سکس زوجی معروف در باغ وحش  + شب زفاف زوج روسی

یک زوج جوان اهل کشور روسیه سکس یا همان رابطه جنسی خودرا در باغ وحش انجام دادند در ادامه با رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش روسیه با حیوانات «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

سکس زوجی معروف در باغ وحش 

مراسم عروسی یک زوج جوان روسی در یکی از باغ وحش هاي‌ شهر مسکو گرفته شد. رییس باغ وحش مسکو یکی از اتاق هاي‌ کارمندان این باغ وحش را برای مراسم شب زفاف در اختیار این زوج تازه عروس و داماد قرار داد. تصاویر شب زفاف عروس و داماد روسی در باغ وحش

رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش

 

هم در گذشته و هم امروزه در برخی خانواده‌هاي‌ سنتی ایرانی رسم بر این اسـت کـه در شب اول عروسی، زنان فامیل پشت در اتاق عروس و داماد مینشینند تا داماد پارچه‌اي خونین را نشان آن ها بدهد تا از پشت در بلند شوند و بـه خانه‌هاي‌ خود بروند. این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد اسـت.

 


بیشتر بخوانید: نحوه پرده زدن «بکارت» زنان به همراه آموزش کامل «+عکس»


 

شب زفاف زوج روسی

اما شب عروسی یا شب زفاف در فرهنگ فعلی ما شبی اسـت کـه دو نفر کـه چند وقت در تدارک ازدواج بوده‌اند برای اولین بار زن و شوهر میشوند و بـه صورت رسمی دریک رخت خواب میخوابند نه بیشتر و نه کمتر. شب زفاف فقط و فقط یک اجبار اسـت و استرسی کـه زوجین در مواجهه با این شب دارند نیز بـه سبب همین اجبار اسـت پس بیاید این اجبار لعنتی را از بین ببریم!

سکس زوجی معروف در باغ وحش 

تنها کاری کـه شـما و همسرتان باید بکنید این اسـت کـه بعد از دردسرهای مراسم عروسی و رزر سالن عقد و …. از ماشین عروس پیاده شوید، بـه درون خانه بروید ودر را ببندید. از ان پس همه ی چیز بـه خود شـما بستگی دارد نه انتظارات دیگران. پس بـه سایرین اجازه‌ي دخالت در یکی از زیباترین شب‌هاي‌ زندگی‌تان را ندهید.

 

شاید شـما هم مانند بسیاری از جوانان دیگر دراین فـکر بـاشیـد کـه چـگونه باید دراین شب رفتار کنید؟ دراین شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ بـه ذهن شـما خطور می‌کند:

 

رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش روسیه با حیوانات «+عکس»

کسانیکه برای اولین بار اسـت در شـب عروسـی رابطه جنسی را تجربه می‌کنند، آیا می‌توانند رابطه ي موفقی داشته باشند؟همچنین ممکن اسـت برخی از افراد تصور کنند کـه آیا پس از اتمام کار، طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ و هزاران پرسش دیگر.

شب زفاف زوج روسی

این‌ها سوالات رایجی هستند کـه در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می‌شود و اگر شـما هم در ذهنت ان چنین سوالاتی دارید، با ما همراه باشید.

 

هیچ اجباری وجود ندارد کـه حتماً در شب عروسی رابطه ي جنسی داشته باشید. خودتان را درنظر بگیرید: ماه ها برای روز عروسی برنامه ریزی کرده‌اید، ترتیب کارهای مختلف را داده اید، استرس و نگرانی زیادی را تحمل کرده‌اید، سنت هاي‌ بی شمار، صورت حساب هاي‌ بی شماری را برای پرداخت کردن بـه شـما تحمیل کره اند. پس طبیعی اسـت کـه احساس خستگی کنید. شاید فقط دل تان بخواهد درکنار هم آرام شوید.برای آقایان این احتمال وجوددارد کـه نعوظ بـه درستی صورت نگیرد و خود این امر باعث اضطراب بیشتر می‌شود و اوضاع را خراب تر میکند.

 


بیشتر بخوانید: عکس های لخت آنا وکیلی | رابطه ی آنا وکیلی با فوتبالیست معروف ایرانی «18+»


 

شب زفاف رابطه جنسی

شب زفاف رابطه جنسی

در مورد خانمها هم استرس و خستگی میتواند باعث خشکی مهبل شود کـه دراین صورت قطعا رابطه ناموفق و دردناک می‌شود.پس می‌توانید با همسر خود صحبت کنید و بگویید کـه امشب آمادگی رابطه ي جنسی ندارید ودر زمان دیگری قطعا رابطه ي صمیمی تری را تجربه خواهید کرد. می‌توانید از راه هاي‌ دیگر عشق و محبتتان را ابراز کنید. مثلاً: حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن و ماساژ دادن را امتحان کنید و لذت ببرید.

 

بـه خاطر داشته باشید کـه لذات جنسی را میتوان از راه هاي‌ دیگر نیز نشان داد. بـه خصوص برای خانمها، معاشقه فقط بـه رابطه جنسی ختم نمیشود. بنابر این چه در شب عروسی باهم رابطه جنسی برقرار کنید، چه کار بـه این مرحله ختم نشود، فقط باید مطمئن شوید کـه هم دیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را بـه یک دیگر انتقال میدهید.

 

سکس در باغ وحش عکس هات

باغ وحش؟ پارک جانورشناسی یک مرکز کـه در ان حیوانات در اسارت برای تظاهرات، پژوهش، حفظ و تولید مثل نگه داشته اسـت. باغ وحش ها در اهداف علمی و آموزشی می باشد. آن ها برای کمک بـه گسترش دانش در مورد تنوع دنیای حیوانات، ترویج حفظ و نگه‌داری از استخر ژن از نادر، حیوانات در خطر انقراض.

سکس در باغ وحش عکس هات

محدودیت هاي‌ این سرزمین کـه در ان حیوانات نگه داری می‌شود، – اصلی از ویژگی هاي‌ متمایز از باغ وحش «پارک وحش عکس و حیوانات دراین مقاله اسـت». این باغ وحش شباهت بـه منطقه تفریحی، بـه دلیل ان اسـت مرزهای روشن. محل ویژه طراحی شده با شرایط طبیعی تقریبی برای زندگی اسـت زیستگاه بسیاری از گونه هاي‌ حیوانات.

 


بیشتر بخوانید: خفگی جنسی چیست؟ | جذاب ترین روش ویژه سکس «+ عکس»


 

رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش روسیه با حیوانات «+عکس»

بـه عنوان یک قاعده، باغ وحش یک سرزمین بزرگ اسـت، در مقابل بـه باغ وحش. بسیاری از موسسات بر اساس مجموعه هاي‌ خصوصی، سیرک ها و نمایشگاه برگزار شده اسـت. در روسیه، قدیمی‌ترین باغ وحش، در قرن 19 تاسیس شد، شامل کازان، پنزا، سن پترزبورگ و مسکو.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات