رابطه جنسی پورن استار معروف با پلیس امریکایی  + ماجرای دستگیری پورن استار معروف

لیزا آن یکی از قدیمی‌ترین پورن استار هاي‌ مشهور دنیا اسـت او کـه بـه همراه دوستش در مهمانی بود پلیس وی را دستگیر و تعرض جنسی کرد در ادامه با دستگیری و تعرض جنسی بـه پورن استار مشهور توسط پلیس آمریکایی «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

رابطه جنسی پورن استار معروف با پلیس امریکایی 

لیزا آن، ستاره سابق پورنو میگوید افسران پلیس نیویورک وی را از برنامه کمدین مت رایف بـه دلیل استفاده از تلفنش بیرون کشیدند و تهدید کردند کـه وی را در بازداشت روان‌دکتری قرار می دهند – ادعای پلیس بـه دلیل این کـه او در حالت مستی و بی نظمی رفتار می کرد، موجه بود.

دستگیری و تعرض جنسی به پورن استار معروف توسط پلیس آمریکایی «+عکس»

لیزا کـه در فیلم هاي‌ مستهجن از سارا پیلین کلاهبرداری کرده بود، بـه TMZ می گوید… او یکشنبه شب در رادیو سیتی آهنگ هال با دو دوست در ردیف دوم نشسته بود، و حدود 20 دقیقه از برنامه مت، 8 نفر بـه او گفتند کـه او برای استفاده از تلفنش بوت میشود.

 

لیزا می گوید کـه بـه مأموران و افسران پلیس نیویورک کـه در محل برگزاری مراسم بودند، گفته بود کـه او اصلاً از تلفن خود در داخل سالن استفاده نکرده اسـت، در واقع، او اصرار دارد کـه هرگز آنرا لمس نکرده اسـت – اما اعتراف میکند کـه یکی از دوستانش بـه تلفن خودش نگاه کرده اسـت. مشاهده یک متن

 

ستاره «نایلین پیلین» میگوید کـه بزرگ ترین شوک زمانی رخ داد کـه پلیس وی را با دستبند در ساعت 10:20 شب از رادیو سیتی خارج کردند و ظاهراً بـه او گفتند کـه میتواند یا دستگیر شود یا در بازداشتگاه 5150 قرار بگیرد… انتخاب او.

 

بیشتر بخوانید: آگوست ایمز August Ames کیست؟ | بیوگرافی و علت خودکشی پورن استار «18+»

 

ماجرای دستگیری پورن استار معروف

او می گوید کـه تصمیم گرفت دستگیر شود، اما پلیس بـه او گفت کـه کسی در معرض نیست کـه وی را بـه ایستگاه برساند، بنابر این انها برای آمبولانس تماس گرفتند – ودر حالی کـه 45 دقیقه منتظر بودند، او ادعا کرد کـه پلیس با نگه داشتن او “تحقیر” کرده اسـت. او با دستبند در خیابان ششم.

اکنون، یکی از مقامات پلیس نیویورک بـه ما می گوید کـه تماسی دریافت کرده‌اند کـه فردی بی‌نظم اسـت و برنامه را قطع می کند، و افسران پاسخگو فکر می کنند کـه او بـه نظر “خاموش” بـه نظر میرسد … ممکن اسـت بـه دلیل “بی نظمی” خود دچار یک “اپیزود روانی” شده اسـت. رفتار – اخلاق.” آن ها همچنین می‌گویند کـه کارکنان رادیو سیتی گفتند کـه او چند نوشیدنی الکلی خورده اسـت.

 

لیزا میگوید کـه سرانجام با رسیدن آمبولانس استراحت کرد، زیرا پس از شنیدن کل ماجرا و مشاهده لیزا، امدادگر از بازداشت او در بیمارستان امتناع کرد… بـه او و پلیس گفت کـه افراد «واقعاً بیمار» زیادی دارند. بـه گفته لیزا برای درمان.

 

دستگیری و تعرض جنسی به پورن استار معروف

در آن لحظه، او می گوید کـه پلیس آخرین اولتیماتوم را مطرح کرد: موافقت کنید کـه نمایش را بدون حرف دیگری ترک کنید، و آن ها دستبندها را برمی‌دارند… یا میتوانند وی را دستگیر کنند.او با اکراه تصمیم بـه ترک کرد و بدون هیچ اتهام یا استنادی آزاد شد. در حالی کـه او هنوز بـه شکایت از کسی در مورد این حادثه فکر نمیکند… لیزا میگوید کـه دوست دارد حداقل توضیحی از رادیو سیتی یا نیویورک‌پی‌دی در مورد علت 86 سالگی او بدهد.

NYPD، از نظر خود، می گوید کـه پلیس‌هاي‌ حاضر در صحنه بـه سادگی با لیزا “صحبت” کردند تا آنجا را ترک کند.BTW … او و مت مجری یک برنامه رادیویی باهم بودند، اما شخصاً ملاقات نکرده بودند. او از دیدن نمایش او هیجان زده بودو احتمالاً پس ازآن با او ملاقات خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

 

عکس های سکسی لیزا آن

لیزا آن ستاره بازنشسته پورنو توسط پلیس نیویورک در نمایش رادیو سیتی مت رایف بازداشت شداو حتی در ساعت 8:45 بعد از ظهر، کمی قبل از شروع نمایش، از صندلی ردیف دوم خود عکس گرفت … و می‌توانید ببینید کـه یک مهماندار حتی در آن زمان نیز مراقب او بود. لیزا می گوید کـه در آن لحظه تلفن خودرا کنار گذاشته و تا زمانی کـه بازداشت شده بود آنرا بیرون نیاورده اسـت.او مخصوصاً بـه این دلیل کـه بـه طور منظم در رادیو سیتی حضور دارد و سالی چندین بار برای دیدن Rockettes می‌رود، ناراحت اسـت.

 

بیشتر بخوانید” کیران لی Keiran Lee کیست ؟ | بیوگرافی پورن استار معروف برازرز «18+»

 

لیزا آن یکی از پورن استار هاي‌ مشهور دنیا بود کـه از این صنعت فیلم هاي‌ بزرگسالان خدافظی کرده اسـت اما با  حاشیه اي کـه پیدا کرده و پلیس بـه او تعرض جنسی کرده اسـت کمی کار عجیب بوده . دستگیری و تعرض جنسی بـه پورن استار مشهور توسط پلیس آمریکایی «+عکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل