+ زندگینامه صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر سابق سینمای ایران است که حدود ده سال پیش و پس از مهاجرتش از ایران، نامش بر سر زبان ها افتاد. او مدت کوتاهی پس از بازی در آخرین فیلمش در ایران یعنی عصر یخبندان ایران را برای همیشه ترک کرد. اما او پس از خروج از ایران ابتدا به دبی رفت و عکس هایی بدون حجاب از خودش در فیسبوک و اینستاگرامش منتشر کرد.

در آن سال ها او شهرت امروزش را نداشت اما کسانی که او را دنبال می کردند، از این عکس ها شوکه شدند و فکر کردند اینستاگرام این بازیگر هک شده است. اما او خودش در ویدئویی اعلام کرد که اینطور نیست و او خودش این عکس ها را منتشر کرده است و دیگر در ایران نیست. اما پس از این ماجرا او در مدت زمان کوتاهی شهرت بسیار زیادی کسب کرد و عکس های بدون حجابش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

او پس از خروجش از ایران، همچنان به انتشار عکس های بدون حجابش ادامه داد و به دلیل زیبایی و خوش اندامی اش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. صدف طاهریان امروز هم به عنوان یکی از زنان خوش چهره و خوش اندام ایرانی شناخته می شود و بیشتر از 3.5 میلیون نفر در اینستاگرام او را دنبال می کنند.

او همچنین پس از مهاجرتش از فسادی که در سینمای ایران وجود داشت صحبت کرد و گفت دیگر نمی خواسته در این سینما حضور داشته باشد. او گفت که در زمان حضورش در ایران پیشنهادهای بی شرمانه ای در ازای بازی در فیلم ها و سریال ها داشته است اما او حاضر به قبول آن ها نشده است. او در حال حاضر یکی از اینفلوئنسرهای شناخته شده ایرانی است که تا به حال حاشیه های صدف طاهریان تعداد زیادی را هم به دنبال خود داشته است. همین حاشیه ها هم موجب افزایش شهرت او در فضای مجازی و افزایش تعداد دنبال کنندگانش شده است.

برای ورود به سایت شرط بندی منتسب به صدف طاهریان که نمایندگی مستقیم حضرات بت می باشد؛ همین حالا روی “ورود به وب سایت” کلیک کنید.

زندگینامه صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد 30 تیرماه سال 1367 در تهران است و در زمان حضورش در ایران به عنوان بازیگر در فیلم ها و سریال های ایرانی بازی می کرد. او در حال حاضر 34 سال سن دارد و به عنوان مدل در خارج از ایران فعالیت می کند. او در ایران تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته معماری به اتمام رساند اما به دلیل علاقه اش به بازیگری به این حرفه روی آورد.

صدف طاهریان از سال 1390 تا 1394 در چند فیلم سینمایی حضور پیدا کرد و پس از آخرین فیلمش یعنی عصر یخبندان، ایران را برای همیشه ترک کرد. او به ترکیه رفت و در آنجا به عنوان مدل مشغول به کار شد. این بازیگر سابق ایرانی به دلیل چهره زیبایی که دارد، پیشنهادهای خوبی هم از طرف شرکت های آرایشی و زیبایی در این زمینه داشت. اما او در خارج از ایران هرگز دیگر در فیلم یا سریالی بازی نکرد و حرفه بازیگری را کنار گذاشت.

او بازیگری را در کلاس های بازیگری و از سال 1386 آموخت و در 23 سالگی برای اولین بار در تله فیلمی به نام تلفن همراه جلوی دوربین رفت. در سال های اول مهاجرتش او به دبی رفت و از آنجا راهی ترکیه شد. زمانی که در ترکیه بود بسیاری از دنبال کنندگان او گمان می کردند که قرار است در سریال های ترکی به عنوان بازیگر حضور داشته باشد، اما پس از مهاجرتش دیگر در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرد و در حرفه مدلینگ شروع به کار کرد.

او علاوه بر مدلینگ مدتی هم به عنوان مجری در برنامه ای با نام ” آرتیست شو ” در یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای مشغول به کار شد. این تجربه مجری گری او مربوط به تیرماه سال 1399 بود و تنها چند ماه ادامه داشت و با انحلال آن شبکه تلویزیونی پایان یافت. فیلم های این شو تلویزیونی با مجری گری صدف طاهریان را می توانید در اینترنت پیدا کرده و تماشا کنید.

صدف طاهریان در سریال کیمیا بازی کرده است؟

صدف طاهریان در سریال کیمیا بازی کرده است؟

صدف طاهریان قبل از شروع سریال کیمیا تصاویری را از خود منتشر کرد که در کنار عوامل و بازیگران این سریال بود. اما پس از شروع این سریال متوجه شدیم که این بازیگر هیچ نقشی در این فیلم ندارد. در همین هنگام بود که صدف اعلام کرد که از ایران مهاجرت کرده است و دیگر قصد بازگشت ندارد. عکس های صدف طاهریان در ترکیه باعث شد که جنجال بسیاری به راه بیفتد و بسیاری گمان کردند که شاید همین دلیل باعث شده است که او در این سریال حضور نداشته باشد.

ریحانه پارسا چگونه معروف شد؟ بیوگرافی و عکس های منشوری او در دسترس شماست!

معروف ترین فیلم های صدف طاهریان کدامند؟

این مدل ایرانی در زمان حضورش در ایران به عنوان بازیگر فعالیت می کرد و در چند فیلم و سریال تلویزیونی هم بازی کرد. اگر چه او قبل از سال 1390 در این عرصه حضور داشت، اما فعالیت حرفه ایش از همان سال و با بازی در فیلم سینمایی هیچ کجا هیچ کس آغاز شد. صدف طاهریان علاوه بر فیلم هایی که بازی کرد در چند تله فیلم با نام مثل یک خواب، دارکوب و تلفن همراه نیز حضور داشت اما در آن ها چندان دیده نشد. فیلم کوتاه برای همسرم به کارگردانی علی پناهی مجد هم یکی از تجربه های دیگر صدف طاهریان در بازیگری بود. در ادامه به معرفی برخی از معروف ترین فیلم های صدف طاهریان می پردازیم.

فیلم موارد مشکوک

این فیلم محصول سال 1392 و به کارگردانی محسن توکلی بود. صدف طاهریان در همان سال در یک فیلم دیگر هم از این کارگردان حضور داشت. در این فیلم بازیگران دیگری مثل رضا رویگری، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ ‌شاهی و مونا فرجاد حضور داشتند. این فیلم که داستان چند دختر و پسر دانشجو و دارای ژانری اجتماعی بود، در آن سال مجوز اکران نگرفت. اما در صورت تمایل می توانید این فیلم را از سایت های ایرانی فیلم دانلود کنید و بازی صدف طاهریان در ایران را در آن ببینید.

فیلم سلام بر عشق

فیلم دیگری که صدف طاهریان در دوره بازیگری اش در ایران در آن بازی کرد، فیلم سلام بر عشق است. این فیلم به کارگردانی اصغر نعیمی و با بازی بازیگران بزرگی مانند نیکی کریمی، امین حیایی، الناز شاکردوست و آتیلا پسیانی در سال 1388 همزمان با عید نوروز بر روی پرده سینماهای ایران به نمایش درآمد.

فیلم قرار بعدی همان جا

فیلم قرار بعدی همان جا فیلمی دیگر بود که او پس از سال 1390 و با کارگردانی محسن توکلی در آن بازی کرد. در این فیلم بازیگران دیگری مانند مونا فرجاد، پوریا پورسرخ، رضا رویگری و نیما شاهرخ شاهی هم حضور داشتند. این فیلم هم اگر چه مجوز اکران گرفت اما از نظر مخاطبان یک اثر بی کیفیت و سطح پائین بود.

در واقع صدف طاهریان فعالیت حرفه ایش را از سال 90 آغاز کرد و پس از بازی در فیلم عصر یخبندان در سال 1393 که آخرین تجربه بازیگری اش بود، ایران را ترک کرد. آخرین فیلم صدف طاهریان را می توان بهترین فیلم و تجربه بازیگری او در تمام مدت بازیگری اش دانست. اما حالا می توانید فیلم صدف طاهریان در خارج از کشور بدون سانسور را در شبکه های اجتماعی او مثل یوتیوب و اینستاگرام مشاهده کنید.

صدف طاهریان چه زمانی از ایران مهاجرت کرد؟

این بازیگر سابق ایرانی در سال 1394 ایران را ترک کرد و در آبان همان سال، خبر مهاجرتش را در یک ویدئو در اینستاگرامش اعلام کرد. خبر مهاجرت او که پس از انتشار عکس های بدون حجابش، منتشر شد بازتاب زیادی در رسانه های اجتماعی و در بین کاربران فضای مجازی داشت.

او پس از مهاجرتش در مورد افشاگری در مورد سینمای ایران صحبت هایی کرد و سرانجام در یک مصاحبه پرده از وجود فساد در سینمای ایران برداشت. او اعلام کرد که با پیشنهاد برقراری رابطه جنسی، برای داشتن شانس حضور در برخی پروژه ها در سینمای ایران روبرو شده است و این موضوع برایش بسیار آزار دهنده بوده است. پس از این پرده برداری از فساد در سینمای ایران برخی از چهره های سینمایی دیگر مانند فقیهه سلطانی این موضوع را تائید کردند و برخی دیگر مانند نیوشا ضیغمی آن را رد کردند و به صدف طاهریان توهین کردند. کشف حجاب صدف طاهریان

کشف حجاب صدف طاهریان

کشف حجاب صدف طاهریان از سال 1394 و پس از خروجش از ایران اتفاق افتاد. او زمانی که در ایران بود به عنوان بازیگر و با حجاب و پوشش مطابق با خواست جمهوری اسلامی در فیلم ها و سریال ها حضور پیدا می کرد. اما پس از ترک ایران، او این حجاب اجباری را کنار گذاشت و همانگونه که بود ظاهر شد. ماجرای برداشتن حجاب او از همان روزهای ابتدایی مهاجرتش و با انتشار عکس هایش در فیسبوک و اینستاگرامش شروع شد.

این موضوع مربوط به آبان 94 است و پس از چند روز او در یک ویدئو اعلام کرد که ایران را به قصد مهاجرت ترک کرده است و در حال حاضر در دبی اقامت دارد. او دیگر نمی خواست به ایران برگردد و بازیگری را هم برای همیشه کنار گذاشت.

عکس های صدف طاهریان را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس صدف طاهریان می توانید نام او را در گوگل جستجو کنید و عکس های با حجاب و بی حجاب او را مشاهده کنید. اما برای مشاهده عکس های جدید صدف طاهریان بهترین راه مراجعه به صفحه اینستاگرام این بازیگر پیشین و مدل امروز است. از آنجا که شغل فعلی او مدلینگ است می توانید بهترین عکس های او را در پیج اینستاگرامش مشاهده کنید.

صدف طاهریان اکنون کجا زندگی می کند؟

صدف طاهریان پس از خروجش از ایران به ترکیه رفت و ساکن این کشور شد. اما تصاویری که او اخیرا در پیج اینستاگرامش منتشر می کند نشان می دهد که در ایتالیا به سر می برد. مشخص نیست که او برای سفر به این کشور رفته یا قصد دارد در ایتالیا زندگی کند. هر چند او قبل از حضورش در ایتالیا مدتی هم در شهر پاریس حضور داشت و عکس های زیبایی از خودش در این شهر منتشر کرده است. اما به نظر می رسد که محل زندگی او فعلا شهر استانبول ترکیه است.

آدرس پیج اینستاگرام صدف طاهریان چیست؟

این بازیگر سابق ایرانی که این روزها به عنوان مدل فعالیت می کند اینستاگرام صدف طاهریان از این طریق در دسترس است. او در این شبکه اجتماعی که در ایران و البته در کل دنیا بسیار پرطرفدار است، بیشتر از 3.5 میلیون دنبال کننده دارد. این مدل بین المللی ایرانی از سال 2013 پیج خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده است و این روزها عکس های زیبایی از استایل های متفاوت خود را در آن منتشر می کند.

او بعد از مهاجرتش از ایران هم عکس های بدون حجاب خود را ابتدا در اینستاگرامش منتشر کرد. در آن زمان بسیاری از کاربران فضای مجازی تصور می کردند که اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است، اما مدتی بعد خبر مهاجرت او منتشر شد. پس از آن بود که مشخص شد، این بازیگر فیلم ها و سریال های ایرانی که با حجاب در ایران و در فیلم ها بازی می کرد، کشف حجاب کرده است و عکس هایش را خودش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

در آن زمان کشف حجاب صدف طاهریان سر و صدای زیادی به پا کرد و همین موجب بیشتر دیده شدن او و پیج اینستاگراش شد و تعداد دنبال کنندگانش هم بیشتر شد. او اگر چه در ایران یک بازیگر معمولی و ناشناخته بود، بعد از مهاجرت و برداشتن حجابش بسیار مشهور و محبوب شد.

شغل فعلی صدف طاهریان چیست؟

شغل فعلی صدف طاهریان چیست؟

صدف طاهریان پس از خروجش از ایران دیگر در زمینه بازیگری فعالیتی نکرد و در هیچ فیلم یا سریالی بازی نکرد. او به این دلیل که چهره زیبا و اندام متناسب و همچنین دنبال کنندگان زیادی دارد، از طرف برندهای مد و لباس بسیار مورد توجه قرار گرفته است و پیشنهادهای خوبی در این زمینه دارد.

قد صدف طاهریان 170 و دارای وزنی کاملا ایده آل و متناسب با قدش است و ورزش کردن یکی از فعالیت های هر روزه این زن ایرانی زیبا و مشهور است. البته علاوه بر مدلینگ، او حالا یک برند لباس خواب و لباس زیر زنانه به نام glossa دارد که مدیریت آن را خودش انجام می دهد.

درآمد این مدل ایرانی چقدر است؟

اطلاعات دقیقی از میزان درآمد صدف طاهریان در دست نیست و او خودش هم در این رابطه صحبتی نکرده است. در نتیجه نمی توان در مورد میزان درآمد و دارایی او اظهار نظری کرد. اما او در حال حاضر مشغول حرفه مدلینگ است و این یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود. او علاوه بر فعالیت در این حرفه برند لباس glossa را دارد و گفته می شود یک سایت بازی انفجار هم راه اندازی کرده است.

همسر صدف طاهریان کیست؟

صدف طاهریان مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است. اما تا به حال خبر رابطه او با چهره های مشهور همیشه جنجال های زیادی به پا کرده است. انتشار عکس صدف طاهریان و پویان مختاری مدیر سایت شرط بندی و رابطه این دو نفر با هم یکی از حاشیه ساز ترین روابط او بود. آن ها زمانی که هر دو با هم در ایتالیا بودند عکس هایی با هم منتشر کردند که یکی از این عکس ها، عکسی از این دو در استخر بود. پس از انتشار این خبر گفته شد که این دو قرار است با هم ازدواج کنند و زندگی مشترک خود را در موناکو آغاز کنند، اما این چنین نشد و مدتی بعد از هم جدا شدند.

شخص دیگری که گفته می شد بین او و صدف طاهریان روابطی وجود داشته است، رامین رضائیان فوتبالیست شناخته شده ایرانی بود. خبر این رابطه پنهانی را دوست دختر رامین رضائیان در فضای مجازی منتشر کرد. او به تلافی خیانتی که این فوتبالیست جوان با برقراری رابطه با صدف طاهریان به او کرده بود، آبرویش را با فاش کردن این رابطه در فضای مجازی برد. البته هیچ یک از این دو نفر هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان ندادند و این رابطه را نه تائید و نه تکذیب کردند.

او همچنین مدتی با تکه اوزگور خواننده معروف ترکیه در رابطه بود که این رابطه هم با شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر همراه بود. این شایعات با انتشار عکس دو نفری این خواننده ترک با صدف طاهریان در پیج اینستاگرامش شروع شد، اما مدتی بعد این رابطه و شایعات پایان یافت. حواشی مربوط به صدف طاهریان

این مدل ایرانی چه حاشیه هایی داشته است؟

در واقع باید بگوئیم که صدف طاهریان اصلا با حاشیه شناخته شد، وگرنه قبل از مهاجرت و انتشار عکس های بدون حجابش در اینستاگرام کسی او را نمی شناخت و نمی دانست صدف طاهریان کیست. اولین حاشیه او همین عکس های بدون سانسور صدف طاهریان بود که امروز هم آن ها را در اینترنت مشاهده می کنید. او پس از ترک ایران عکس های بدون حجاب زیادی از خود منتشر کرد و همین باعث ایجاد حواشی برای او شد و در آن زمان همه دنبال این بودند که عکس های كشف حجاب صدف طاهریان را ببینند.

حاشیه دیگر او رابطه اش با پویان مختاری و رامین رضائیان بود که در بخش های قبلی در مورد آن صحبت کردیم. او همچنین در برخی از پست های اینستاگرامی خود به امیر تتلو هم ابراز علاقه کرده بود، اما مدتی بعد این پست ها را پاک کرد. این ابراز علاقه هم حاشیه هایی را برای او ایجاد کرد.

انتشار عکس های او با مونتیگو خواننده رپر ایرانی و مهم ترین فرد در ایجاد سایت های شرط بندی در ترکیه هم برای او حاشیه هایی را ایجاد کرد. بعد از انتشار این عکس ها کاربران فضای مجازی از رابطه این دو نفر با هم می گفتند، اما پس از چند روز مونتیگو با دنیا جهانبخت وارد رابطه شد و عکس هایی از این رابطه منتشر کرد. به این ترتیب گمانه زنی ها در مورد رابطه داشتن این دو نفر با هم درست از آب درنیامد. اما دلیل این دیدار صدف طاهریان با مونتیگو راه اندازی سایت شرط بندی صدف طاهریان بود که این هم یکی از حاشیه های دیگر او بود.

بیوگرافی پدرام مختاری و لیست دوست دخترهای او تا به امروز در دسترس شما می باشد.

آیا صدف طاهریان در ترکیه هم فیلمی بازی کرده است؟

در سال های اولی که صدف طاهریان به ترکیه رفت، شایعات زیادی در مورد حضور او در شبکه جم تی وی و بازی در سریال های ترکی مطرح می شد، اما او این اخبار را تکذیب کرد. او در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که علیرغم تمام اخباری که پیرامون حضور او در این شبکه وجود دارد او هیچ تصمیمی برای همکاری ندارد و حتی مدیران این شبکه را هم نمی شناسد. تا به امروز که نزدیک به ده سال از مهاجرت او می گذرد هیچ سریال یا فیلم صدف طاهریان در جم تی وی و در هیچ شبکه دیگری منتشر نشده است.

لیست فیلم ها و سریال هایی که صدف طاهریان در آن ها بازی کرده است؟

لیست فیلم ها و سریال هایی که صدف طاهریان کم تر در آن ها دیده شده است!

صدف طاهریان یک بازیگر ایرانی است که در تاریخ 30 تیر سال 1367 متولد شده است. او از سال 1390 فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و در فیلم های بسیاری حضور پیدا کرد. او بنا به دلایلی در سال های گذشته از ایران مهاجرت کرد و در زمینه مدلینگی فعالیت خود را آغاز کرد. او با شرکت های آرایشی بسیاری همکاری داشته است. او در سال 2016 با یکی از معروف ترین فروشگاه های زنجیره ای بهداشتی قراردادی را امضا کرد و به عنوان مدل برای آن ها فعالیت می کرد. در ادامه به معرفی فیلم هایی که صدف در آن ها حضور داشته می پردازیم:

هیچ کجا هیچ کس

این فیلم را ابراهیم شیبانی تهیه کرده است و نویسنده آن احمد رفیع زاده می باشد. این فیلم در سال 1391 منتشر شد. فیلم هیچ کجا هیچ کس روایتی از چندین فرد است که در تنهایی غرق شده اند و در کنار افرادی حضور دارند که مرهمی بر زخم هایشان نبوده و اوضاع را بدتر و پیچیده تر می کنند. این فیلم انسان را آگاه می سازد و از او می خواهد که اگر در این موقعیت قرار گرفته است بهترین تصمیم را بگیرد. محمد رضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی و صدف طاهریان تعدادی از بازیگران این فیلم هستند.

پس کوچه های شمرون

کارگردان فیلم پس کوچه های شمرون کامران قدکچیان می باشد. این فیلم با ژانر رمانتیک و عاشقانه ساخته شده است. این فیلم محصول سال 1391 می باشد. بازیگران به نام بسیاری مانند اکبر عبدی، محمد رضاشریفی نیا و صدف طاهریان در این فیلم حضور داشته اند. داستان این فیلم در مورد یک زوج جوان است که قصد ادامه زندگی را ندارند و می خواهند از یک دیگر جدا شوند. در روزی که آن ها برای طلاق قدم برمی دارند اتفاقاتی رخ می دهد که غیر منتظره است. بهتر است این فیلم را از سایت های مربوطه دانلود و تماشا کنید. مدت زمان این فیلم 85 دقیقه می باشد.

عصر یخبندان

مصطفی کیایی نویسنده و کارگردان این فیلم بوده است. منصور لشکری قوچانی هم تهیه کننده آن می باشد. فیلم عصر یخبندان در سال 1393 منتشر شده است. داستان عصر یخبندان در مورد یک زوج است که پس از 12 سال با یک دیگر سرد و بی احساس می شوند. در این میان زن با فردی به نام فرید آشنا می شود و رابطه برقرار می کند.

مرد نیز به همسر خود شک می کند. زن به مواد مخدر آلوده می شود و باعث بروز اتفاقات بسیاری می شود. بهتر است این فیلم را دانلود نموده و تماشا کنید. مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، بهرام رادان از بهترین بازیگران این فیلم هستند. البته نا گفته نماند که این بازیگر در سریال ها و فیلم های کوتاه دیگری هم حضور داشته است اما به دلیل حضور کم رنگ و کم بودن اطلاعات، از نام بردن آن ها امتناع شده است.

دوست پسرهای صدف طاهریان

صدف طاهریان از افرادی است که علاقه زیادی به حاشیه سازی دارد. او برای جذب فالوور دست به انجام هر کاری می زند. بار ها دیده شده است که تصاویری را از خود منتشر می کند که در کنار مردی ایستاده است و او را به عنوان دوست پسر خود معرفی می کند. او با افراد بسیاری در رابطه بوده است که اطلاعات زیادی از آن ها در دست نمی باشد. برای اطلاعات بیش تر می توانید به پیج اینستاگام این فرد سر بزنید و او را دنبال نمایید تا از روابط او مطلع شوید.

امیر تتلو

امیر تتلو با افراد بسیاری رابطه داشته است اما پس از بهم خوردن یکی از روابط او، صدف طاهریان چند تصویر را منتشر کرد اما به سرعت آن ها را از صفحه خود پاک کرد او به امیر تتلو پیشنهاد دوستی داده بود که این امر باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شده بود. در این میان افراد بسیاری گفته اند که او برای جذب مخاطب این کار را کرده است.

مونتیگو

در چند ماه اخیر شاهد منتشر شدن تصاویری از صدف طاهریان و مونتیگو بوده ایم. مونتیگو یکی از رپر های ایرانی است که افراد مشهور بسیاری با او ارتباط دارند. این گونه گفته می شود که هر کسی که با مونتیگو ارتباط دارد، پس از مدتی مدیر سایت های شرط بندی می شود و احتامال داده اند که طاهریان و مونتیگو هم روابط کاری دارند.

اما تصاویر منتشر شده از آن ها گویای یک رابطه عاشقانه است. صدف و مونتیگو در مورد حواشی ایجاد شده هیچ نظری ندادند اما پس از مدتی دیده شد که دنیا جهانبخت با مونتیگو در ارتباط است که این سوال برای کاربران به وجود آمد که آیا مونتیگو با هر دو زن در ارتباط بوده است یا خیر؟

دوستی صدف طاهریان و کامبیز اخباری

کامبیز اخباری یکی از معروف ترین عکاس های ایرانی است که از بسیاری از افراد مشهور عکس گرفته است. کامبیز متولد سال 1363 می باشد و زادگاه او شهر مشهد است. او در رشته مهندسی کامپیوتر درس خوانده است و از سن 17 سالگی هم طراحی و گرافیک کار کرده است. او که یک عکاس هنری است از حسین تهی، یاس، عرفان پایدار و افراد بسیاری تصویر برداری کرده است. کامبیز اخباری از صدف طاهریان نیزعکس های فراوانی گرفته است و به دلیل دیده شدن با او، شایعاتی به وجود آمده است که گویا این دو نفر با هم در رابطه هستند اما این حدس و گمان ها درست نیستند و آن ها فقط با یک دیگر دوست هستند و رابطه احساسی با هم ندارند. خانه صدف طاهریان کجاست؟

خانه صدف طاهریان کجاست؟

صدف طاهریان که تولد شهر تهران است، به طور ناگهانی از ایران مهاجرت کرد و هم اکنون در یکی از شهرهای ترکیه زندگی می کند. او با پیشرفت در زمینه مدلینگی توانسته است خانه ای لاکچری و لوکس را در یکی از بهترین شهر های این کشور تهیه کند.

یوتیوب صدف طاهریان

صدف طاهریان فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد. او سعی می کند با ایجاد حواشی فالوور های بسیاری به دست آورد. او در برنامه های توییتر و اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد و در هر زمینه ای با حاشیه سازی خود را معروف تر می کند. او در یوتیوب کانالی را راه اندازی کرده است که در آن تصاویر و ویدئو هایی از خود را منتشر می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند بیش تر با او و نحوه زندگی اش آشنا شوند.

مصاحبه با صدف طاهریان

صدف طاهریان تا کنون مصاحبه های بسیاری داشته است. او در دوران کرونا در برنامه های به نام ردلاین حضور پیدا کرد و به سوالات بسیاری از مخاطبان خود در این برنامه پاسخ داد. او در برنامه سینا ولی الله که یکی از برنامه های فارسی زبان بسیار پر طرفدار است نیز شرکت کرد. او در این برنامه بازی های مختلفی را با سینا انجام داد و در نهایت به سوالات مختلفی جواب داد تا هیچ شک و شبحه ای از او باقی نماند.

صدف طاهریان و پویان مختاری

پویان مختاری و صدف طاهریان افرادی هستند که برای جذب مخاطب حاضر به انجام هر کاری هستند. آن ها برای جذب دنبال کننده تصاویری را منتشر کردند که هر دوی آن ها در کنار هم و در حالت های مختلف در استخر هستند. این تصاویر باعث شد که افراد بسیاریبه پیج های آن ها بروند و حواشی تازه ای را به وجود آورند. آن ها پس از انتشار این تصاویر اعلام کردند که با هم وارد رابطه ای عاشقانه شدند و سپس تصاویری را منتشر کردند که یک دیگر را در آغوش کشیده اند. برای اطلاعات بیش تر می توانید به صفحه های صدف طاهریان پویان مختاری مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات