زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد + متخصص جنسی 23 ارگاسم در روز دارد

زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد

 

امروز با زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد، آشنا می شویم. این زن جوان، نکات شگفت انگیزی را برای داشتن رابطه جنسی بهتر به اشتراک می گذارد. دکتر امیلی مورس نشان داده که چگونه می‌توانید با پیروی از یک نکته شگفت‌انگیز از رابطه جنسی و ارضای بهتر جنسی لذت ببرید. این کارشناس این توصیه را در X، که قبلا توییتر بود، منتشر کرد.

 

آیا می خواهید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید؟ تلاش برای تقویت صمیمیت، به چیزی بیشتر از تغییر پوزیشن های جنسی و اضافه کردن اسباب بازی های جنسی نیاز دارد. برای سال ها، کارشناسان ارتباطات را به عنوان راهی برای تقویت ارتباط شما پیشنهاد می کنند. اکنون دکتر امیلی مورس نشان داد که چگونه زوج‌ها می‌توانند با پیروی از یک نکته شگفت‌انگیز لذت بیشتری داشته باشند.

 

متخصص جنسی 23 ارگاسم در روز دارد

این متخصص جنسی، که از 23 ارگاسم در روز لذت می برد، گفته که همه چیز در مورد ارتباط در اتاق خواب است. باید بگوییم، این مغز متفکر جنسی با نوشتن در X، توییتر سابق، جایی که 239500 دنبال کننده دارد، فاش کرد که چگونه کار درونی می تواند چیزهای جادویی را در رختخواب نوید دهد. دکتر امیلی، از ایالات متحده، نوشت: پذیرش کامل خودتان می تواند یکی از سخت ترین کارها باشد.

زنی که 23 ارگاسم در روز دارد

اما هر چه بیشتر خود را بپذیرید، آرامش و حال بیشتری دارید، در رابطه جنسی خود را نشان می دهد. کار درونی = رابطه جنسی بهتر. بسیاری از فالوورها با توصیه او موافقت کردند. زیرا از زمانی که در 6 ژانویه به اشتراک گذاشته شد، 23600 بازدید به دست آورد. یکی از دنبال کنندگان نوشت: نکته ای که بدان اشاره کردید، بسیار درست است.

 

در حالی که دیگری اضافه کرد: خیلی سخت است. و نفر سوم پست کرد: به اندازه کافی عجیب، این چیزی است که به طور طبیعی در زندگی شخصی ام برای من اتفاق می افتد، نه در شغلم. دکتر امیلی قبل از اینکه در زندگی جنسی خود شکوفا شود، ارگاسم خود را در رختخواب جعل می کرد. اما از زمانی که چند تغییر ایجاد کرد، او از بهترین رابطه جنسی زندگی خود لذت می برد.

 

بیشتر بخوانید: هشت ساعت ارگاسم متوالی با این روش های عالی!

 

چگونه از رابطه جنسی بیشتر لذت ببریم؟

این متخصص جنسی قبلاً گفته بود: بیشتر مشکلات جنسی در روابط ما ربطی به رابطه جنسی ندارد و همه چیز به ارتباط مربوط می شود. به علاوه، او فکر می کند ارتباط بهترین روان کننده است، زیرا هرچه بیشتر در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، تجربه بهتری خواهید داشت. این مرشد گفت که مکالمات در مورد رابطه جنسی (عادی) نیستند و این می تواند افراد را از داشتن آنها عصبی کند.

متخصص جنسی 23 ارگاسم در روز دارد

همه آرزو دارند گاهی اوقات رابطه جنسی کمی بیشتر طول بکشد، و کارهایی وجود دارد که می توانید برای انجام آن انجام دهید. برخی از ترفندها می توانند به طولانی شدن زمان بین ورق کمک کنند. به جرات می توان گفت که هیچ کس نمی خواهد رابطه جنسی چند دقیقه طول بکشد. بسیاری از ما امیدواریم که این یک تجربه طولانی، لطیف و فوق‌العاده رضایت‌بخش باشد.

 

اما همیشه اینطور پیش نمی‌رود. دلیلش این است که کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا زمان خود را در گونی طولانی تر کنید. مواقعی وجود دارد که رابطه جنسی به دلایل زیادی کوتاه و شیرین است. به عنوان مثال، اگر هر دو شما خسته هستید، اگر درگیری در میل جنسی وجود دارد یا به این دلیل که کمی از یک روال یکسان خسته شده اید.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سیتریا ملکه ارگاسم جهان + عکس های داغ 18+

 

چگونه رابطه جنسی طولانی تری داشته باشیم؟

در اینجا برخی از نکات برای داشتن سکس طولانی تر آورده شده است. اگر شما فردی هستید که خیلی سریع به ارگاسم می‌رسید، این متخصص جنسی پیشنهاد می‌کند که لبه را امتحان کنید. او گفت: تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه به اوج برسید، تحریک را متوقف کنید. اساساً باید سکس را متوقف کنید. سپس دوباره شروع کنید تا مطمئن شوید، مدت طولانی تری رابطه جنسی دارید.

رابطه جنسی طولانی

زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد!

 

این کاری را می‌توانید هنگام خودارضایی نیز انجام دهید تا سعی کنید کنترل خود را بیشتر کنید. به علاوه، شما اجازه دارید در حین رابطه جنسی وقفه های کمی داشته باشید. این می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر ماندگاری طولانی‌تر این تجربه، می‌تواند برای ارگاسم شما معجزه کند.

 

بیشتر بخوانید: زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود!

 

نکات مهم برای داشتن رابطه جنسی طولانی

اگر از زمان برای بوسیدن و در آغوش گرفتن در این بین استفاده کنید، می تواند هیجان را تا حدی کاهش دهد تا به شما این امکان را بدهد که با شریک زندگی خود صمیمی تر شوید. به همان اندازه که اکثر مردم هرازگاهی از خوردن غذای سریع لذت می برند، نباید قدرت پیش بازی را دست کم بگیرید. یعنی باید آن را به عنوان یک (بخش ضروری رابطه جنسی) در نظر گرفت.

 

بنابراین مطمئن شوید که قبل از مقاربت از آن نهایت استفاده را می کنید. باید بگوییم که این به ایجاد پیش‌بینی کمک می‌کند و افزودن برخی اسباب‌بازی‌ها به ترکیب نیز می‌تواند لایه‌ای از سرگرمی را اضافه کند. ژل ها و کرم ها برای کاهش احساساتی که در طول رابطه جنسی احساس می کنید کار می کنند. اگر کمتر احساس می کنید، می تواند ارگاسم شما را متوقف کند.

 

اما، اگر از آنها استفاده می کنید، باید به حساسیت شریک زندگی خود نیز فکر کنید. ممکن است بخواهید زمانی که احساس کردید واقعاً برای ارضا شدن آماده هستید آن را بردارید. همچنین، یک ماساژ تند نیز می تواند برای افزایش انگیختگی موثر باشد. در واقع، متخصص جنسی ما، فکر می‌کند که احساس و صمیمی بودن با شریک زندگی‌تان کلیدی است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات