رسوایی جنسی بازیکن منچستر یونایتد + عکس

رسوایی جنسی بازیکن منچستر یونایتد 

رسوایی جنسی بازیکن منچستر یونایتد این روزها بسیار خبرساز شده است. آنتونی، بازیکن منچستریونایتد پس از اتهامات خشونت آمیز توسط گابریلا کاوالین سابق، «تا اطلاع ثانوی» به تمرینات باز نخواهد گشت. باید بگوییم که آنتونی، بازیکن منچستریونایتد پس از اتهامات خشونت خانگی توسط گابریلا کاوالین نامزد سابقش، برای تمرین با باشگاه بازنخواهد گشت.

 

او در حال حاضر توسط پلیس در منچستر و سائوپائولو تحت بازجویی قرار دارد و در این ماه برای مسابقات مقدماتی جام جهانی از تیم ملی برزیل اخراج شد. این بازیکنان منچستریونایتد که در بازی‌های بین‌المللی حضور نداشت، قرار بود روز دوشنبه به کارینگتون بازگردد – اما حالا آنتونی مرخصی نامحدود دریافت کرده است.

 

آنتونی قویا تمام اتهامات علیه خود را رد می کند و قول داده است در بیانیه جدیدی که توسط باشگاه منتشر شده است نام خود را پاک کند. منابع باشگاه اصرار دارند که او محروم نشده است و در مدت دوری از اولدترافورد با حقوق کامل باقی خواهد ماند. آنها معتقدند این حرکت نشان می دهد که باشگاه چقدر اتهامات را جدی می گیرد و آنها به بررسی وضعیت ادامه خواهند داد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز بازیکن فوتبال به دختر 19 ساله

 

رسوایی جنسی آنتونی مائتوس

باشگاه منچستریونایتد با فشار فزاینده ای برای اقدام علیه آنتونی مواجه بود، به خصوص پس از جنجال پیرامون میسون گرینوود. آنتونی در بیانیه‌ای گفت: من با منچستریونایتد توافق کرده‌ام که در حین رسیدگی به اتهامات مطرح شده علیه خود، مدتی غیبت کنم. این یک تصمیم دوجانبه برای جلوگیری از حواس پرتی برای هم تیمی هایم و جنجال های غیرضروری برای باشگاه بود.

رسوایی جنسی بازیکن منچستر یونایتد

من می‌خواهم بی‌گناهی خود را از مواردی که به آنها متهم شده‌ام تکرار کنم و برای کمک به آنها برای رسیدن به حقیقت کاملاً با پلیس همکاری خواهم کرد. من مشتاقانه منتظر هستم که هر چه زودتر به بازی بازگردم. گابریلا، یک مدل و دی جی، امروز از روسای اولدترافورد خواست تا آنتونی را از بازی منع کنند در حالی که پلیس ادعاهایی را که به او تعرض کرده است، بررسی می کند.

 

این زن گفته است: آنتونی باید از زمین خارج شود. مایوس کننده است که او همچنان اجازه بازی دارد در حالی که تحقیقات در جریان است. من در کل این روند کاملاً نابود شدم. چگونه زندگی می تواند برای او عادی پیش برود؟ آنها نمی توانند با آنچه را که اکنون می دانند، کاری علیه این متجاوز انجام ندهند. و او باید از تیم حذف شود.

 

بیشتر بخوانید: روابط جنسی عجیب و غریب میلیونر معروف آمریکایی

 

اظهارات دوست دختر آنتونی ماتئوس

گابریلا، 22 ساله، خواست بداند چرا سران یونایتد سه ماه برای پاسخگویی به اتهامات سوءاستفاده جنسی از او منتظر ماندند. در برزیل گزارش شده است که گابریلا به پلیس گفته است که آنتونی، در یک هفته چهار بار به او حمله کرده است. او قبلاً ادعا کرده بود که اولین بار در ژوئن 2022 در حالی که باردار بود و در تعطیلات در برزیل بود مورد حمله قرار گرفت.

رسوایی جنسی آنتونی مائتوس

و او در ژانویه مدعی شد که آنتونی در هتلی در منچستر به سر او ضربه زده و با مشت هم و به ایمپلنت سینه اش آسیب رساند. همچنین، او ادعا کرد که این بازیکن در ماه مه به سمت او لیوان پرتاب کرد و انگشت او را زخمی کرد. در آن سو هم، آنتونی که پس از این اتفاقات ادعایی، 31 بازی برای یونایتد انجام داده است، هرگونه تخلف را رد کرده است.

 

به دلایل قانونی، گابریلا مراقب بود که در مصاحبه در مورد اتهامات خود صحبت نکند. زیرا تحقیقات پلیس در حال انجام است. او اولین بار در ماه ژوئن در برزیل شکایت خودش را ثبت کرد. گابریلا در حالی که اشک می ریخت گفت: چرا تصمیم منچستریونایتد سه ماه طول کشید؟ ترجیح می‌دهم باور نکنم که چنین باشگاه بزرگی با چنین افرادی جدی و حرفه‌ای، چنین موقعیتی را سرپوش بگذارد.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچستر یونایتد 

 

شکایت زنان دیگر از آنتونی مائتوس

همچنین، در روزهای اخیر دو زن دیگر نیز ادعاهای مشابهی را علیه این بازیکن مطرح کرده اند. رایسا دی فریتاس، دانشجوی حقوق، گفت که پس از یک حادثه در ماه مه سال گذشته، پس از آنکه توسط آنتونی و یک زن در لندروور خود پس از ترک یک کلوپ شبانه سائوپائولو مورد حمله قرار گرفته، به درمان در بیمارستان نیاز داشت.

دوست دختر آنتونی ماتئوس

اینگرید لانا، یک بانکدار 33 ساله، در مصاحبه ای در برزیل ادعا کرده است که آنتونی در حالی که در ماه اکتبر در یک سفر کاری به انگلستان بوده است، نسبت به او پرخاشگر بوده است. گابریلا قول داد که به مبارزه ادامه دهد تا ادعاهایش جدی گرفته شود. او گفت: من هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد. تسلیم نخواهم شد. مردم باید پاسخگو باشند.

 

مهم نیست که چه حرفه ای و چه کسی ممکن است مشهور باشد. اگر آنها قبلا علیه هم تیمی او اقدام کردند، نمی‌دانم چرا باید با آنتونی طور دیگری رفتار شود. به علاوه، سازمان خیریه پیشرو زنان کمک – که از قربانیان آزار خانگی حمایت می کند – از تصمیم تیم من یونایتد استقبال کرد. آنها گفتند: حفاظت زنان، باید همیشه در اولویت باشد. منچستریونایتد نیز، اتهامات مطرح شده علیه آنتونی را تایید می کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات