زباله نه تفاله های نکونام حیثیت استقلال را بردند | بازیکن بی غیرت و قرارداد میلیاردی؟

تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه روند نزول خود با سرمربی جدید خود یعنی موسیمانه نیز تن به شکست سنگین مقابل تیم تازه لیگ برتری شده خیر خرم آباد داد و با نتیجه 3 بر 1 مقابل این تیم شکست خورد.

زباله نه تفاله های نکونام حیثیت استقلال را بردند | بازیکن بی غیرت و قرارداد میلیاردی؟

آبی های پایتخت که از 8 بازی خود در لیگ برتر تنها 1 پیروزی کسب کرده اند، در ضعیف ترین مقطع تاریخ خود قرار دارند. بازیکنان استقلال که با بی تفاوتی (بخوانید بی غیرتی) محض بازی به بازی 3 امتیاز مسابقات داخلی و خارجی را از دست می دهند، در یک نمایش ضعیف دیگر 3 گل از خیبر خرم آبادی خوردند که در سه بازی قبلی خود موفق به گل زنی نشده بودند.

آنها نیز با تعویض مربی خود مواجه بودند و در شرایط برابر با استقلال پای به این مسابقه گذاشتند اما سعید دقیقی نشان داد چه مربی قابلی هست و در سمت مقابل موسیمانه نیز نشان داد آنچنان که از او تعریف کرده بودند نبود و در طول جریان بازی نتوانست با تغییر تاکتیک، روند بازی را به سود تیمش عوض کند.

البته او تقریباً در این موضوع بی تقصیر است و یارگیری بسیار ضعیف جواد نکونام در ابتدای فصل و بدنسازی نامناسب پیش فصل را می توان از عوامل اصلی ناکامی های اخیر استقلال دانست. بازیکنان استقلال را نمیتوان زباله های اسکواد نکونام دانست آنها تفاله های تیم نکونام هستند که حتی اصول اولیه فوتبال را نیز در زمین مسابقه اجرا نمی کنند.

به عنوان مثال بازیکنانی همچون مرادمند، ذکی پور، نیک نفس، رمضانی، بلانکو، رضاوند و حتی سیدحسین حسینی هرگز در حد و اندازه های بازی در تیم بزرگ استقلال نبوده و نیستند و کادر فنی جدید استقلال احتمالاً در نیم فصل، می بایست دست به تغییرات اتوبوسی و گسترده در اسکواد تیم بزند.

به واقع این بازیکنان با این کیفیت نازل فنی با چه رویی در ابتدای فصل تقاضای قراردادهای میلیاردی می کنند؟ آیا اکنون حاضر هستند به واسطه افتضاحی که به بار آورده اند، از قرارداد خود کسر کنند؟ به واقع که چنین افتضاحی در طول تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه است.

پس از اینکه لیگ برای استقلال رسماً از دست رفته، خواسته حداکثری هواداران استقلال از موسیمانه این است که در بازی های آتی از بازیکنان تیم امید و جوان استقلال در ترکیب اصلی بیشتر بهره ببرد تا حداقل برای فصل جدید مسابقات، یک تیم شایسته و جوان در اختیار داشته باشد. مازادها استقلال در نیم فصل از همین حالا مشخص هستند و موسیمانه می بایست درخواست جذب حداقل 4 بازیکن با کیفیت جدید در نیم فصل را به مدیریت تیم ارائه دهد.

در اسکواد فعلی استقلال تنها 4 بازیکن به نام های اندونگ، کاکوتا، رضائیان و ماشاریپوف در کلاس بالا بازی می کنند و سایر بازیکنان این تیم متوسط و یا ضعیف به حساب می آیند (به جز بازیکنان جوان و آینده دار)

تاریخ خیانتی که در دو فصل پیاپی جواد نکونام به تیم استقلال کرد را فراموش نخواهد کرد. خیانتی از جنس مازاد کردن یا نخواستن بازیکنان با کیفیت و حفظ یا جذب بازیکنان بی کیفیت ….

 

پی نوشت: باور کردنی نیست که بازیکن ضعیف و کندی همچون مرادمند در استقلال توپ می زند و آرمین سهرابیان مازاد می شود…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل