رپرهای زن ایرانی چه کسانی هستند؟ + فریماه حبشی زاده ملقب به جاستینا

در این مقاله بعد از بررسی بهترین رپر زن جهان می خواهیم در مورد رپر زن ایرانی صحبت کنیم. با گسترش حرفه خوانندگی و سبک های آن، تعداد زیادی از افراد از جمله خانم ها وارد این عرصه شده اند که در این مقاله می خواهیم شما را با خواننده های زن سبک رپ آشنا کنیم.

رپرهای زن ایرانی چه کسانی هستند

رپرهای زن ایرانی چه کسانی هستند؟

اگر اهل موسیقی باشید می دانید که تعداد زیادی از خواننده ها چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور خانم های ایرانی می باشند که به سبک های مختلفی می خوانند که یکی از این سبک ها، سبک رپ می باشد که به خواننده آن رپر می گویند. اکنون شما را با ده رپر زن ایرانی در موارد ذیل آشنا می کنیم:

فریماه حبشی زاده ملقب به جاستینا

جاستینا مدرک لیسانس تئاتر دارد و در ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است. او از دوران طفولیت به خوانندگی علاقه داشت و در سن ۱۷ سالگی شروع به خواندن کرد و از ۲۳ سالگی به صورت حرفه‌ای کارش را دنبال کرد و بیشتر آهنگ هایش در مورد مشکلات اجتماعی و زنان می باشد.

سالومه ام سی

سالومه ام سی اولین خانمی می باشد که به زبان فارسی شروع به خواندن رپ کرد. او از سال ۲۰۰۲ شروع به خوانندگی در سبک رپ کرد و تاکنون نیز ادامه می‌ دهد. بیشتر آهنگ های او در مورد موضوعات سیاسی، اجتماعی و شخصی می باشد. سالومه از طرف ام تی به عنوان بهترین رپر جایزه گرفته است.

شهرزاد رپر

دختری زیبا و سبزه رو اهل خطه فارس و شهر شیراز است. او مدتی در خارج از کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و اکنون به خوانندگی رپ در شیراز مشغول است. او متولد سال 71 می باشد و 28 سال سن دارد.

ویدا رپر لاتی

دختری که به سبک رپ شروع به خوانندگی در محفل های زیر زمینی کرد. او به رپر لاتی معروف است زیرا همه آهنگ های خود را به روش لاتی می خواند و مضمون آهنگ هایش هم همان طور می باشد.

سوگند مشهورترین رپر زن ایرانی

سوگند خواننده مشهور که متولد ۲۲ مرداد سال ۱۳۶۶ در اصفهان است و همه ما اورا به خوبی می شناسیم و از کیفیت آهنگ هایش باخبر هستیم. او به آلمان مهاجرت کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد و در سبک رپ و سبک های دیگر مشغول خوانندگی است.

فاطمه مهلبان

دختری زیبا و خوش اخلاق که این روزها شاهد شنیدن آهنگ های او هستیم. او متولد و بزرگ شده تهران است و کار خود را از ۱۸ سالگی شروع کرد و بیشتر در حال و هوای عشق و عاشقی آهنگ های رپ می خواند.

زاها موزیک

زاها موزیک نام هنری زهرا زارع می باشد. او متولد سال ۷۷ در یکی از شهرهای خراسان رضوی است و کار خود را از ۲۰ سالگی به صورت زیرزمینی در شهر مشهد آغاز کرده و می‌خواهد بعد از منتشر کردن چند آهنگ ناب رپ به خارج از کشور مهاجرت کند.

دلسا

نام هنری خانم عاطفه خندان می باشد. او ۲۶ سال سن دارد و متولد یکی از شهرهای خراسان رضوی می باشد و یک سال است که کار خود را به صورت حرفه‌ای در تهران آغاز کرده و مشغول به فعالیت در سبک رپ است.

افروز

خواننده رپر که اهل نیشابور است. او دختری زیبا و خوش چهره است که بیشتر به خاطر چهره اش هواداران زیادی پیدا کرده است تا به خاطر آهنگ هایش.

نازنین

او متولد سال ۷۸ در کرج است و ۲۱ سال سن دارد. او از کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و اکنون خواننده رپ شده است و زیرزمینی فعالیت می کند.

معرفی رپرهای زن ایرانی نسل 4

رپ یکی از سبک های پر طرفدار موسیقی است که افراد زیادی در آن فعالیت می کنند. رپرها بر اساس سن و سال و قدمت و فعالیتی که در رپ دارند، نسل بندی شده اند. برخی از این افراد زن هستند و اکنون قصد داریم تعدادی از رپرهای زن ایرانی نسل 4 را به شما معرفی کنیم. برای اطلاعات بیش تر از نسل رپر زن ایرانی، به اینترنت مراجعه نمایید.

021g

گندم یا 021g یکی از رپرهای زن ایرانی است که توانسته طرفداران زیادی به دست آورد. او متولد شهر تهران است و در دهه 70 به دنیا آمده است. با وجود سن کم، این خواننده توانسته است ترانه های بسیار جذابی را تولید کند و با برخی از رپرهای مطرح فیت بدهد. گندم تا کنون ترانه های بسیاری را تولید کرده است و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. می توانید به اینستاگرام او مراجعه کنید و تصاویر این رپر را مشاهده کنید. رپر زن ایرانی گندم را در اینستاگرام او دنبال کنید و از فعالیت های مطلع شوید.

رودی

رودی یکی از رپرهای جدید زن است که تا کنون ترانه های مختلفی را منتشر کرده است. این خواننده آلبومی به نام سلول را منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و نقدهای بسیاری برای آن صورت گرفت. او اولین ترانه خود را در هنگامی که 13 ساله بود منتشر کرد و پس از آن به مدت 4 سال غیر فعال بود. تهران نام یکی از ترانه های رودی است که در سال 2020 منتشر شده است.

نیکوتین

نیکوتین نام یک دختر جوان است که در سبک رپ فعالیت می کند. او در دهه 80 متولد شده است و مدت کمی است که در خوانندگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این دختر خوش صدا با اجرا و منتشر کردن چند ترانه توانسته است جایگاه ویژه ای دربین مردم به دست آورد. کولاک، با سلام و عرض ادب، بن یامین و دنیا تایمش کمه نام تعدادی از ترانه های او می باشد. او یک رپر زن ایرانی جدید است که طرفداران نسبتا زیادی به دست آورده است.

اولین رپر زن ایرانی چه کسی بوده است؟

در مورد این که اولین رپر زن ایرانی چه کسی بوده است، مطالب مختلفی منتشر شده است. بسیاری از این منابع بیان کرده اند که سالومه ام سی اولین زن ایرانی بود که در سبک رپ فعالیت خود را آغاز کرد. او به عنوان ترانه نویس، تهیه کننده موسیقی، رپر و آهنگ ساز نیز فعالیت زیادی دارد. او از سال 1381 فعالیت خود را به عنوان یک رپر آغاز کرد و تا کنون توانسته است ترانه های بسیاری را تولید کند.

محتوای ترانه ها او معمولا شخصی، سیاسی و اجتماعی است و نام او در مجله تایمز به عنوان یکی از رپرهای برتر غیر آمریکایی منتشر شده است. بهتر است بدانید که او به همراه سروش هیچ کس نیز ترانه ای را تولید کرده است، این ترانه چشما رو من نام دارد و بسیار به یاد ماندنی است. این رپر زن ایرانی اهنگ های بسیاری تولید کرده است که با مراجعه به بیوگرافی او می توان در مورد آن ها اطلاعات بیش تری به دست آورد.

رپر زن ایرانی در من و تو دعوت شده بود

سالومه بع عنوان یکی از مشهورترین رپرهای ایرانی اولین خانمی می باشد که به زبان فارسی شروع به خواندن رپ کرد و از سال ۲۰۰۲ به صورت زیرزمینی شروع به خوانندگی کرد و بیشتر آهنگ هایش در مورد موضوعات سیاسی، اجتماعی و شخصی می باشد.

او در برنامه من و تو که دعوت شده بود گفت که من خود را آدم سیاسی نمی دانم و کار سیاسی هم انجام نمی‌ دهم و همچنین در برنامه من و تو طی مصاحبه اش گفت من اگر در ایران هم می‌ ماندم باز هم زیرزمینی فعالیت می‌ کردم چون اگر می خواستم روی زمین فعالیت کنم باید با افراد و سازمان‌ های مختلفی سروکله می زدم.

سریع ترین رپر زن ایرانی کیست؟

رپرهای زن بسیاری اکنون در حال فعالیت هستند. این افراد در تلاش هستند که بتوانند در رپ خوانی از سایر خوانندگان بهتر باشند و به همین دلیل تعداد زیادی از این خوانندگان پیشرفت زیادی در خوانندگی کرده اند.

جاستینا یکی از رپرهای زن ایرانی است که طرفداران زیادی به دست آورده و در رپ خوانی، سریع است. سالومه و گندم نیز ترانه های فست و زیبایی را اجرا کرده اند که مورد توجه قرار گرفته است.

برترین آهنگ رپرهای زن ایرانی کدام است؟

خواننده های زن رپ ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارند و به علت این که خوانندگی در سبک رپ برای خانم ها به طور ویژه ای جایگاه خاص دارد آن ها بیشتر آهنگ‌ هایی خواندند که مورد قبول و مورد پسند شنوندگان و هواداران خود باشد. اگر چند سال هم از منتشر شدن آن آهنگ ها هم بگذرد؛ ولی هیچ وقت قدیمی نمی شود گوش شنونده را اذیت نمی کند و همیشه برای آن ها تازگی دارد و به شکل خاصی برایشان جذاب است که اکنون می خواهیم به بهترین آهنگ های رپ زن ایرانی که طرفداران زیادی داشت اشاره کنیم:

  1. درد مزمن از سالومه
  2. شاه مست شیخ مست از سالومه
  3. هستم رسما از سالومه
  4. فتوا از جاستینا
  5. تو جای من نیستی از جاستینا
  6. زیر پوست شهر از جاستینا
  7. دل عاشق از فاطمه مهلبان

عکس رپر زن ایرانی را کجا می توان دید؟

خواننده های رپر زن ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند مانند: جاستینا، سالومه و سوگند به علت ممنوع الکار نبودن در آن کشورها به راحتی تصاویر خود را در شبکه‌ های ماهواره‌ ای و تلویزیونی پخش می کنند. همچنین در فضای مجازی و در همه پایگاه‌ های اینترنتی عکس های خود را به راحتی و بدون هیچ ترسی می‌ گذارند. اما خواننده های رپر زن داخلی به خاطر ممنوع بودن نمی توانند عکس های خود را در صفحه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای بگذارند. تکست رپر زن ایرانی را می توان در سایت ها دید.

درآمد یک رپر زن ایرانی چقدر است؟

از آنجایی که سبک رپ عامه پسند نیست و همه جامعه طرفدار این نوع سبک نیستند و آهنگ های آن ها را گوش نمی دهند و به خصوص رپرهای زن در ایران طرفداران خیلی زیادی ندارند. می‌ توان گفت که درآمد رپرهای خانم در ایران آنقدر نیست که بشود با آن گذران زندگی کرد اما خوانندگانی مانند: سالومه، جاستینا و سوگند که در خارج از ایران به سبک رپ آهنگ می خوانند طرفداران بسیار زیادی دارند و درآمد بسیار خوبی هم از این راه دارند که درآمد آن ها به حدود ۷۵ هزار دلار می رسد.

پولدارترین رپر زن ایرانی چه کسی است؟

تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد ثروت مند ترین رپر زن ایرانی منتشر نشده است. این افراد به وسیله ترانه های خود به شهرت رسیده اند و توانسته اند افرادی را به عنوان طرفدار به دست آورند. هر چقدر تعداد طرفداران یک خواننده بیش تر باشد، مسلما میزان درآمد و ثروت او هم بیش تر خواهد شد.

آن ها می توانند مبالغ بسیار خوبی از فروش ترانه های خود به دست آورده و با تبلیغات در فضای مجازی به ثروت خوبی دست پیدا کنند. سوگند، جاستینا و سالومه و رها اکنون طرفداران زیادی دارند اما تا کنون در مورد ثروت خالص آن ها مطلبی منتشر نشده است.

سختی های رپرهای زن اهل ایران چه می باشد؟

در کشور ایران خوانندگی برای خانم‌ها ممنوع می‌ باشد و آنها اجازه خواندن ندارند و اگر بخواهند شروع به فعالیت در این حرفه بکنند می بایست به صورت زیرزمینی کار خود را شروع کنند و بتوانند با افرادی وارد کار شوند که کار در زیرزمین را قبول می کنند که آن افراد هم قابل اعتماد نیستند و می توانند این دختران و خانم ها را به هر راهی بکشند و یا آن ها را دچار اعتیاد و تجاوز جنسی به آن ها داشته باشند که اگر به دست پلیس هم بیفتند مجازات سنگینی دارند. کلیپ رپر زن ایرانی در یوتیوب موجود است.

بهترین رپر زن ایران کیست؟

بهترین رپر زن ایرانی خانم سالومه ام سی می باشد. او اولین خانمی است که از سال ۲۰۰۲ خوانندگی به سبک رپ را شروع کرد وآلبومی پر بار منتشر کرده است. سالومه بیشتر آهنگ‌هایش را با مضمون سیاسی می‌خواند و خود را سیاسی نمی داند. او از زیر زیرزمینی ترین خوانندگان رپ زن ایرانی می باشد که او می گفت اگر من در ایران هم می ماندم و اجازه فعالیت روی زمین را داشتم هیچ وقت روی زمین فعالیت نمی‌ کردم زیرا درگیری و حرف و حدیث‌ های زیادی داشت. دختر رپ ایران سالومه است.

چرا زنان رپر ایرانی در ایران امنیت ندارند؟

از آنجایی که خوانندگی و فعالیت بانوان در این عرصه در ایران ممنوع می باشد آنها مجبورند که برای فعالیت در این عرصه به صورت زیرزمینی کار کنند و هر کسی کار با بانوان در زیر زمین را قبول نمی‌ کند جز افرادی که یا از سوی بیگانگان انتخاب شده‌ اند و یا افراد سودجویی می باشند که وقتی این دختران را به زیرزمین ها دعوت می کنند برای خوانندگی نهایت سوء استفاده از این دختران را می کنند حالا چه به صورت اینکه آن ها را به اعتیاد دچار کنند و یا اینکه بخواهند از آن ها استفاده جنسی بکنند.

چه سوء استفاده هایی از دختران رپر ایرانی در زیر زمین ها می شود؟

دختران و زنان ایرانی وقتی پا به زیر زمین ها می گذارند برای رسیدن به آرزوهای خود آنقدر جو زده و شگفت‌ زده هستند و دوست دارند زودتر به خوانندگی برسند و آهنگ خود را منتشر کنند و به صورت یک خواننده حرفه‌‌ای رپر یا هر سبک دیگری در بیایند که متوجه سوء استفاده‌ هایی که از آن ها می‌ شود نیستند. این سوء استفاده ها می تواند سوء استفاده روحی و روانی یا سوء استفاده از آن ها در زمینه قاچاق مواد و یا سوء استفاده جنسی از آن ها و یا حتی قاچاق خود آن ها به بهانه خوانندگی به کشورهای دیگر باشد.

نگاهی به حواشی رپرهای زن ایرانی

رپرهای زن اگر در ایران حضور داشته باشند، نمی توانند به صورت آزادانه فعالیت داشته باشند، دو دلیل برای این موضوع وجود دارد. در ابتدا باید بدانید که موسیقی رپ در ایران غیر مجاز شناخته شده است و کسی اجازه فعالیت در این سبک را ندارد و در ثانی به طور کلی آواز خواندن زن در ایران غیر قانونی می باشد.

معمولا رپرهای زنی که در ایران فعالیت می کنند، پس از مدتی دستگیر شده و یا مجبور به مهاجرت می شوند. البته بسیاری از رپرهای زن ایرانی از دید جامعه، در راه نا درستی رو به حرکت هستند و به همین دلیل بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را طرد می کنند. به طور کلی این افراد شرایط بسیار سختی را محتمل می شوند.

کدام یک از رپرهای دختر ایران عضو لیبل های رپی هستند؟

رها وانتونز یکی از رپرهای موفق ایرانی است که تا کنون فعالیت های زیادی تحت لیبل وانتونز انجام داده است. وانتونز تنها یک گروه نیست و به عنوان یک لیبل از رپ فارسی شناخته شده است. آتنا اپیکور هم فعالیت های خود را تحت لیبل اپیکور بند انجام می داد اما گفته می شود که این رپر از این لیبل جدا شده است و فعالیتی ندارد.

موزیک ویدیو رپر زن ایرانی در فضای مجازی قابل دسترسی می باشد و می توان آن را مشاهده کرد. البته رپرهای زن مختلفی در لیبل های متفاوت فعالیت دارند که با کمی جست و جو در فضای مجازی، می توان به این موضوع پی برد.

سوالات متداول

  1. کدام رپر زن ایرانی به برنامه منو تو دعوت شد؟

    سالومه در سال 2020 به برنامه منو تو دعوت شد.

  2. درآمد رپرهای زن ایرانی چقدر می باشد؟

    رپرهای زن ایرانی خارج از کشور حدود 75 میلیون دلار درآمد دارند.

  3. رپرهای زن ایرانی خارج از کشور چه کسانی هستند؟

    سالومه ام سی، جاستیا و سوگند در خارج از کشور فعالیت می کنند.

  4. رپرهای زن ایرانی چه کسانی می باشند؟

    ویدا، دلسا، زاها موزیک، شهرزاد، کسانی هستند که درایران مشغول به فعالیت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل