شیر دادن یک زن به همسرش  + دلیل شیر دادن زن به شوهرش

یک زوج سیاه پوستی بـه طرز عجیبی کارهای عاشقانه میکند و بـه او روزانه از طریق سینه هایش بـه شوهرش شیر میدهد در ادامه با زنی کـه بـه همسرش شیر میدهد با روشی عجیب «+عکس بدون سانسور» هاتم بت را دنبال کنید .

 

شیر دادن یک زن به همسرش 

از منبع» من بـه شوهرم شیر میدهم – این ما را بـه هم نزدیکتر کرده اسـت و او سالم تر از همیشه اسـت … افراد متنفر فکر میکنند عجیب اسـت اما ما اهمیتی نمیدهیم.

زنی که به همسرش شیر میدهد با روشی عجیب!! «+عکس بدون سانسور»

این زن عاشق شیر دادن بـه شوهرش اسـت زیرا بـه گفته خودش اینکار انها را وادار می کند کـه زمان با کیفیتی رابا هم بگذرانند.راشل بیلی، مادر سه فرزندش، 30 ساله، برای نخستین بار درسال 2017 بـه همسرش الکساندر 30 ساله شیر داد و این زوج از ان زمان بـه عقب نگاه نکرده اند.

 

در حالی کـه الکساندر بـه عنوان راهی برای کمک بـه همسرش در هنگام شیردهی بیش از حد در حین شیردهی از فرزندانشان شروع شد، این زوج دریافتند کـه این یک تجربه پیوند شگفت انگیز اسـت کـه بـه عقیده انها ازدواج آن ها را قویتر از همیشه کرده اسـت.

 

با این حال، راشل همیشه خاطرجمعی حاصل کرده اسـت کـه قبل از این کـه اسکندر شیر باقی مانده را تمام کند، ابتدا نوزادانش تغذیه شوند.او گفت: «زمانی کـه فرزند وسط من، آریا، کـه اکنون شش ساله اسـت، شیر می داد، من با اسکندر بـه یک سفر دریایی رفتم.با این حال، من پمپ سینه ام را فراموش کردم و دو روز بـه شدت گرفتم.

 


بیشتر بخوانید: لباس بدن نما و عجیب نگار عابدی بازیگر سینما در تئاتر تهران «+عکس»


 

دلیل شیر دادن زن به شوهرش

شیر دادن یک زن به همسرش 

راشل بـه یاد می آورد کـه احساس درد زیادی می کرد و از ابتلا بـه عفونت می‌ترسید، بنابر این زوج تصمیم گرفتند کـه الکساندر برای تسکین او شیر بنوشد.او گفت: “ما از این ایده کـه او از من شیر می دهد عصبی بودیم، اما بـه محض این کـه اینکار را انجام دادیم، متوجه شدیم کـه کاملا خوب اسـت.”

 

«الکساندر گفت کـه شیر واقعاً با طعمی کـه او انتظار داشت متفاوت اسـت، در مقایسه با شیر معمولی کـه بـه نوشیدن عادت دارد.ما متوجه شدیم کـه شیر دادن من بـه او ایرادی ندارد ودر واقع برای او خوب اسـت زیرا بسیار مغذی اسـت.

 

زنی که به همسرش شیر میدهد با روشی عجیب!! «+عکس بدون سانسور»

نام بازی جک وایت هال و راکسی هورنر دوهفته پس از تولد مشخص شداو گفت: «او دو سال بعد از این کـه شروع بـه نوشیدن شیر من کرد، سرما نخورد و بسیاری از مردم گفتند کـه پوست او نیز خیلی بهتر شده اسـت.

 

او در نهایت طعم شیر مادر من را دوست داشت و حتی اکنون ان را بـه شیر گاو ترجیح می دهد.مادر اضافه کرد: “این برای ما مشکلی نیست. از آنجایی شروع شد کـه اسکندر فقط بـه من کمک می کرد وقتی درد داشتم، اما بیشتر بـه یک رابطه عاطفی تبدیل شد.

 

“من عاشق شیر دادن بـه او هستم، زیرا بـه ما اجازه می دهد زمان با کیفیتی رابا هم بگذرانیم. این قطعا ما را بـه عنوان یک زوج بـه هم نزدیکتر کرده اسـت.”وقتی دوباره برای سومین بار از کوچک‌ترین فرزندش متیو دو ساله باردار شد، دوباره شیردهی را شروع کرد و اسکندر با خوشحالی بـه او کمک کرد.

 


بیشتر بخوانید: لباس لختی بازیگر معروف با اندام سکسی «+عکس»


 

شیر دادن زنی سیاه پوست به همسرش

او در صبحانه، ناهار و شام بـه شوهرش شیر می‌داد، اما چون اکنون شیر کمتری تولید میکند، فقط شب‌ها بـه او شیر میدهد.راشل افزود: “این خنده دار اسـت، زیرا اگر من یک چیز تند بخورم، بـه اسکندر نیز گاز می دهد.

شیر دادن زنی سیاه پوست به همسرش

“در مدت کوتاهی پس از زایمان، زمانی کـه من بیشترین شیر را تولید می کردم، اسکندر سه تا چهار بار در روز شیر من را میخورد.”بدیهی اسـت کـه نوزادان همیشه قبل از این کـه نوبت او برسد، اول غذا میخورند.

 

“این یک موضوع تابو اسـت، اما میخواستیم ان را بـه اشتراک بگذاریم، زیرا فکر نمیکنیم بد اسـت و خجالت نمی کشیم. وقتی الکساندر دستش را گرفت، تسکین فوری بودو من را از درد باز داشت.

 

علاوه بر این، پیوند خاصی بین ما ایجاد کرده اسـت کـه اگر اینکار را شروع نمیکردیم هرگز نداشتیم.«اصلاً هیچ چیز بدی از ان حاصل نشده اسـت، پس چراباید چیزی پنهان باشد؟

 

“من بـه تازگی از شیر دادن بـه کوچک‌ ترین فرزندمان فاصله گرفته ام، زیرا شیر کمتری تولید می کنم، بنابر این او فقط عصرها از شیر من تغذیه می کند.

 


بیشتر بخوانید: عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست «+عکس»


 

شیر دادن زنی سیاه پوست به همسرش

کارهای عجیب زوج ها و زن و شوهر

“من ناراحتم کـه زمان شیردهی ما اکنون کاهش یافته اسـت، زیرا احساس میکنم این مدت زمان با کیفیتی را کـه باهم داشتیم از بین برده اسـت.این تجربه بسیار خوبی اسـت و من بسیار خوشحالم کـه اینکار را شروع کردیم. ما اصلاً از این بابت خجالت نمی کشیم.

 

«الکساندر وقتی شیر من را مینوشید احساس انرژی بسیار بیشتری میکرد و می گفت کـه حتی در حالی کـه وی را بسته بودند، احساس می کردم کـه در حال مصرف دارو اسـت.واقعاً خاص بودو ما را بیشتر از همیشه بـه هم نزدیک کرد.»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات