زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی  + فانتزی های عجیب مرد معتاد به سکس

زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی 

در این پست، روایتی از زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی را به اشتراک گذاشته ایم. این مرد که خواسته نامش فاش نشود، می گوید: من یک معتاد جنسی به نام “کرکس” هستم که روی رئیس و نظافتچی خانه ام خیال پردازی می کنم. او نوشته: نگران است که وسواس جنسی او زیاد شود و می ترسد دوست دخترش – که فکر می کند یک مرد معمولی است – را از دست بدهد.

 

این مرد جوان توضیح می دهد: من وسواس جنسی دارم و بابت اینکه یک آدم عجیب و غریب هستم، نگرانم. من برای یک شب پرشور به دیدار دوست دخترم می‌روم – و سپس در راه خانه به یک باشگاه استریپ می‌روم. البته فکر نمی‌کنم پولی برای سکس با یک یا دو تا در یک زمان پرداخت کنم. من درونگرا و فریبکار هستم و از خودم متنفرم.

 

فانتزی های عجیب مرد معتاد به سکس

مرد جوان اعتراف می کند: وقتی از دوست دخترم دور هستم، با زنان دیگر به صورت آنلاین صحبت می کنم. سپس ترتیب می دهم که هر وقت دوست دخترم بیرون رفت، با آنها بخوابم. هیچ زنی در دنیای دیوانه وار من خارج از محدوده ام نیست. درواقع من هر کسی و همه را دوست دارم. در اتوبوس می نشینم و خودم را در حال خوشحالی از دختران اطرافم تصور می کنم.

 

بیشتر بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی با دوست همسر برای مرد خیانت کار دردسرساز شد!

 

زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی 

من سر کار می روم و خیال پردازی می کنم که همه را از رئیسم گرفته تا خانم نظافتچی را روی میز کارم ببندم. دوستانم مرا کرکس صدا می کنند. آنها می گویند که من می توانم یک شکار ماده را یک مایل دورتر ببینم. وقتی از آنها جدا می شوم تا در یک میخانه یا بار با کسی صحبت کنم، دیوانه می شوند. حتی وقتی خوابم، رویاهایم پر از زوج های برهنه و جسور است.

 

دوست دخترم از فانتزی های جنسی من چیزی نمی داند

دوست دخترم فکر می کند که من یک پسر معمولی هستم. اما تخیل من از مقیاس نرمال بودن خارج است. هر وقت با هم در رختخواب هستیم، یک عمل انجام می دهم. من خیلی خجالت می کشم که خود واقعی ام را که خام و سخیف است نشان دهم. هیچ مقدار عمل من در حضور دوست دخترم هرگز بیش از حد نیست. و در حال حاضر او به یک عاشق تبدیل شده و تحمل این اوضاع دشوار است.

اعتیاد به رابطه جنسی

باید بگویم، دوست دخترم شریک زندگی طولانی مدتش را رها کرده است و من را برای خودش می خواهد. او از من می خواهد که دوست دخترم را رها کنم و خودم را وقف او کنم. احساس میکنم دارم غرق میشم. اما جین متخصص روابط جنسی می گوید: هر نوع رفتار وسواسی نگران کننده است. با اعتراف به این که مشکل دارید، آفرین. اکنون باید به دنبال کمک باشید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی خواننده معروف روی صحنه کنسرت + عکس

 

اولین تماس شما باید با پزشک عمومی شما باشد. شما باید به او توضیح دهید که اعتیاد شما به رابطه جنسی چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد. این چیزی نیست که شما را خوشحال کند و مایل به درمان هستید، لطفا. همچنین می توانید سایت معتادان جنسی گمنام را بررسی کنید. خب، در این سایت هویت شما مخفی بوده و می توانید راحت با دیگران صحبت کنید.

 

توصیه متخصص روابط جنسی به معتادان سکس

شما در یک رابطه متعهدانه هستید و هر بار که با زن دیگری رابطه جنسی برقرار می کنید، سلامت جنسی دوست دختر خود را به خطر می اندازید. و این کار نه درست است و نه عادلانه. او باید بداند که با چه چیزی سر و کار دارد زیرا سلامتی و خوشبختی او در خطر است. به او توضیح دهید که چقدر به او احترام می گذارید و چقدر برای شما مهم است.

اعتیاد به سکس

به او بگویید که از صمیمیت و تفریحی که با هم لذت می برید بسیار لذت می برید. اما او باید بفهمد که شما آن کسی نیستید که او فکر می کند. خیلی شاده بگویید می ترسید به رابطه جنسی معتاد شوید. به او در مورد برنامه های آخر شب، برنامه های سکس و افراد دیگر بگویید. به او بگویید متوجه شده اید که مشکل جدی دارید اما اکنون به دنبال کمک حرفه ای هستید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با دوست صمیمی دوران دبیرستان!

 

خطر این است که شما ممکن است او را عصبانی کنید، اما او سزاوار صداقت است. یادتان باشد که در مورد معشوق، باید صادق باشید و او را آزاد کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، رفتارهای جنسی و روابط خارج از ازدواج سلامت خودتان و دوست دختر یا همسرتان را به خطر می اندازد. بیشتر زنان تن فروش که به صورت قانونی فعالیت نمی کنند، ممکن است دارای بیماری های جنسی باشند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات