سندروم هات گای چیست؟  + سندروم جذب شدن به مردان زیبا و جذاب

سندروم هات گای چیست؟ 

امروز در مورد سندروم هات گای صحبت می کنیم. هر کسی که به مردان علاقه دارد آرزو می کند که این شانس را داشته باشد که با آن مرد جذاب قرار بگذارد. و بسیاری از آنها اگر واقعاً بخواهند این شانس را خواهند داشت. بسیار افراد هستند که به سمت مردان زیبا و جذاب، جذب می شوند. در ادامه ما درمورد کسانی صحبت می کنیم که از سندرم Hot Guy رنج می برند.

 

هرگز فکر نکنید که شما خاص هستید. این احتمالا یکی از بدترین اشتباهاتی است که می توانید انجام دهید. اگر او جذاب باشد و این را بداند، به احتمال زیاد از موقعیت استفاده خواهد کرد. شما فقط یک طعمه دیگر در لیست او هستید، و هنگامی که او به آنچه می خواهد رسید، شما را بلاک می کند. اگر از شما راضی نباشد، حتی برای از دست دادن شما اهمیتی قائل نخواهد بود.

 

شما احساس می کنید که به او نیاز دارید. از این گذشته، شما مدتی است که مردی مانند او را ندیده اید و نمی خواهید شانس خود را از دست بدهید. اما در حالی که او می داند که به راحتی می تواند دختر دیگری را برای جایگزینی شما پیدا کند، بدش نمی آید که به شما بی احترامی کند. حتی اگر خیانت کند، می داند که شما به خاطر چشمان زیبایش، او را می بخشید.

 

بیشتر بخوانید: هشت ساعت ارگاسم متوالی با این روش های عالی!

 

سندروم جذب شدن به مردان زیبا و جذاب

این پسر به راحتی فهمید که می تواند به راحتی به آنچه می خواهد، آن هم فقط به دلیل ظاهرش برسد. چرا او روی هر چیز دیگری سرمایه گذاری کند، در حالی که می داند لبخند زیبایش می تواند هر چیزی را رایگان برای او به ارمغان بیاورد؟ در حالی که واقعاً خوب است که هنگام قرار ملاقات به او نگاه کنید، ممکن است در برقراری مکالمه خوب با او مشکل داشته باشید.

سندرم هات گای

وقتی با یک مرد جذاب قرار ملاقات می گذارید، به این شکل پیش می‌رود: همه شما هیجان‌زده هستید، خودتان را زیباتر از همیشه می‌کنید، و سپس او در آخرین لحظه با شما تماس می‌گیرد و به شما می‌گوید که باید قرار را لغو کند. او دلیل موجهی دارد و دفعه بعد دلیل دیگری خواهد داشت. فرض کنید بالاخره فرصت دیدن او را پیدا کردید.

 

او در همان روز از شما یک قرار می خواهد و هر زمان که بخواهد، هر کجا که بخواهد به آنچه می خواهد می رسد. او به شما یا تمام زمانی که برای او تلف کرده اید اهمیت نمی دهد. شما طبق برنامه تصادفی او پیش می روید. بنابراین به یاد داشته باشید که آن مرد جذاب خواهد فهمید که شما سندروم دارید و از شما سوء استفاده خواهد کرد. زیرا شما به همه چیز راضی هستید.

 

بیشتر بخوانید: زن جذاب که با مردان بی پول قرار نمی گذارد

 

چرا نباید جذب مردان جذاب شوید؟

یک مرد جذاب احتمالاً به هر چیزی که می خواست در زندگی اش رسیده است. او با هر دختری که خواسته خوابیده و می داند که دخترهای زیادی هم بدون اینکه چیزی از او بخواهند، با او خواهند بود و تن به هر کاری را می دهند. بعد از به دست آوردن آسان چیزها، این مردان، نمی فهمند که عشق دختران چقدر ارزش دارد و برای به دست آوردن آن چقدر باید تلاش کنند.

جذب شدن به مردان زیبا و جذاب

سندروم هات گای

حتی اگر برای به دست آوردن آن پسر جذاب سخت تلاش کنید، باز هم برای او این یک بازی است. و باور کنید که او همیشه برنده خواهد شد. تو دختر خاصی نیستی که بخواد باهاش ازدواج کنه، تو صدمینی هستی که به پایش افتادی. برای او تو بی ارزشی. بنابراین به یاد داشته باشید که مردان جذاب باید خودشان را به شما نزدیک کنند، نه شما به آنها!

 

همچنین به یاد داشته باشید که او می تواند هرکسی را که بخواهد به دست بیاورد. پس به احساسات شما اهمیتی نمی دهد = با دختر دیگری قرار می گذارد حتی اگر با شما باشد و اصلاً به آن اهمیتی نخواهد داد. شما حتی نمی توانید به داشتن این مرد محبوب، برای خود افتخار کنید. زیرا او قرار ملاقات دیگر شما را برای بودن با دختر دیگری لغو کرده است و در حال حاضر در رختخواب دختر دیگری است.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین مادربزرگ دنیا که مثل دختر 25 ساله است!

 

مردان جذاب ارزش نزدیک شدن را ندارند

فکر نکنید که برای شکست دادن مردان جذاب در این بازی باید عاشق شوید. به محض اینکه احساسات بیشتری نسبت به او نشان دهید، که مانند کمی هیجان زده شدن در مورد یک قرار است، کارتان تمام شده است. مرد جذاب اگر بداند که احتمال باخت وجود دارد، بازی نمی کند. و سعی نکنید قدرت او را از بین ببرید زیرا او احتمالاً فقط شما را فریب می دهد و باعث می شود فکر کنید که برنده هستید.

اختلال جذب شدن به پسران زیبا

مانند گرگ در لباس گوسفند، او می داند که این چیزی است که او را به بازیکن حرفه ای تبدیل می کند. شما فقط زمانی متوجه خواهید شد که خیلی دیر شده باشد. پس چگونه می توانیم توجه مرد جذاب را به خود جلب کنیم؟ شما کسی نیستید که بتواند آن را تغییر دهد. او باید شما را انتخاب کند. و مهم این نیست که چه کسی بهترین آرایش را دارد یا چه کسی در رختخواب بهتر است.

 

مثل آن دختری نباش که عاشقش شده و حتی سعی نکن اون دختر باشی. فقط خودت خوشحال باش و ببین اوضاع چطور پیش میره. این تفاوت چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند و او می بیند که شما آن چیزی را دارید که او در هیچ دختر دیگری نمی تواند پیدا کند. در نتیجه، بدون نیاز به ارضایی دیگر، او هیچ دلیلی نمی بیند که به جای دیگری نگاه کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات