سلفی لخت بریتنی اسپیرز روی تختخواب و واکنش کاربران! + عکس

سلفی لخت بریتنی اسپیرز روی تختخواب 

سلفی لخت بریتنی اسپیرز روی تختخواب باعث واکنش کاربران شده است. این چهره که مدتی پیش از سام اضغری جدا شد، سلفی های برهنه خود را در توییتر منتشر کرده است. اکانت او در اینستاگرام به دلیل انتشار محتوای مستهجن مدتی بلاک شده بود. اما این خواننده مسن، از دیگر شبکه های اجتماعی برای انتشار عکس های لخت و ایجاد حاشیه برای شهرت استفاده می کند.

 

چندی پیش بود که بریتنی و سام اصغری از هم جدا شدند. هنوز هم دلیل اصلی جدایی آنها منتشر نشده اما، احتمالا سن بالای بریتنی بوده که باعث شده سام اصغری او را ترک کند. اسپیرز زمانی که با سام اصغری بود عکس های لخت خودش را در اینستاگرام منتشر می کرد. اصغری هم همیشه به دفاع از عکس های برهنه او پرداخته بود اما حالا مجبور به ترک این خواننده شده است.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت سلبریتی ها بدون سوتین

 

عکس های لخت بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز پس از اینکه پسرانش از او خواستند دست از بی ادبی های خودش بکشد، یک سلفی برهنه دیگر در رختخوابش منتشر کرد. خانم بریتنی اسپیرز به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هم دسترسی دارد و نیازی به اینستاگرام برای پست کردن عکس‌های خود در لباس زیر ندارد. بنابراین، اگر اینستاگرام او را بلاک کند، در توییتر بدن نمایی می کند.

سلفی لخت بریتنی اسپیرز

این خواننده میانسال، در توییتر نوشت تا یک سلفی برهنه دیگر، این بار در رختخواب. وی این عکس را حدود یک هفته پس از بلاک شدن حساب کاربری اش در اینستاگرام منتشر کرد. دو ماه پس از اینکه کوین فدرلاین، همسر سابقش ادعا کرد که پسرانشان جیدن و پرستون به دلیل تمایل او به رفتار برهنه «ترجیح می‌دهند او را نبینند»، اسپیرز یک عکس لخت دیگر گرفت.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت مارگو رابی 18+

 

دفاع سام اصغری از لخت شدن بریتنی اسپیرز

فدرلاین که از سال 2004 تا 2006 به مدت سه سال با اسپیرز ازدواج کرده بود، ادامه داد که “نمی‌تواند قبول کند که یک نوجوان باید به دبیرستان برود” در حالی که مادرشان عکس‌های لخت توییت می‌کند. ولی سام اصغری در آن زمان برای دفاع از بریتنی ایستاد. اصغری، پس از انتشار این خبر که توسط فدرلاین منتشر شد، از همسرش و تصاویر لخت او دفاع کرد.

عکس های لخت بریتنی اسپیرز

اصغری در استوری اینستاگرام خود نوشت: «حتی اگر حقیقتی وجود داشت که بچه‌هایش از انتخاب‌های مادرشان خجالت می‌کشند، آنها اولین نوجوانی نیستند که از پدر و مادرشان خجالت زده شده‌اند.» این بازیگر در ادامه درباره سناریوی بسیار رایجی که در آن والدین احساس بدی به فرزندانشان می‌دهند توضیحاتی داد.

 

او گفت که این سناریو حتی به عنوان یک «داستان» در تولیدات هالیوود مورد سوء استفاده قرار گرفته است. وی همچنین، می‌نویسد: «در نهایت اگر نه از قبل، آن‌ها متوجه خواهند شد که انتخاب‌های مادرانشان بی‌ضرر و بیانگر آزادی تازه‌ای است». “هیچ چیز برای خجالت کشیدن برای خیلی چیزها وجود ندارد که بتوان به آنها افتخار کرد.”

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت مینا نامدار 18+

 

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز متولد سال 1981 است. او خواننده، ترانه‌نویس و رقصنده آمریکایی می باشد. او بابت تأثیراتی که طی اواخر دهه 1990 و 2000 میلادی بر احیای موسیقی تین پاپ داشته، شناخته می‌شود. اسپیرز ابتدا بر روی صحنه‌های نمایشی و مجموعه‌های تلویزیونی حضور یافت، و در سال 1997 هنگامی که پانزده سال داشت قراردادی با جایو رکوردز بست.

لخت شدن بریتنی اسپیرز

آلبوم آغازین اسپیرز، با عنوان بیبی وان مور تایم (1999)، با فروش بیش از 13 میلیون نسخه در ایالات متحده، به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های دهه 1990 تبدیل شد. این آلبوم همچنین شامل ترانه «عزیزم یک بار دیگر…» بود که به یکی از پرفروش ‌ترین تک ‌آهنگ ‌های تمام دوران تبدیل شد. اسپیرز در سال‌های بعد، با انتشار آلبوم‌های دیگر، به موفقیت‌های تجاری و هنری بیشتری دست یافت.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت ندا یاسی

 

نکات جالب درمورد بریتنی اسپیرز

اسپیرز همچنین در فیلم‌های سینمایی عبور از راه‌آهن (2000)، چهارراه (2002)، و بریتنی در کانادا (2003) ایفای نقش کرده ‌است. او علاوه بر فعالیت‌های هنری، در زمینه‌های تجاری نیز فعالیت می‌کند و دارای خط تولید عطر و محصولات آرایشی است. زندگی شخصی اسپیرز همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده‌است. او سه بار ازدواج کرده‌است که دو مورد آن به طلاق منجر شده‌است.

 

او دو فرزند از همسر دوم خود، کوین فدرلاین، دارد. در سال 2019، اسپیرز پس از 12 سال، از سرپرستی پدرش خارج شد. این سرپرستی در سال 2008، پس از رسوایی‌های شخصی اسپیرز، به پدرش سپرده شد. اسپیرز یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران است. او بیش از 100 میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را فروخته‌ و برنده پنج جایزه گرمی شده ‌است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات