرمعمول خنده است – اما در دراز مدت کمی نگران کننده می شود. همچنین، من گمان می کنم که شما در ترس از دیده شدن زندگی می کنید.

رابطه جنسی در مکان های عمومی

مثلا، اگر گرفتار شوید و خانواده یا دوستان تان به شما هشدار دهند، چه؟ جین به مرد جوان می گوید: از دوست دخترتان دخترتان بخواهید که یک صحبت جدی داشته باشد. آیا شما و او تا جایی که می توانید با این رابطه پیش رفته اید؟ این پسر جوان هم جواب می دهد: سابقم در تمام مدت دو سالی که با هم بودیم با من توهین فیزیکی و کلامی داشت.

 

او همیشه به من می گفت که من غیرجذاب و احمق هستم. حالا او با دوست یکی از دوستانش قرار می گذارد. کسی که واقعا دوستش دارم. ولی آیا باید به او توضیح دهم که چه چیزی را پشت سر گذاشتم؟ آیا وقتی خواهر خودش من را به خیالبافی بودن متهم کرد، حرفم را باور خواهد کرد؟ خب، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که داستان خود را بگویید.

 

بیشتر بخوانید: داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد + عکس

 

در جواب درخواست روابط جنسی عجیب چه بگوییم؟

اگر می‌دانید که بدخواه یا بدجنس نیستید، پس چرا نباید صادق باشید؟ دوست دختر جدیدتان ممکن است تصمیم نگیرد شما را باور کند. اما اگر سکوت کنید، ممکن است هرگز خودتان را نبخشید. آیا باید او را به پلیس گزارش دهید؟ خیر. فقط شهامت صحبت کردن را داشته باشید. مطمئن باشید که وقتی حقیقت را به زبان بیاورید، کسی شما را احمق فرض نخواهد کرد.

روابط جنسی عجیب

اینگونه روابط جنسی خبر از بی اعتمادی می دهد. اگر دوست دختری دارید که چنین تقاضاهایی از شما دارد، باید از او دوری کنید. زیرا که او می خواهد فقط گاه به گاه با شما باشد. چنانچه غیر از این هم باشد، باید بگوییم که او یک بیماری جنسی داشته و باید درمان شود یا رها شود. به هر حال اگر این رفتارها از دید شما عجیب است، باید بگوییم که شما سالم هستید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات