زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود  + تجربه نزدیک به مرگ بر اثر ارگاسم

زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود 

یک زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود! این زن بعد از رابطه جنسی که داشت، به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد و قبل از اینکه کار از کار بگذرد، نجات پیدا کرد. نام این زن فاش نشده، اما می دانیم که او اهل می سی سی پی آمریکا می باشد. پزشکان ماهر این بیمارستان بعد از معاینات بالینی، سریعا متوجه مشکل شده و جان این زن جوان را نجات دادند.

 

شاید عجیب به نظر برسد، اما این زن تقریبا مرده بود. برای تشخیص چنین مشکل عجیبی هم، حتما یک پزشک باتجربه و ماهر باید بیمار را معاینه کند. زیرا که در اکثر موارد، مورد بیمار اشتباه تشخیص داده می شود و می تواند برای بیمار مشکل ساز شود. ما در ادامه ماجرای ارگاسم عجیب این زن را که او را تقریبا به کام مرگ فرستاد، بررسی می کنیم.

 

بیشتر بخوانید: هشت ساعت ارگاسم متوالی با این روش های عالی!

 

تجربه نزدیک به مرگ بر اثر ارگاسم

یک اتفاق پزشکی غیرمعمول، یا حداقل مستند نشده، در می سی سی پی رخ داده است. یک زن 45 ساله تقریباً در اثر ارگاسم جان خود را از دست داده بود. ظاهراً او دچار پارگی در دیواره آئورت شده است. این مورد در American Journal of Case Reports گزارش شده است و توضیح می دهد که این زن در بخش اورژانس Merit Health Wesley در Hattiesburg تحت درمان قرار گرفته است.

زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود

بیمار با درد شدید قفسه سینه وارد مرکز شد و این موردی بود که حتی خود متخصصان را متعجب کرد. ایسیدره ویلا کوستا، رئیس بخش دریچه‌پاتی‌ها و آسیب‌شناسی آئورت انجمن قلب و عروق اسپانیا (SEC) توضیح داد: این یک مورد خاص است، زیرا مشخصات بیماران مبتلا به این نوع دیسکسیون آئورت معمولاً مردان 60 ساله هستند.

 

بیشتر بخوانید: 6 آسان ترین پوزیشن های رابطه جنسی

 

خطرات رابطه جنسی شدید

این زن توضیح داد که رابطه جنسی داشته است و در حین ارگاسم احساس “کمی عجیبی” داشته است. به محض ورود به اورژانس، این زن گفت که قبل از اینکه علائمی را داشته باشد با شریک زندگی خود رابطه جنسی داشته و در هنگام ارگاسم احساس “دردی” در قفسه سینه خود کرده است که تا پشت او می رسد. چندین آزمایش انجام شد و مشخص شد که او از سندرم آئورت حاد رنج می برد.

تجربه نزدیک به مرگ بر اثر ارگاسم

دکتر ویلا توضیح داد: “این یک فرآیند پاتولوژیک جدی است که زندگی فرد را تهدید می کند.” او ادامه داد: “شما باید فورا به اورژانس مراجعه کنید. بیشتر اوقات تشخیص داده می شود که ارتباطی با جنسیت ندارد.” این آسیب در اثر تلاش زیاد در حین رابطه جنسی ایجاد می شود و باعث خونریزی از رگ های خونی دیواره آئورت می شود.

 

هنگامی که این اتفاق می افتد، بخش های اورژانس باید سطح بالایی از تخصص برای تشخیص و درمان سریع آن داشته باشند تا از عوارضی مانند مرگ جلوگیری کنند. به همین دلیل است که بسیاری از اورژانس ها در بسیاری از واحدها در صورت بروز چنین مواردی متخصص قلب و عروق دارند. بیمار مبتلا به فشار خون بالا است و از 17 سالگی سیگار می کشید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با هوش مصنوعی و آمار نگران کننده آن!

 

عوارض ارگاسم شدید در زنان

کادر درمان گزارش دادند که بیمار با تعریق شدید و فشار خون 22/140 میلی‌متر جیوه به معرق ED و پرفشاری خون رسید. وقتی اولین بار مشاهده شد، این زن گفت که فشار خون دارد و برای او دارو تجویز شده است، اما بیش از یک سال است که آن را مصرف نکرده است. ویلا تاکید کرد: این مهم است، زیرا در پشت بیشتر این نوع وقایع فشار خون بالا درمان نشده یا تشخیص داده نشده است.

خطرات رابطه جنسی شدید

رئیس بخش دریچه‌پاتی و آسیب‌شناسی آئورت انجمن قلب و عروق اسپانیا (SEC) همچنین می‌گوید که WHO اعلام می‌کند که نیمی از جمعیت مبتلا به فشار خون بالا تشخیص داده نشده‌اند. او می افزاید: به آن می توان اضافه کرد که درصد دیگری از کسانی که این مشکل را دارند به خوبی کنترل نمی شوند یا بدون نظارت پزشکی داروهای خود را ترک می کنند.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج خواهران دوقلو با مرد میانسال پولدار

 

نجات جان زن جوان با هوشیاری پزشکان

این زن همچنین اعتراف کرد که از 17 سالگی سیگار می‌کشد. (اگرچه به تدریج این کار را انجام می‌دهد، یعنی حدود شش یا هفت نخ سیگار در روز). پس از اولین مشاهدات، او تحت آنژیوگرافی کامپیوتری قفسه سینه قرار گرفت که نشان داد هماتوم داخل دیواره قوس آئورت دیستال و آئورت سینه ای نزولی دارد.به طور خلاصه، پارگی خود به خودی عروق مویرگی رخ داده بود.

 

بنابراین، به این زن داروهای ضد فشار خون داخل وریدی داده شد و سپس به صورت خوراکی تجویز شد. همچنین، برای ادامه رویکرد درمانی اش، با کادر جراحی قلب و عروق مشورت شد. با افزایش دوز خوراکی، داروهای ضد فشار خون قطع شده و در نهایت مرخص شد. باورش کمی عجیب است، اما ارگاسم (چه زنانه و چه مردانه) می تواند باعث مرگ شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات