سیجل کیست؟ + عکس سیجل

سبک موسیقی رپ به عنوان یکی از سبک هایی شناخته می شود که طرفداران بسیار زیادی را دارد و خوانندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند. یکی از خوانندگان فعالی که در این سبک از موسیقی فعالیت دارد با نام های مستعار سیجل شناخته می شود. این خواننده به همراه دیگر خوانندگان رپ در گروه زد بازی فعالیت گسترده‌ ای دارد و هر کدام از این خوانندگان توانسته اند در این گروه به شهرت بسیاری دست پیدا کنند.

در موسیقی رپ خوانندگان از فحاشی و کلماتی استفاده می کنند که محدودیتی ندارند به همین علت این سبک موسیقی در کشور ایران دارای محدودیت هایی است. بسیاری از خوانندگانی که در کشور ایران و در سبک موسیقی رپ فعالیت می کنند به صورت خوانندگان زیرزمینی شناخته می‌ شوند که این خواننده هم در هنگامی که در ایران فعالیت می کرد به عنوان یکی از خواننده های زیر زمینی بود؛ اما بعد از مدتی تصمیم گرفت که به کشورهای خارجی مهاجرت کند. با مراجعه به گوگل و جستجو کردن عنوان، سیجل ویکی پدیا می‌ توانیم دسترسی مستقیم را به سایت ویکی پدیا داشته باشیم و اطلاعاتی را از این فرد مشاهده کنیم.

سیجل کیست؟

بیوگرافی سیجل به این صورت است که با فعالیت‌ های هنری خود در سبک موسیقی رپ تصمیم گرفته که نام مستعار سیجل را برای خود انتخاب کند. با این وجود که او هم اکنون در میان مردم و طرفدارانش با نام سیجل شناخته می‌ شود؛ اما نام اصلی او به صورت سیاوش جلالی است که در کشور ایران و در شهر تهران و سال ۱۳۶۴ متولد شده است. این خواننده محبوب در زمانی که هنوز به شهرت بسیار نرسیده بود به کشورهای خارجی مهاجرت کرده و در آن کشور ادامه تحصیل دهد.

مصاحبه های بسیاری با این خواننده انجام شده است که نشان می دهد او در ابتدا به سبک موسیقی رپ علاقه چندانی را نداشته است اما بعد از دوستی خود با دیگر خوانندگان رپر به این حوزه علاقه مند شد. با علاقه بسیار زیاد این فرد به این سبک از موسیقی هم اکنون او به عنوان یکی از خوانندگان فعال و هنرمند در این سبک شناخته می‌ شود که دارای طرفداران بسیاری هم است. سیاوش جلالی که در کشور خارجی زندگی می کند با فردی به نام نازنین آشنا شده است و به نظر می‌ رسد که آن ها بعد از چندین سال دوستی با یکدیگر تصمیم به ازدواج گرفتن و هم اکنون آن ها با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و به نظر می‌ رسد که از زندگی متاهلی خود رضایت کافی را دارند.

عکس سیجل

دانلود آهنگ های سیجل و لیتو در شبکه‌ های مجازی و گوگل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تعداد دانلود ها و بازدید از هر کدام از آهنگ های این خواننده بسیار زیاد است. هر دوی این خوانندگان به عنوان افرادی شناخته می‌ شوند که در سبک موسیقی رپ فعالیت می‌ کنند و با توجه به فعالیت‌ های خود در این حوزه توانستند به طرفداران بسیاری دست پیدا کنند. برای مشاهده عکس هر کدام از این افراد می توانیم به گوگل مراجعه کنیم و با جستجو کردن نام هر کدام از این خوانندگان و یا جستجو کردن نام اصلی این خواننده به صورت سیاوش جلالی می توانیم عکس های آن ها را مشاهده کنیم. هر کدام از این رپر ها با توجه به فعالیت های گسترده خود در میان مردم توانستند به محبوبیت بسیاری دست پیدا کنند به صورتی که آن ها در شبکه های مجازی خود در اینستاگرام عکس های بسیاری را از خود به اشتراک می گذارند. با مراجعه به پیج شخصی هر کدام از این افراد معروف و دنبال کردن آن ها می توانیم عکس هایی را که آن ها از خود به اشتراک می گذارند را مشاهده کنیم.

پیج اینستاگرام سیجل چیست؟

سلبریتی های معروف در اینستاگرام دارای پیج شخصی هستند که عکس ها و ویدیوهای خود را از زندگی روزمره خود به اشتراک می گذارند و هر کدام از آن ها توانستند بازخورد خوبی را از همه مردم داشته باشند. سیجل هم که به عنوان یکی از خوانندگان معروف رپر شناخته می‌ شود فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و توانسته در مدت زمان کمی به فالوورهای بسیار زیادی دست پیدا کند. آدرس دقیق پیج اینستاگرام سیجل sijalofficial است که در حدود یک میلیون فالوور دارد. این فرد در پیج شخصی خود افراد معروف دیگری را هم دنبال می کند و می توانیم هر کدام از این افراد را با مراجعه به پیج شخصی مشاهده کنیم.

برای دانلود آهنگ های سیجل علاوه بر این که می توانیم از گوگل استفاده کنیم می‌ توانیم با استفاده از اینستاگرام آهنگ ها و موزیک ویدیوهایی را که او آن ها را در پیج شخصی خود قرار می دهد را مشاهده کنیم. بازخوردی را که این فرد از هواداران خود در این سبک از موسیقی گرفته است باعث شده که فعالیت های خود را در شبکه های مجازی افزایش دهد و لایوهای اینستاگرامی بسیاری را برگزار کند که در هر کدام از آن ها با مردم گفت و گو می کند.

بهترین آهنگ های سیجل کدامند؟

خوانندگانی که در سبک های موسیقی مختلفی فعالیت می‌ کنند آهنگ های بسیاری را هم به صورت تکی و هم به صورت آلبومی می‌ خوانند و آن ها را با طرفداران خود و مردم به اشتراک می گذارند. بسیاری از خوانندگان با توجه به فعالیت‌ های خود در سبک های مختلف موسیقی توانستند آهنگ های بسیار خوبی را بخوانند که به عنوان بهترین آهنگ های آن ها انتخاب می شوند. این آهنگ ها در میان مردم هم از استقبال بسیاری برخوردار شده‌اند.

از بهترین آهنگ های سیجل می توانیم به آهنگ تابستون کوتاهه و تهران میبینمت و شل کن و کوچه و دیس بک و…اشاره کنیم. راه های مختلفی برای دانلود هر کدام از این آهنگ ها وجود دارد که یکی از آن ها مراجعه به گوگل و جستجو کردن نام هر کدام از این آهنگ ها است که می توانیم آن ها را با کیفیت های مختلفی دانلود کنیم. بسیاری از آهنگ هایی که خواننده آن ها را خوانده است در هنگامی بود که او در گروه زدبازی فعالیت می کرد و هم اکنون با توجه به این که توانسته به یکی از رپرهای معروف تبدیل شود در این گروه به عنوان یکی از اعضای اصلی فعالیت گسترده ای را دارد.

تابستون کوتاهه

آهنگ های بسیاری از این خواننده منتشر شده است که یکی از آن ها با نام تابستون کوتاه شناخته می شود. این آهنگ در سال ۲۰۰۷ توسط این خواننده خوانده شد که به نظر می رسد علاوه بر این آهنگ اولین سال های فعالیت خود آهنگ های دیگری را هم خوانده است.

شل کن

با توجه به این سوال که سیجل کیست می توانیم این پاسخ را بدهیم که او به عنوان یکی از رپرهای معروف ایرانی در کشورهای خارجی شناخته می‌ شود که توانسته آهنگ های بسیاری را بخواند. شل کن به عنوان یکی از آهنگ های محبوب او در سال ۲۰۲۲ خوانده شده است که در شبکه های مجازی بسیار پرطرفدار شد.

کوچه

گروه زدبازی یکی از گروه های رپر ایرانی است که خوانندگان فعال و حرفه ای در این گروه فعالیت می کنند و آهنگ های بسیاری را با یکدیگر می خوانند. کوچه به عنوان یکی از آهنگ‌ هابی شناخته می‌ شود که توسط این گروه خوانده شده است و این خواننده هم به عنوان یکی از خوانندگان اصلی این آهنگ برای خواندن این آهنگ حضور داشته است.

تهران مال منه

در آلبوم زاخارنامه خوانندگان بسیاری با یکدیگر همکاری داشتند و آهنگ های بسیار خوبی را با یکدیگر خواندند. از جمله آهنگ های سیجل که به همراه آهنگ های دیگری خوانده است می توانیم به تهران مال منه اشاره کنیم. این آهنگ در زمانی که پخش شد توانست مورد توجه بسیاری از مردم قرار بگیرد و همواره از شهرت بسیاری برخوردار شود.

بریم باهم

زمانی که این رپر معروف فعالیت خود را در این حوزه از موسیقی آغاز کرد تا کنون توانسته در این سبک از موسیقی آهنگ های بسیاری را بخواند و همه آن ها را با مردم به اشتراک گذاشته است. بریم باهم یکی از آهنگ هایی است که در سال ۲۰۲۰ از این خواننده منتشر شد و در زمان انتشار این آهنگ بسیاری از طرفداران این خواننده خواستار این بودند که او کنسرت‌ هایی را برگزار کنند و برخی از آهنگ های خود را در آن ها بخوانند.

کنسرت های سیجل

هر کدام از خوانندگان معروف که بتوانند در میان مردم به شهرت و محبوبیت دست پیدا کنند کنسرت های بسیاری را برگزار می‌ کنند که در بسیاری از این کنسرت ها طرفداران آن ها حضور پیدا می کنند. سیجل یکی از خوانندگانی است که در کشورهای خارجی زندگی می کند و کنسرت‌ های بسیاری را برگزار کرده است که او در بسیاری از این کنسرت‌ ها به همراه گروه زد بازی حضور داشته است.

با توجه به اینکه این خواننده معروف طرفداران بسیاری را دارد اما بسیاری از آن ها نمی توانند در کنسرت های او حضور پیدا کنند و آن ها می‌ توانند ویدیو های کنسرت های او را از شبکه های مجازی دنبال کنند. هر کدام از خوانندگان با توجه به برگزاری کنسرت های بسیار به درآمد بسیاری دست پیدا می کنند؛ زیرا هر کدام از طرفدارانی که به این کنسرت ها می روند باید هزینه بسیاری را به عنوان بلیط پرداخت کنند. ویدیوهای بسیاری هم از این کنسرت ها در اینستاگرام وجود دارد که می توانیم با جستجو کردن نام هر کدام از آن ها به این ویدیوها دسترسی پیدا کنیم.

توییتر سیجل فعال است؟

توییتر سیجل همچون دیگر برنامه ها که او در آن ها حضور دارد فعال نیست؛ چون او بیشتر در اینستاگرام و یوتیوب و کلاب هاوس حضور دارد. او در این برنامه محتویات زیادی را نشر نمی دهد، او در سال های گذشته در برنامه توییتر اکانت ساخته و در آن توییت های مختلف زده است. اما اکنون به میزان گذشته فعالیت نمی کند. چون همان طور که اشاره کردیم او در حال حاضر بیشتر متمرکز بر روی فعالیت های حرفه ای خودش می باشد. او سعی می کند تا طوری فعالیت داشته باشد که بتواند در سال حداقل چند آهنگ جدید و فوق العاده را منتشر کند و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

اگر قصد دنبال کردن سیجل در فضای مجازی را دارید بهتر است صفحه اینستاگرام این چهره را فالو کنید تا به آخرین اتفاقات و فعالیت هایی که او انجام می دهد دسترسی پیدا کنید. توییتر برنامه ای مناسب برای دنبال کردن اخبار زندگی حرفه ای و شخصی افراد نمی باشد چون اکثر افراد همچون سیجل در این برنامه حضور پر رنگی ندارند و بیشتر برای سرگرمی داخل آن اکانت ایجاد می کنند. به طور کلی باید این مورد را بیان کنیم که اکانت سیجل فعال نمی باشد و مدت ها است که او در آن حضور ندارد.

معروف ترین فیت های سیجل کدامند؟

خوانندگانی که در حوزه رپ فعالیت می کنند با دیگر خوانندگان همکاری بسیاری را دارند به طوری که در طول همکاری خود می‌ توانند طرفداری بسیاری را از سمت مردم به دست آورند. سیجل خواننده رپر ایرانی با افرادی مانند بهزاد لیتو و سهراب ام جی، کوروش وانتونز، مهراد هیدن و همچنین سپهر خلسه فعالیت داشته است. در کنار این که او با هر کدام از این خوانندگان آهنگ های بسیاری را خوانده است توانسته با حضور خود در گروه زد بازی به عنوان یکی از خوانندگان اصلی در این گروه شناخته شود.

برای مشاهده معروف ترین فیت های سیجل می توانیم با جستجو کردن این عنوان در گوگل به بسیاری از آن ها دسترسی پیدا کنیم. با توجه به این موضوع علاوه بر اینکه می‌ توانیم هر کدام از این فیت ها را مشاهده کنیم می توانیم تعداد بازدیدهایی را که مردم از این آهنگ ها داشته اند به همراه تعداد دانلودهای آن ها مشاهده کنیم و در صورت نیاز آن ها را دانلود کنیم. فعالیت گسترده خوانندگان با یکدیگر باعث شده که هر کدام از آن ها تعداد هواداران بسیاری را به صورت مشترک داشته باشند که در بسیاری از کنسرت های آن ها هم حضور پیدا می‌ کنند‌.

افشاگری ها و حواشی سیجل

برای افراد معروف و مشهور حاشیه های بسیاری وجود دارد این حاشیه ها باعث جلب توجه مردم به سمت این خوانندگان می‌ شود و آن‌ ها می‌ توانند نسبت به هر کدام از این حاشیه ها واکنش را داشته باشند یا خیر، این خواننده هم به عنوان یکی از خوانندگانی شناخته می‌ شود که با مهاجرت خود به خارج از کشور توانسته حاشیه های بسیاری را در ارتباط با خود داشته باشد اما در ارتباط با هر کدام از این حاشیه‌ ها واکنشی را نداشته و نسبت به آن ها بی تفاوت بوده است.

یکی از حاشیه هایی که برای افراد ایرانی در خارج از کشور وجود دارد رابطه های عاشقانه آن ها با دیگر افراد است. سیجل و نسیم به عنوان یکی از موضوعات حاشیه ای شناخته می شود که در شبکه های مجازی توانسته خبرهایی را به دنبال داشته باشد و همواره بسیاری از طرفداران این افراد این خبرها را دنبال می کنند. بعد از ازدواج این خواننده با فردی به نام نازنین حاشیه های او در ارتباط با رابطه های عاشقانه اش تمام شد و هم اکنون تعداد حاشیه هایی که در ارتباط با این فرد وجود دارد کاهش پیدا کرده است. از دیگر حواشی او تبلیغات و اداره بازی انفجار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

درآمد سیجل چقدر است؟

افرادی که دارای صدای خوبی هستند و استعداد لازم را برای فعالیت در حوزه موسیقی دارا هستند می‌ توانند با توجه به فعالیت‌ های خود درآمد بسیار خوبی را از این راه برای خود به دست آورند. این خواننده محبوب در گذشته از این سبک از موسیقی ناراضی بوده است اما با توجه به رفاقت با دیگر افراد فعال در این حوزه، علاقه‌اش را به این حوزه شناسایی کرد و هم اکنون توانسته با توجه به فعالیت های خود به درآمد بسیاری دست پیدا کند. در کنار این خواننده خوانندگان دیگری هم در این حوزه فعالیت داشته‌اند که نتوانستند به موفقیت و درآمد بسیاری دست پیدا کنند.

از درآمد دقیق او اطلاعات بسیاری در دسترس نیست اما اینطور مشاهده شده که او توانسته کنسرت های بسیاری را برگزار کند که هر کدام از این کنسرت ها دارای طرفداران بسیاری است. هر کدام از آن ها هزینه های بسیاری را بابت بلیط می پردازند. او علاوه بر اینکه توانسته از راه فعالیت خود به درآمد برسد همواره با توجه به فعالیت‌ های خود در شبکه های مجازی و داشتن یک سایت شرط بندی توانسته درآمد بسیاری را برای خود به دست آورد. او همواره به عنوان یکی از خوانندگان محبوب و پر درآمد ایرانی در یک کشور خارجی شناخته می شود.

همسر سیجل کیست؟

با مهاجرت سیجل به خارج از کشور همواره حاشیه های بسیاری در ارتباط با رابطه های عاشقانه ای به گوش می رسید اما او بعد از مدتی فردی را به عنوان دوست دختر خود معرفی کرد. بعد از این چند سال که این دو با یکدیگر رابطه عاشقانه‌ای را داشته اند تصمیم گرفتند که با یکدیگر ازدواج کنند و هم اکنون آن ها از زندگی متاهلی خود رضایت کافی را دارا هستند. هر کدام از این افراد فعالیت‌ های گسترده‌ای را در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام دارند؛ اما این خواننده سعی کرده که اطلاعاتی را از زندگی شخصی خود در شبکه های مجازی قرار ندهد.

نازنین نام همسر این خواننده محبوب ایرانی است که به نظر می رسد هر دو آن ها در کشور خارجی با یکدیگر آشنا شدند و بعد از آشنایی تصمیم گرفتند که با یکدیگر ازدواج کنند. در اینستاگرام و گوگل اطلاعات دقیق تری نسبت به زندگی این دو وجود ندارد اما تنها عکس‌ هایی را این خواننده در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که توانسته بازخورد خوبی را از سمت هواداران خود داشته باشد. این زوج با زندگی خود در خارج از کشور توانستند از رضایت و آزادی کافی برخوردار باشند.

سیجل کجا زندگی می کند؟

بسیاری از خوانندگان رپر با توجه به شرایطی که برای آن ها در کشور ایران وجود دارد تصمیم می گیرند که به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. این خواننده معروف ایرانی هم به کشورهای مختلفی مهاجرت کرده است ولی هم اکنون در کشور فرانسه زندگی می کند. علاوه بر این که این خواننده تصمیم گرفته در کشورهای خارجی زندگی کند تحصیلات خود را هم در هر کدام از این کشورها ادامه داده است و توانسته فعالیت خود را در حوزه موسیقی هم در سال های حضورش در کشورهای خارجی آغاز کند.

اطلاعات دقیقی درباره این فرد که در کدام یک از این شهرها زندگی می کند وجود دارد و با مراجعه به گوگل و دیگر شبکه های مجازی می توانیم از این اطلاعات استفاده کنیم. با این وجود که او تصمیم گرفته در کشورهای خارجی زندگی کند. اما همواره کنسرت‌ هایی را برگزار می‌ کند که در این کنسرت ها افراد ایرانی بسیاری حضور پیدا می‌ کنند و بیشتر این کنسرت ها در کشور ترکیه که به عنوان یکی از کشورهای نزدیک به ایران شناخته می شود برگزار می شود. رپرها با زندگی خود در کشورهای خارجی به آزادی و رفاه بسیاری دست پیدا کرده‌اند که توانستند از این شرایط برای رسیدن به درآمد استفاده کنند.

معروف ترین آلبوم سیجل کدام است؟

هر کدام از خوانندگان فعال در سبک موسیقی رپ آلبوم های بسیاری را با همکاری دیگر خوانندگان خوانده اند و آن ها را با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند. از معروف‌ ترین آلبوم های این خواننده محبوب ایرانی می توانیم به زاخارنامه و پیر شدیم ولی بزرگ نه اشاره کنیم. سیجل در هر کدام از این آلبوم های خود با دیگر خوانندگان هم همکاری داشته است که توانسته اند بر محبوبیت خود در میان مردم بیافزایند.

برای مشاهده آهنگ های تکی هر کدام از آلبوم های این خواننده محبوب می توانیم با جستجو کردن این عنوان در گوگل به اطلاعات بسیاری در ارتباط با او و همچنین آلبوم های او دسترسی پیدا کنیم. به نظر می‌ رسد که گروه زد بازی توانسته آهنگ های بسیاری را در قالب آلبوم در میان مردم منتشر کند که آن ها با اشتراک گذاری هر کدام از این آلبوم ها توانستند توجه هواداران خود را به سمت خود جذب کنند و بسیاری از این آهنگ ها را در کنسرت های خود برگزار کرده‌اند. بازخورد مردم را نسبت به هر کدام از آلبوم های سیاوش جلالی را می توانیم با مراجعه به گوگل و سایت های مختلف مشاهده کنیم.

چرا سیاوش از گروه زد بازی جدا شد؟

علت جدایی سیاوش از گروه زد بازی به چندین مورد مرتبط می باشد که یکی از آن ها سلیقه شخصی و انتخاب حرفه ای او می باشد. یکی از دلایل دیگر آن اختلاف های پی در پی او با هیدن و سهراب می باشد. بیشتر کاربران و رسانه ها دلیل دوم را مورد اصلی می شمارند. چون آن ها بعد از بهم خوردن گروه فعالیت های زیادی به صورت مشترک نداشته اند و این کار آن ها می تواند تاییدی بر جدایی همیشگی آن ها باشد چون سیجل به صورت رسمی آن را اعلام کرده است.

کلاب هاوس سیجل چیست؟

سیجل در گروه رپرهای دهه شصت قرار دارد که در حال حاضر فعالیت های زیادی انجام می دهد و علاوه بر خوانندگی در بخش های مختلف برنامه های مجازی و شبکه های اجتماعی نیز حضور دارد. سیجل جزء چهره های پر مخاطب می باشد که هرکسی با سبک رپ آشنایی داشته باشد قطعا نام او را شنیده است. کلاب هاوس جزء برنامه هایی است که چهره های معروف در آن به فعالیت می پردازند و محتویات مختلفی را از خود به اشتراک می گذارند. باید اشاره کنیم که سیجل نیز در کلاب هاوس حضور دارد و مدتی است در پیج خودش در اینستاگرام به تبلیغ در مورد آن می پردازد و از طرفداران خود دعوت می کند تا به این برنامه مراجعه کنند و فعالیت های او را دنبال کنند. برای مشاهده جزئیات سیجل در برنامه های مختلف کافی است نام او را جستجو کنید.

رابطه لیتو و سیجل چگونه است؟

لیتو و سیجل هر دو در یک سبک فعالیت می کنند و تقریبا هم دوره می باشند چون آن ها در اواخر دهه 90 فعالیت حرفه ای خود را شروع کردند و با هم و در گروه زد بازی به شهرت رسیدند. این دو چهره در حال حاضر نیز با هم فعالیت های مشترک زیادی انجام می دهند و این موضوع بیان گر این می باشد که آن ها هنوز هم رفاقت و صمیمیت قبلی را دارند و برای تمامی طرفداران آن ها موضوعی آشکار می باشد. آن ها رابطه نزدیکی با هم دارند و از سال اول آشنایی تا به حال هیچ اختلاف جدی میان آن ها به وجود نیامده است.

آن ها با هم زندگی نمی کنند چون هر کدام از آن ها در یک کشور سکونت دارند اما در مراسم های مهم و مهمانی هایی که برگزار می کنند در کنار هم حضور پیدا می کنند و عکس های زیادی را منتشر می کنند که در آن ها رابطه نزدیک این دو چهره به خوبی نمایان می باشد. لیتو و سیجل همیشه از یکدیگر حمایت می کنند و در پلتفرم های مختلف از فعالیت های حرفه ای هم تعریف زیادی می کنند که برای مخاطبان هر دو آن ها قابل اهمیت می باشد.

سیجل با چه خوانندگانی آهنگ بیرون داده است؟

سیجل فعالیت خودش را به صورت همکاری با دیگران آغاز کرده است و به همین دلیل مشهور شد پس باید توجه داشت که او با بسیاری از خوانندگان فعالیت مشترک داشته است. سیجل یکی افرادی است که می تواند در کمال آرامش و برخورد حرفه ای با دیگران فعالیت هنری داشته باشد و این موضوع در آهنگ های مختلف او به خوبی قابل مشاهده می باشد. در ادامه به چند نفر از کسانی که او با آن ها همکاری داشته اشاره خواهیم کرد.

سپهر خلسه

سپهر خلسه یکی از رپر های فعالی می باشد که علاوه بر آهنگ های تک نفره آهنگ های مشترکی با رپرهای دیگر همچون سیجل داشته است.

جی جی

علیرضا جی جی که صمیمی ترین همکار سیجل می باشد اولین کسی است که سیجل را در این راه راهنمایی کرده است و با او آهنگ های مشترک موفقی ساخته است که هنوز هم شنیده می شوند.

لیتو

همان طور که اشاره کردیم لیتو یکی از دوستان و همکار های قدیمی این چهره می باشد که هنوز هم مایل به همکاری با سیجل می باشد چون ترکیب آن ها موفق می باشد.

مهراد هیدن

مهراد هیدن یکی از اعضا گروه زد بازی می باشد که فعالیت های مشترک و گروهی زیادی با سیجل داشته است و آن ها در یک دهه به شهرت رسیده اند.

کدام آهنگ سیاوش درباره اعتراضات اخیر ایران بود؟

سیجل نیز در پی اعتراضات مردمی سال گذشته آهنگی با عنوان 1401 منتشر کرد که محتویات آن در مورد میهن و اعتراضات مردمی بود. این آهنگ با همکاری لیتو و خلسه و سیجل خوانده شد و در سال گذشته زمانی که اتفاقات داخل کشور خیلی زیاد شده بود منتشر شد و در اختیار عموم قرار گرفت. این آهنگ بازخورد های مثبتی از جانب مردم داشت و هنوز هم شنیده می شود و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد چون یک آهنگ متفاوت با متنی خاص می باشد.

سوالات متداول

  1. آیا سیجل قصد بازگشت به ایران و فعالیت دوباره در ایران را دارد؟

    سیجل یکی از خوانندگان رپر ایرانی است بعد از فعالیت های خود در کشورهای خارجی به نظر می‌ رسد که تصمیم به بازگشت به کشور ایران را ندارد و می‌ خواهد که فعالیت های خود را در کشورهای خارجی ادامه دهد.

  2. سیجل فعالیت خود را در حوزه موسیقی از چه سالی آغاز کرده‌ است؟

    سیجل که به عنوان یکی از خوانندگان معروف رپر شناخته می شود فعالیت های خود را در این سبک از موسیقی از سنین جوانی اش آغاز کرده و با توجه به فعالیت‌ های او در سبک موسیقی رپ مشاهده شده که در ابتدا به این سبک علاقه نداشته است. او با آشنایی با دیگر دوستانش در این حوزه توانسته علاقه‌اش را به این حوزه آغاز کند.

  3. آیا از ابتدا سیجل در گروه زدبازی به عنوان یکی از اعضای اصلی شناخته می شد؟

    اعضای اصلی زدبازی در ابتدا افراد دیگری بودند که بعد از فعالیت های گسترده هر کدام از این خوانندگان و شهرت آن ها به عنوان اعضای اصلی شناخته شدند.

  4. مصاحبه هایی که با سیجل انجام شده است در کدام شبکه مجازی وجود دارد؟

    بسیاری از مصاحبه هایی که با این فرد شده است در گوگل و شبکه‌ های مجازی وجود دارد که با جستجو کردن نام او و مصاحبه هایش می توانیم به هرکدام از این ویدیوها دسترسی پیدا کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل