سیا والتون کیست؟ + نسبت سیا والتون با امیر تتلو چیست؟

اگر به امیر تتلو و حواشی پیرامون این خواننده علاقمند باشید حتما تا به حال نام سیا والتون را شنیده اید. این فرد یکی از نزدیکان تتلو است و در زندگی او تاثیر داشته است. در اداده بیشتر درباره این فرد توضیح می دهیم و به زندگی او می پردازیم پس با ما همراه باشید.

سیا والتون کیست؟

سیا والتون کیست؟

یکی از دوستان نزدیک تتلو (مدیر سایت شرط بندی تتل بت) که فروشگاه لباس فروشی هم دارد سیا والتون است. سیا والتون بیوگرافی و اطلاعات کاملی از خود ارائه نداده است اما مدت زیادی است که از نزدیکان تتلو به حساب می آید. این فرد در زندگی تتلو نقش مهمی داشته است و زمانی که او‌ پول زیادی نداشته است سیا در واقع اسپانسر او بوده و‌ در مسائل مالی زندگی اش به او‌ کمک کرده است. امیر تتلو البته می گوید که مغازه برای اوست و سیا آن را اداره می کرد.

البته چندی پیش این مغازه در اریکه ایرانیان تهران پلمپ شد؛ اما طبق اطلاعات بدست آمده دوباره در دبی کار خود را آغاز کرده است. سیا والتون تتلو را تا به حال از نظر مالی بسیار حمایت کرده است و خود تتلو نیز گفته است در زمانی که در زندگی پولی نداشته و فقط به عشق طرفدارانش آهنگ می خوانده، لباس هایش را سیا به او می داده و بقیه دوستانش خرج بدنسازی و گریمش را می دادند. پس سیا یکی از دوستان نزدیک تتلو است. او هم اکنون در ترکیه زندگی می کند و با تتلو و دوستان نزدیک او ارتباط دارد.

نسبت سیا والتون با امیر تتلو چیست؟

تتلو زمانی که در ایران بود رابطه بسیار نزدیکی با سیا داشت. عده ای بر این عقیده بودند که حتما سیا یکی از اقوام تتلو است. زیرا این دو نفر بسیار از همدیگر حمایت می کردند و در بیشتر مواقع کنار یکدیگر نیز دیده می شدند. اما این دو‌ نفر درواقع دوست نزدیک یکدیگر بودند. به طوری که تتلو این فرد را برادر و یا داداشی خودش خطاب می کرد. سیا در بسیاری از روزهای سخت زندگی خود همراه او بوده است و از نظر مالی و احساسی او‌ را تامین کرده است. تتلو مدت زیادی هم با این فرد شریک بود و مغازه سیا والتون و تتلو بسیار در تهران معروف بود و همه طرفداران به آن جا مراجعه می کردند تا هم بتوانند تتلو را ببینند و هم از لباس هایی که او می پوشد خریداری کنند.

همسر سیا والتون کیست؟

همسر سیا والتون کیست؟

از همسر این فرد اطلاعات زیادی در دسترس نیست. خود این فرد تا به حال از همسرش صحبتی نکرده است. فقط زمانی که تتلو هنوز در ایران بود سیا ازدواج کرد و تتلو نیز در جشن عروسی آن ها شرکت کرد. عکسی نیز در اینترنت موجود است که برای نزدیک به 10 سال پیش است و عروسی او را نشان می دهد و به نظر می رسد این فرد زمان زیادی است که متاهل شده است. تتلو به همراه سیا والتون و همسرش در این عکس دیده می شود که همسر او لباس عروس پوشیده است. به غیر از این اطلاعات و گزارش های دیگری در اینترنت وجود ندارد.

عکس سیا والتون

اگر به دیدن عکس های این فرد علاقه دارید می توانید نام او را در اینترنت در قسمت تصاویر گوگل جستجو کنید. سایت هایی در اینترنت وجود دارد که عکس های این خواننده را ارائه می دهند. اگر با موتور جستجوی گوگل این کار را انجام دهید می توانید تمام عکس های او را یک جا ببینید. هم چنین می توانید نام این فرد را با تتلو جستجو کنید و عکس های این فرد را در کنار تتلو با هم ببینید.

پیج اینستاگرام سیا والتون چه نام دارد؟

پیج اینستاگرام سیا والتون چه نام دارد؟

این فرد مانند تمام افراد معروف دیگر در اینستاگرام صفحه ای به نام خودش دارد. البته این فرد تمام معروف بودن خود را از تتلو دارد و بیشتر دنبال کنندگان او در اینستاگرام طرفداران تتلو هستند. سیا در پیج خود بیش از ۱۱۸ هزار دنبال کننده دارد و عکس هایی از زندگی روزمره خود به اشتراک می گذارد.

او هم چنین عکس هایی با تتلو نیز در این صفحه دارد و افرادی که طرفدار تتلو هستند می توانند او را از این صفحه نیز ببینند. همین طور کسانی که علاقه داشتند عکس های سیا را ببینند این صفحه منبع اصلی برای دیدن عکس های وی است. می توان از طریق کامنت ها نیز با او در ارتباط بود و نظرات خود را بیان کنیم. هم چنین او هر روز استوری هایی درباره زندگی خود می گذارد که ممکن است تتلو هم در کنار او باشد. آدرس پیج اینستاگرام سیا والتون siyawalton است.

فروشگاه سیا والتون کجاست؟

این فرد سال ها به همراه تتلو در تهران مغازه و برند داشت این فروشگاه در اریکه ایرانیان بود که چند سال بعد از خروج تتلو از ایران نیز کار می کرد. اما بعد از آن به دستور مقامات قضایی و بخاطر فروش لباس هایی که خارج از عنف جامعه بود پلمپ شد و بسته شد. بعد از آن این فرد یک فروشگاه دیگر در دبی افتتاح کرد و در آن جا کار خود را آغاز کرد. به نظر می رسد این فرد در ترکیه نیز مغازه ای داشته باشد اما اطلاعات دقیق درباره این موضوع وجود ندارد و تا به حال گزارشی از آن داده نشده است.

شغل این فرد چیست؟

شغل این فرد چیست؟

این فرد در صفحه اینستاگرام خود، خود را طراح مد و لباس معرفی کرده است. به نظر می رسد این فرد در ترکیه به این کار مشغول باشد یا این که چون در ایران فروشگاه لباس داشته است خود را با این شغل معرفی کرده است. با این حال اطلاعات درست و دقیقی که از اول شغل این فرد چه بوده یا واقعا این فرد در کار لباس و مد فعالیت دارد یا خیر وجود ندارد. تتلو ادعا کرده است که این فرد بخاطر او معروف شده است و معروف شدن فروشگاه لباس و برند والتون در تهران بخاطر او بوده است. فروشگاه سیا والتون هم اکنون در تهران تعطیل شده است.

ماجرای امیر تتلو با این شخص چه بود؟

تتلو دو سال پیش در کانال تلگرامش پیام هایی را منتشر کرد که در آن ها نوشته بود سیا والتون باید به کنار او برگردد. خیلی از کار ها را او بلد بود و از او بخاطر کار هایی که کرده و دعوا هایی که کرده معذرت خواهی کرده بود. بعد هم از مدیر برنامه اش به نام کوروش گله کرده بود و از طرفدارانش خواسته بود که به او فحاشی کنند. او خود نیز به کوروش فحش داده بود و او را بلاک کرده بود.

از آن جا به بعد حمایت سیا والتون و بقیه افراد از تتلو شروع شد و او به ترکیه رفت و با تتلو دوستی خود را دوباره شروع کرد. البته تتلو عادت دارد که برای بیشتر اتفاقات جنجال و حاشیه درست کند که دلیل این کار نیز مشخص نیست شاید می خواهد به دلیل این که صفحه شخصی در اینستاگرام ندارد مردم او را فراموش نکنند و باز هم اخبار او جنجالی شود و همه او را دنبال کنند.

چرا این فرد پس از جدا شدن کوروش از تتلو به تیم وی بازگشت؟

در جریان درگیری که بین تتلو و کوروش اتفاق افتاد سیا والتون، کوروش عظیم زاده را حمایت کرد و با تتلو وارد درگیری هایی شد. در ابتدا تتلو ادعا کرد که سیا دوباره به تیم من برمی گردد؛ اما زمانی که دید او خلاف این موضوع رفتار می کند به وی توهین کرد و گفت که لیاقت بودن در تیم من را ندارد.

مدتی بعد از این جریان ها برخلاف باور بسیاری از طرفداران دوباره تتلو و سیا والتون در کنار یکدیگر دیده شدند. طبق برخی خبر رسانی ها این دو دوست در نهایت تصمیم گرفتند که دوباره ارتباط خود را ادامه دهند و مشکلات را کنار بگذارند. این موضوع شخصی چون کوروش را بسیار ناراحت کرد و حتی در برخی استوری های خود به سیا تیکه انداخت.

به هر حال برخی از افراد این رفتار سیا والتون را درست می دانستند و معتقد بودند که او نباید به خاطر کوروش با تتلو وارد درگیری می شد. از طرفی نیز برخی مخاطبان چنین رفتارهایی از او را نامناسب دانسته و مدعی می باشند که این برگشت توهینی به شخصیت کوروش بود.

به هر حال همچنان نیز سیا در تیم تتلو حضور دارد و یکی از افرادی می باشد که این هنرمند را در سطح گسترده ای حمایت می کند. طبق صحبت های تتلو، آن ها به نوعی برادر یکدیگر هستند و همیشه در کنار هم خواهند ماند.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

معمولا بیشتر افرادی که کنار تتلو هستند و رابطه نزدیکی با او دارند حاشیه های زیادی دارند. تتلو با بیشتر اطرافیان خود دعوا کرده است و مدتی آن ها را از زندگی خود دور می کند. این دعوا ها و مشاجره ها در شبکه های مجازی پخش می شود و بین طرفداران تتلو هم دعوا درست می شود. حواشی برای این فرد هم دعوایی بود که تتلو با او کرده بود و مدتی هم مغازه ای که سیا داشت را به نام خودش می دانست. بعد هم دوباره از او معذرت خواهی کرد و خواست که پیشش برگردد و این کار دوباره حواشی برای او درست کرد و باعث شد اسمش بر سر زبان ها بیوفتد.

آیا سیا والتون به تیم تتلو بازگشته است؟

همان طور که گفتیم این فرد به تیم تتلو برگشته است و هم اکنون با تتلو کار می کند. از این که دقیقا این فرد در کنار تتلو چه کاری را انجام می دهد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. عده ای می گویند مدیر برنامه های تتلو شده است و عده ای نیز می گویند در خانه تتلو زندگی می کند. اما به نظر می رسد بخاطر شغلی که دارد لباس های تتلو در کنسرت هایش را این فرد طراحی می کند و هنوز هم لباس های او را سیا تهیه می کند. شاید برای این که بدانیم دقیقا این فرد برای تتلو چکار می کند باید صبر کنیم تو دوباره جنجال دیگری درست شود و روابط آن ها معلوم شود.

سیا والتون

فیلم عروسی سیا والتون را در کجا مشاهده کنیم؟

برای این که بتوان فیلم عروسی سیا والتون که تتلو نیز در آن حضور داشت را ببینیم باید در اینترنت دنبال آن بگردیم. بعضی از سایت ها این فیلم را داشتند که اکنون آن را پاک کرده اند اما تعدادی سایت نیز وجود دارد که هنوز این فیلم را دارند. با جستجوی همین عبارت در اینترنت می توان فیلم عروسی این فرد را مشاهده یا دانلود کرد. البته کانال هایی در تلگرام نیز وجود دارند که طرفدار تتلو هستند و فیلم هایی از او به اشتراک گذاشته اند شاید بتوان در این کانال ها نیز فیلم عروسی سیا را مشاهده کرد.

سیا والتون و محمد صلاح پور دزدی کرده اند؟

سیا والتون که همه او را به عنوان دوست و طراح لباس تتلو می شناسند بعد از درگیری با این رپر با حواشی و مشکلاتی رو به رو شد. یکی از این موارد مربوط می شود به جریان دزدی او و محمد صلاح پور که مدت زمان زیادی هم افراد مختلفی به بررسی این موضوع پرداختند.

در واقع بعد از درگیری که سیا والتون با تتلو داشت این رپر مدعی شد که سیا کلاهبردار است چرا که پولی که مردم در ازای لباس او می دهند بسیار بیشتر از ارزش آن می باشد. در واقع این خواننده معتقد بود که کیفیت محصولات سیا والتون خوب نیست و به دلیل شهرتی که از طریق خود او به دست آورده مبالغ هنگفتی دریافت می کند.

در پی چنین ماجرایی طرفداران تتلو نیز اخبار منفی را در رابطه با سیا منتشر کردند و سعی داشتند که ضربه سنگینی به او وارد بکنند. به همین دلیل مدت زمانی سیا والتون با درگیری و مشکلات دادگاهی مواجه شد و بارها سعی داشت که توضیح بدهد چنین موضوعاتی دروغ است.

با این حال اما کسی به صحبت هایش توجهی نمی کرد و همه او و محمد صلاح پور را دزد می دانستند. حتی فروش محصولات این طراح نیز کاهش پیدا کرد و بسیاری از مشتریهایش که فن های تتلو بودند دیگر از او خریدی نداشتند. به هر حال این جریان ها ادامه داشت و هر روز با مشکل جدیدی رو به رو می شد. در نهایت این مشکلات بعد از آشتی او با تتلو کم تر شد.

سیا والتون در گرجستان چه می کرد؟

سیا والتون در گرجستان چه می کرد؟

سیا والتون قبل از این که با تتلو از نزدیک آشنا بشود در گرجستان ساکن بود و در آن جا نیز به فعالیت های کاری خود می پرداخت. این طراح در گرجستان محصولات خود را تولید و ارائه می کرد. وی بعد از مدتی به ترکیه رفت و در این کشور به زندگی خود ادامه داد.

بعد از این که تتلو در پیج اینستاگرامش سیا والتون را به عنوان دوست خود معرفی کرد و به تبلیغ برای برند لباس او پرداخت باعث فروش بیشتر و پیشرفت سیا شد. بسیاری از طرفداران تتلو لباس های خود را از برند این طراح خریداری می کردند چرا که در آن روزها فقط محصولات تولید شده توسط سیا والتون بر تن تتلو دیده می شد. همه این ها دلایلی بود که سیا مدعی بشود در ترکیه شرایط مناسب تری نسبت به گرجستان دارد.

وی بارها از دلتنگی خود برای گرجستان و دوستانش در آن کشور گفته است و حتی گاهی برای سفر به آن جا می رود؛ اما تصمیم دارد که در ترکیه به زندگی خود ادامه بدهد. او می گوید شروع کار من در گرجستان بود و خاطرات و تجربه های زیادی را در این کشور به دست آوردم اما بلاخره انسان باید برای پیشرفت بیشتر حرکت بکند.

بعد از جدایی این طراح و امیر تتلو بسیاری از افراد گمان کردند به دلیل حواشی که برای او به وجود آمده است امکان دارد که به گرجستان برگردد. با این حال اما سیا والتون چنین کاری نکرد و در ترکیه به تولید و فروش لباس های خود پرداخت.

درآمد سیا والتون از چه راهی و چقدر می باشد؟

درآمد سیا والتون از چه راهی و چقدر می باشد؟

درآمد اصلی سیا والتون از راه تولید و فروش لباس هایی می باشد که خود طراحی آن ها را به عهده دارد. وی تاکنون از طریق راه اندازی برند خود درآمد خوبی به دست آورده و روز به روز نیز در مسیر کاری و حرفه ای که دارد موفق تر می شود.

طبق برخی خبر رسانی ها این طراح خارج از دنیای لباس نیز فعالیت هایی دارد و گاهی به خرید و فروش ملک و ماشین می پردازد و اخیرا نیز در این مسیر خوب پیش رفته است. علاوه بر این باید بگوییم که سیا والتون از طریق فعالیت در اینستاگرام و انجام تبلیغات برای برخی برندها و شرکت های معتبر نیز مبالغ خوبی به دست می آورد.

بنابراین درآمد این طراح خوب می باشد و از لحاظ مالی شرایط مناسبی دارد. تتلو نیز بارها در صحبت های خود مدعی شده که سیا خانه و ماشین های لاکچری زیادی دارد. به هر حال باید بگوییم که اطلاعات کاملی از میزان دقیق ثروت سیا والتون در دسترس نمی باشد؛ اما وی یکی از افراد ثروتمند در ترکیه است.

طبق صحبت های خود سیا والتون، او مدعی می باشد که فردی خود ساخته است و همه این ثروت و درآمدهای خوب نتیجه تلاش های بی وقفه او می باشند. به هر حال او همیشه چنین صحبت هایی را در رابطه با خود دارد و معتقد است که در آینده شرایط مالی بسیار بهتری نسبت به اکنون خواهد داشت.

سوالات متداول

  1. دعوای تتلو با سیا والتون بخاطر چه بود؟

    به نظر می رسد این دعوا بر سر مسائل خصوصی باشد و شاید هم همان طور که گفتیم بر سر فروشگاه لباس در ایران اتفاق افتاده باشد. اما اطلاعات دقیقی از موضوع این دعوا مطرح نشده است و شاید تتلو با او بزرای صحنه سازی دعوا کرده باشد.

  2. آهنگ سیا والتون چیست؟

    سیا والتون آهنگی را نخوانده است و تا کنون نیز چیزی از او منتشر نشده است. این فرد خواننده نیز فقط در کنار تتلو دیده شده است. ممکن است نام او با خواننده معروف سیا اشتباه گرفته شده باشد و اطلاعاتی از آهنگ او در دسترس نیست.

  3. آدرس سایت سیا والتون چیست؟

    این فرد سایتی در اینترنت ندارد. فقط صفحه ای در اینستاگرام دارد که عکس ها و خبر هایش در آن جا به اشتراک می گذارد. به محض این که این فرد ساتی را تاسیس کند حتما آن را در صفحه اینستاگرامش معرفی می کند.

  4. رفاقت تتلو با سیا والتون چند سال است؟

    این فرد سال های سال است که با هم در ارتباط هستند و قدمت رفاقت آن ها ممکن است بیشتر از 15 سال باشد. آن ها از زمانی جوانی تتلو که تازه کار بود یکدیگر را می شناختند و همکاری های زیادی در زندگی با هم داشتند که نمونه آن فروشگاه لباس است.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات