شهریاری چگونه یک تنه استقلال را به آشوب کشاند | هلدینگ و علی عسگری مترسک هستند؟

پس از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، خوش خیالی های زیادی حول این تیم شکل گرفت اما پس از اینکه مدیرعامل این هلدینگ یعنی علی عسگری با حکمی جناب شهریاری (شهره به هواداری پرسپولیس) را به عنوان نماینده تام الاختیار امور استقلال انتخاب کرد، تقریباً می شد حدس زد چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

شهریاری چگونه یک تنه استقلال را به آشوب کشاند | هلدینگ و علی عسگری مترسک هستند؟

شهریاری چگونه یک تنه استقلال را به آشوب کشاند | هلدینگ و علی عسگری مترسک هستند؟

پس از این انتساب عجیب، شاهد حضور نفرات پرسپولیسی در جای جای اشگاه استقلال بودیم از حسین ضیائی گرفته تا مصطفی کارخانه و … که عملاً کار را از دست استقلالی های دلسوز در آوردند.  در اینکه جواد نکونام اشتباهات مهلکی در تعامل با مدیران بالادستی خود داشته شکی وجود ندارد، اما اشتباهات کادر مدیریت استقلال بدتر از اشتباهات نکونام بوده است.

به موضوع دلالی پسر یکی از آقایان در جذب دو بازیکن بوسنیایی ورود نمی کنیم که همین مسئله آتش زیرخاکستری برای اختلافات امروز نکونام با هلدینگ است. شهریاری که از ابتدا نیز موافق استمرار حضور نکونام نبود، با توصیه اطرافیانش و آشنایی با روحیات نکونام چنین طرحی را در انداخت. او می دانست که نکونام زیر بار بازیکن تحمیلی نمی رود همانطور که زیر بار جذب منتظر محمد و اورونوف نرفت و با این حربه قصد بر هم زدن تمرکز سرمربی و کسب نتایج ضعیف احتمالی و تراشیدن بهانه برای برکناری اش داشت. او تا این لحظه و قبل از ورود مستقیم علی عسگری در کار خود موفق عمل کرده است اما از حالا به بعد توپ در زمین مدیریت ارشد هلدینگ فارس است و برخورد با عوامل و مسببین به وجود آمدن این رفتار کودکانه نزد نکونام و شهریاری.

تنها امید نکونام برای جلوگیری از کودتای شهریاری علیه خود، لابی با علی عسگری و گزارش شفاف و مستند اتفاقات رخ داده در این مدت و کارشکنی هایی است که شهریاری در روند آماده سازی تیم انجام داده است.

چرا که تنها در صورت عزل شهریاری از سمت فعلی اش، جلوی این تغییر و تحولات گرفته می شود و در غیر این صورت تا 24 ساعت آینده، پتف به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.

با وجود شهریاری، عملاً مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال به مترسک تبدیل شده اند و با مواضع منفعلانه خود، تنها به حفظ صندلی خود و دریافت حقوق ماهانه هنگفت خود فکر می کنند.

 

لیست 8 اشتباه احمقانه مدیریت استقلال در فصل جاری

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات