شناخت بازیکنان مبتدی پوکر + بازیکنانی که با دست های زیاد بازی می کنند

فهرست مطالب

  • شناخت بازیکنان مبتدی پوکر
  • بازیکنانی که با دست های زیاد بازی می کنند
  • بازیکنانی که به دست های خود وابسته هستند
  • بازیکنانی که دنبال می کنند
  • بازیکنانی که بیش از حد بلوف می زنند
  • بازیکنانی که تدافعی بازی می کنند
  • بازیکنانی که با توجه به قدرت دست خود ریز می دهند
  • مثال در بازی
  • شکست بازیکنان مبتدی پوکر

شناخت بازیکنان مبتدی پوکر

مشابه سایر موقعیت های بازی پوکر در برابر بازیکنان مبتدی پوکر باید با استفاده از ارزش مورد انتظار تصمیم درستی بگیریم. گاهی اوقات ممکن است در برابر بازیکنان جدید بد شانس باشید زیرا آن ها درست بازی نمی کنند و این می تواند ناامید کننده باشد.

با این حال زمانی که در مقابل بازیکنان مبتدی پوکر بازی می کنید آن ها حتما دچار اشتباه می شوند و در دراز مدت می توانید بیش ترین سود را از طریق آن ها کسب کنید. اما متاسفانه شناسایی این بازیکنان در پوکر آنلاین کمی سخت می باشد.

این بازیکنان حرکات مشخصی دارند که می توانید آن ها را یاد بگیرید و سود خود را بیشتر کنید. پس با ما همراه باشید که انواع بازیکنان مبتدی پوکر را برای شناسایی بهتر به شما معرفی کنیم.

بازیکنانی که با دست های زیاد بازی می کنند

بازیکنانی که با دست های زیاد بازی می کنند

این نوع بازیکنان می توانند در انواع بازی پوکر و تورنمنت پوکر اهداف خوبی باشند زیرا آن ها اغلب دست های شکست پذیر در بازی را مانند K8، Q5 یا هر دست سوتد را به شما نشان می دهند.

این افراد ریز های سنگین را در بازی کال می کنند و فقط برای دیدن فلاپ وارد پات می شوند. بنابراین برای آن ها بسیار عادی است که با دست هایی مانند KJ یا Axe در خارج از پوزیشن ری ریز را کال کنند.

در نتیجه شما با توجه به اینکه آن ها قابلیت فولد یا کال استیشن دارند گزینه های مختلفی در پری فلاپ دارید.

در صورتی که احتمال فولد دادن این افراد بالاست و در پوزیشن هستید بهتر است با اکثر دست ها ریز کنید. اما اگر در فلاپ چک کردند آن ها را از بازی با یک ریز بیرون کنید.

ولی اگر کال کنند احتمالا یک پیر ضعیف هستند یا دراو دارند و شما با توجه به دستی که دارید باید سبک تر بازی کنید.

اگر افراد کال استیشن هستند سعی کنید پات را در پری فلاپ کم نگه دارید و هر زمان که دستتان خوب بود از آن استفاده کنید.

توجه کنید که بلوف زدن در این شرایط یک انتخاب اشتباه است. زیرا آن ها بیشتر از حد معمول و با دست های زیاد بازی می کنند. بنابراین از نسبت دادن یک دست به این بازیکنان مبتدی پوکر با توجه به شرایط خودداری نمایید.

بازیکنانی که به دست های خود وابسته هستند

بازیکنان کال استیشن و افرادی که به راحتی با دست های ضعیف بر روی مراحل ترن و ریور کال می کنند بهترین گزینه محسوب می شوند.

به عنوان مثال یک دست مانند 77 در فلاپ AKT پول زیادی را در کال به همراه خواهد داشت. بنابراین هرگز به افراد کال استیشن بلوف نزنید زیرا وقتی دست خوبی داشته باشید این افراد سود زیادی برای شما خواهند داشت.

اگر یک دست قوی دارید به صورت اسلو پلی بازی نکنید و تا جایی که فکر می کنید این بازیکنان مبتدی پوکر کال می کنند ریز دهید.

در صورت ریز دادن این بازیکن ها معمولا یک دست قوی در اختیار دارند. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که آن ها به طور تصادفی two pair می شوند.

بازیکنانی که دنبال می کنند

بازیکنانی که می خواهند کارت هایشان خورده شود به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا آن ها ریز های خود را به صورت پیوسته و بدون توجه به آدزی که دارند کال می کنند.

این بازیکنان حتی اگر گات شات باشند با های کارت آس تلاش می کنند پیر شوند و اگر یک دست ناقص داشته باشند فورا آن را کال می کنند.

زمانی که این بازیکنان دراو هستند باید به آن ها فشار بیاورید در این صورت آن ها با بالاترین مقداری که فکر می کنید کال خواهند کرد.

بنابراین فقط برای محافظت از دست خود ریز نکنید زیرا معمولا کارت آن ها نمی خورد.

توجه کنید در صورتی که این بازیکنان یک ریز سنگین روی ریور دهند و کارتشان خورده نشود می توانید با دستی متوسط آن ها را کال کنید.

بازیکنانی که بیش از حد بلوف می زنند

سعی کنید که به دنبال بازیکنانی باشید که ریز های سنگین و غیر منطقی می زنند.

این نوع بازیکنان مبتدی در پوکر اغلب بدون توجه به تصویری که روی میز دارند دائما بلوف می زنند و وقتی پوکر زنده بازی می کنید این افراد سعی می کند تهاجمی به نظر برسند.

بازیکنان حرفه ای گاهی اوقات ریز های سنگین می دهند تا به صورت بلوف جلوه کند.

البته این بازیکنان در صورت داشتن دست بسیار قوی نیز ریز سنگین می دهند بنابراین مهم ترین نکته این است که به الگوی بت کردن آن ها نگاه کنید تا تفاوت را تشخیص دهید.

بازیکنانی که تدافعی بازی می کنند

بازیکنان دفاعی معمولا با پات های زیادی بازی نمی کنند و در پری فلاپ جاست کال انجام می دهند. اگر آن ها در پری فلاپ ریز کرده و در فلاپ چک کنند احتمالا کارت های های قوی مانند AK در دست دارند که پیر نشده است.

این افراد به دلیل ترس از باخت با دست های متوسط ​​خود حداقل ریز را انجام می دهند و اگر کارت بدی روی زمین دیدند به سرعت فولد می کنند.

به دلیل نداشتن تجربه این افراد با ترس از باخت بازی می کنند و فقط زمانی در پات می مانند که دستشان قوی باشد.

اگر این افراد تهاجمی به نظر نمی رسند به آن ها بلوف بزنید اگر در پری فلاپ کال کردند یا ریز کوچک انجام دادند آن ها را با کارت های بیشتر ری ریز نمایید.

سعی کنید از کارت های زمین مانند آس یا فلاش و از ریز های غیر منتظره (خیلی کم یا زیاد) استفاده کنید.

اگر در blind هستید، می توانید بازیکنان مبتدی پوکر را در پوزیشن های پایانی کال کرده و بر روی هر فلاپ ریز انجام دهید.

در این حالت شما به سرعت متوجه خواهید شد که در چه موقعیتی هستید و می توانید آن ها را از بازی به کمک یک بلوف بیرون کنید.

بازیکنانی که با توجه به قدرت دست خود ریز می دهند

بازیکنان مبتدی پوکر تمایل دارند که ریز های بیشتر با دست‌های قوی و ریز های کمتر با دست های ضعیف انجام دهند.

آن ها با کارت هایی مانند AA، KK، QQ ریز کم یا جاست کال می کنند زیرا فکر می کنند بهتر است بازیکنان بیشتری را وارد بازی کنند تا یک پات بزرگ تر بسازند.

اگر این بازیکنان مبتدی پوکر ریز های کوچک می دهند احتمالا کارت ضعیفی دارند و شما می توانید بر اساس سبک بازی پوکر حریف، تصمیم بگیرید که بلوف بزنید یا بت ارزشی بدهید.

البته ریز های کوچک قبل از مرحله فلاپ و ریز های سنگین بر روی فلاپ نشان دهنده یک پاکت قوی هستند.

مثال در بازی

فرض کنید در یک مسابقه بدون محدودیت با بلایند 25/50 شما و حریف هر کدام 3000 چیپ دارید.

پری فلاپ: حریف در پوزیشن UTG به آرامی کال کرده و به پات می رود. بسته به تعداد دست هایی که بازی می کند کارت های او می تواند هر چیزی باشد.

بازیکن دیگر با پوزیشن پوکر میانی 1500 چیپ به پات می رود و شما در کات آف کارت های آس♦ وپادشاه♠ را دارید. بر اساس مشاهدات می دانید که بازیکن UTG به دلیل دیدن فلاپ بیشتر ریز ها را کال می کند.

کال کردن باعث می شود که بازیکنان بعدی راحت تر وارد بازی شوند و دست خود را بسازند بنابراین تصمیم می گیرید که ریز دهید. اما بت پیوسته استراتژی موثری در برابر مبتدیان نیست.

با توجه به مقدار بلایند و بازیکنی که کال کرده ریز مناسب حدود 250 است. در نتیجه بلایند ها دست خود را می ریزند، UTG کال می کند و بازیکن موقعیت میانی فولد می دهد.

فلاپ: در فلاپ کارت های 4♥، سرباز♣ و آس♥ می خورند. پات برابر 625 است و حریف 200 ریز می کند که نشان می دهد کارت ضعیفی دارد.

پس ریز می دهیم و حدس می زنیم کارت های مورد نیاز این فرد باید بین 3 تا 5 باشند.

بنابراین کال کردن اشتباه است و آدز این فرد 17/8 به 1 است و ما 800 ریز می دهیم. بعد از 200 ریز توسط این فرد پات 1625 می شود و کال 600 آدز پات 2.7 به 1 می دهد.

ترن: کارت 9♣ می خورد و پات 2225 است و حریف مقابل 1950 چیپ باقی مانده خود را آل این می کند و احتمالا کارت هایی مانند A9، J9، 99 دارد.

پات 4175 است و با کال 1950 آدز پات 2.15 به 1 خواهد بود. پس باید فولد کنیم و حریف 9♥ و سرباز♠ را رو می کند.

شکست بازیکنان مبتدی پوکر

زمانی که در مقابل یک بازیکن مبتدی قرار می گیرید سعی کنید که بیشتر به حرکات او توجه کنید. خواندن این افراد در بازی کار سختی نیست و تشخیص روحیات یک فرد مبتدی در بازی او کاملا واضح است.

زیرا آن ها در مقابل شما حرفه ای بازی نمی کنند و چیز پنهانی درباره آن ها وجود ندارد. توجه داشته باشید که بازیکنان مبتدی پوکر در برابر شما بازی نمی کنند بلکه فقط با کارت های خود بازی می کنند.

بنابراین شما باید به صورت ابتدایی در برابر آن ها پوکر بازی کنید زیرا آن ها حرکات پیچیده تر شما را درک نمی کنند.

بنابراین مراقب باشید که در افکار خود غرق نشوید و آن ها را بیش از چیزی که هستند تصور نکنید. افراد مبتدی اهمیتی نمی دهند که شما چه فکر می کنید و یا این که دستی که دارید چه خواهد بود.

آن ها در زمان حال هستند و مثلا زمانی که می دانند یک دست خوب مانند پیر دارند کال می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل