صدف بیوتی کیست؟ + بیوگرافی صدف بیوتی

صدف بیوتی یکی از موفق ترین و مشهورترین بلاگرهای ایرانی و آرتیست ها در زمینه آرایشی و بهداشتی است. به طوری که کمتر کسی پیدا می شود که تا به حال نام او را نشنیده باشد. صدف بیوتی با فعالیت های گسترده ای کخ در فضای مجازی از جمله اینستاگرام داشته ،توانسته محبوبیت خوبی را به دست آورد.در ادامه این مقاله به مطالب جالبی درباره صدف بیوتی خواهیم پرداخت.

صدف بیوتی کیست؟

صدف بیوتی از آرتیست میکاپ های مشهور ایرانی است که چند سالی می شود که به همراه خانواده اش ایران را به مقصد آمریکا ترک کرده است و اکنون در کشور بزرگ آمریکا ساکن می باشد. صدف از دوران کودکی و نوجوانی عاشق آرایشگری و میکاپ بوده است و از همان دوره طفولیت دائما در حال میکاپ کردن خودش و دوستانش بوده است. آرزو او در کودکی این بوده است که یا آرایشگر شود و یا پزشک جراحی پلاستیک اما با توجه به پیشنهاد مادرش او در رشته شیمی تحصیل کرد تا بتواند کارخانه تولید لوازم ارایشی خود را تاسیس کند.

این دختر جوان ایرانی ،پس از مدتی نظرش تغییر کرد و در رشته پرستاری شروع به تحصیل کرد. اما همچنان علاقه خود را نسبت به آرایش و زیبایی، و همچنین شهرت و محبوبیت از دست نداد.

بیوگرافی صدف بیوتی

بیوگرافی صدف بیوتی

صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی متولد 14 تیر ماه سال 1368 هجری خورشیدی می باشد و در رشته شیمی در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است. او دومین اینفلوئنسر برتر دنیا در حوزه زيبايي و لوازم آرایشی است. صدف کار خود را با آموزش میکاپ شروع کرد و رفته رفته با برندهای برتر دنیا همکاری داشت تا به جایگاه حال رسید. صدف بیوتی و خواهرش هردو در زمینه آرایشی فعالیت دارند؛ اما خواهرش به اندازه او محبوبیت در بین مردم ندارد. درامد صدف بیوتی غالبا از راه تبلیغات تامین می شود . بسته به برندی که با آن فعالیت دارد ،درامد او متنوع است.

او در سال 1396 با فردی به نام علی ازدواج می کند و در ایالات متحده آمریکا ساکن هستند. او همیشه در فضای مجازی از همسرش تعریف و تمجید میکند و معتقد است که همسرش در همه زمینه ها او را حمایت میکند.

صدف در سال 2019 میلادی به عنوان تاثیرگذارترین اینفلوئنسر جهان توسط یکی از به نام ترین و پر طرفدار ترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان یعنی مجله فوربز Forbes شناخته شد. مجله فوربز در یکی از شماره های خود فهرستی از برترین اینفلوئنسر‌های جهان در حوزه لوازم آرایش و زیبایی منتشر کرد که در آن عکس صدف بیوتی به چشم می خورد.

صدف بیوتی و همسرش

صدف بیوتی چند سالی می شود که با پسری با نام علی ازدواج کرده است. علی در زمینه موسیقی فعالیت دارد. علی در ضبط و تنظیم ویدئوهای صدف نیز همکاری دارد. همچنین او در بسیای از گلیپ های صدف حضور داشته و گاها او نیز به همراه همسرش به امتحان کردن ماسک های مختلف پوستی می پردازند. صدف بیوتی و همسرش عکس و فیلم های مشترک زیادی را از خود در پیج های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند. حتی کلیپ هایی نیز از عروسی صدف بیوتی در فضای مجازی منتشر شده است.

صدف بیوتی قبل از عمل

صدف بیوتی قبل از عمل

صدف بیوتی نیز مانند همه آرتیست میکاپ ها و اینفلوئنسرهای دنیا عمل های زیبایی زیادی انجام داده تا به این وسیله زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهد. او درباره عمل هایی که تا به حال انجام داده می گوید: “عمل کردن و متناسب و زیبا جلوه دادن خود، بخشی از شغل و کار همه مدلینگ های دنیاست و شغل این افراد، آن ها را وادار می کند تا به این عمل ها تن دهند”.

متاسفانه عکس های زیادی از صدف بیوتی قبل عمل ،در دست نمی باشد ولی می توان با مراجعه به اولین عکس های پیج او به تغییراتی که در بدن و چهره او پس از عمل به وجود آمده پی برد.

اینستاگرام صدف بلاگر پر بازدید

صدف بیوتی در یوتیوپ و اینستاگرام فعالیت دارد و تعداد زیادی فالور دارد که روز به روز به این تعداد افزوده می شود. او دز زمان انتشار این مقاله 4 میلیون فالور دارد و عکس و ویدئوهای زیادی از او در این صفحه منتشر می شود. از آنجا که این دختر جوان ایرانی انرژی زیادی دارد توانسته مخاطب های زیادی را جذب کند. او حتی رابطه اش با دیگه بلاگر ها خوب است و گاها با آن ها فعالیت می کند. اینستاگرام صدف بیوتی را می توانید از این لینک دنبال کنید.

فالوورهای این آرتیست پر انرژی (یا به قول خود او، بچه بیوتی ها) نیز اکثرا از طرفداران پر و پا قرص او بوده و معمولا با گذاشتن کامنت های احساسی و سرشار از محبت ،انرژی او را چندین برابر می کنند. در اکثر ویدئوها صدف از جمله معروف خود استفاده می کند، استوری ها و لایوها این جمله است ” بچه ها سلام! من برگشتم با یک ویدیوی دیگه!…” که همین جمله صمیمیت بسیار زیاد او و فالوورهایش را نشان می دهد.

صدف برای ارتباط بیشتر با طرفدارانش و پاسخ دادن به سوالات آن ها، پیج دیگری را ایجاد کرد، که در آن درباره زمینه های دیگر به جز آرایش صحبت می شود. او در این پیج عکس های شخصی خود را منتشر می کند و همان طور که در بیوگرافی پیج گفته است، در رابطه با روزمرگی ها، خریدها، عکس های عروسی و خلاصه از هر دری سخنی می گوید. همین موضوع باعث جذب مخاطب های بیشتری می شود و صدف را از تک بعدی بودن خارج می کند.و همچنین پیج دیگر به نام sadaf_beauty_giveaway را ایجاد کرد، که در آن به جایزه دادن به فالوورها اختصاص داده است. برنده چالش صدف بیوتی نیز در همین پیج مشخص می شود.

یوتیوب صدف بیوتی

یوتیوب صدف بیوتی

زمانی که صدف بیوتی توانست در اینستاگرام به شهرت و معروفیت زیادی برسد و فالووران زیادی را به دست آورد. یک چنل در یوتیوب برای خود راه اندازی کرد و تمام سعی خود را به کار گرفت تا فالووران و مخاطبانش را به یوتیوب بکشاند تا در یوتیوب هم بتواند مخاطبان زیادی را به دست آورد و بازدید ویدیوهایش را افزایش دهد.

در حال حاضر صدف فعالیت گسترده‌ ای در یوتیوب انجام می‌ دهد و تمام ویدیوهای خود به ویژه ویدیوهای ولاگش را با کیفیت بسیار بالا در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند؛ تمام ویدیوهای او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شدند. به همین دلیل او توانسته از طریق بازدید ویدیوهایش یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند.

حال اگر شما نام این بلاگر را در قسمت سرچ یوتیوب به انگلیسی جستجو نمایید، چنل او برای شما نمایش خواهد یافت. حال با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب صدف و هم چنین فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که صدف ویدیویی را در یوتیوب خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر عمده درآمد صدف بیوتی از طریق فعالیتش در یوتیوب می‌ باشد؛ چرا ک ویدیوهای او از بازدید بسیار بالایی برخوردار می‌ شوند و او توانسته از طریق بازدید ویدیوهایش به دلار درآمدزایی کند.

صدف بیوتی در برنامه سینا

صدف بیوتی در برنامه سینا

در برنامه چند شنبه با سینا ،صدف بیوتی در فصل دوم و قسمت سوم مهمان این برنامه بود. او مصاحبه جنجال برانگیزی با سینا داشت و با او بسیار کل کل کرد. سینا در این برنامه بسیار درباره اسم هنری صدف بیوتی با او بحث کرد و گفت و گوی فان و جذابی بین این دو شکل گرفت. توصیه می کنم که حتما کلیپ هایی این قسمت برنامه چند شنبه با سینا را در ،یوتیوب صدف بیوتی مشاهده کنید.

چالش جنجال برانگیز این دختر آرتیست ایرانی

این بلاگر مشهور ایرانی در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی، چند وقت پیش چالشی گذاشته و خبرساز شده، او از فالوورهایش خواسته با داستان‌ سرایی و دروغ‌ پردازی، به شکلی نامحسوس از اهالی خانه فیلم بگیرند و برایش بفرستند، واکنش‌ های خودانگیخته‌ی اهالی خانه، ویدئوهای غافلگیرکننده‌ ای ساخته است. این ویدئو در فضای مجازی بسیار بازدید شده و صدف نیز این ویدئوها را استوری کرد. البته این ویدئوها حاشیه های خاص خود را نیز ساخت و نقدهای فراوانی به این چالش وارد شد و موافقان در صدد حمایت از صدف و مخالفان در جهت مخالفت و نکوهش یا او پرداختند. خیلی ها این چالش را مستند مردسالاری در ایران دانستند و شایعه کردند که صدف قصد داشت زنان ایرانی را تحقیر کند. البته که بیشتر افراد می دانند که تمتم این حرف و حدیث ها شایعه است و بلاگر ایرانی هرگز قصد فروپاشی خانواده ایرانی را نداشته است.

نقد و بررسی صدف بیوتی

صدف را به عنوان قوی ترین و پرطرفدار ترین آرتیست میکاپ ایرانی زیر ذره بین قرار داده ایم تا نقاط قوت و ضعف کاری او را یشتر بشناسیم.

اولین سوال این است که صدف چگونه توانست در فضای مجازی دیده شود؟ در پاسخ باید بگوییم که دیده شدن در اینستاگرام قواعد خاصی دارد که باید خواسته یا ناخواسته آن قواعد اتفاق بیفتد. برای مثال یکی از دلایلی که باعث شد صدف به خوبی در اینستاگرام دیده شود و نفر اول حوزه بیوتی بلاگر در ایران باشد شاید ایده مناسب او بود. به قول خودش افرادی بودند که در یوتیوب به صورت جهانی مشغول اینکار بودند اما در ایران کسی نبود که راه بیوتی بلاگری را در پیش گرفته باشد. مهم ترین راه برای دیده شدن داشتن خلاقیت و ایده جدید می باشد که صدف در این راه موفق بود.

صدف بیوتی و خواهرش

در مورد خانواده صدف بیوتی بهتر است بدانید که او تنها یک خواهر بزرگتر از خود به نام سارا دارد که به نظر می‌ رسد در کار مدیریت باشد. او مدتی است که از لس آنجلس به سن فرانسیسکو نقل مکان کرده است و در حال حاضر در کنار خواهر و مادرش زندگی می کند.

بهتر است بدانید که سارا همانند خواهر کوچکترش اهل فعالیت در فضای مجازی نمی‌ باشد. اما با این حال در ویدیوهای صدف همیشه سارا نیز حضور دارد، چرا که صدف متوجه شده است که با حضور خواهرش سارا بازدید ویدیوهایش افزایش می‌ یابد. به همین دلیل او سعی می‌ کند که در بیشتر ویدیوهای خود خواهرش هم حضور داشته باشد.

حال شما با مراجعه به صفحات شخصی صدف می‌ توانید به جستجو و مشاهده تصاویر و کلیپ‌ هایی که او در کنار خواهرش منتشر کرده است، بپردازید.

صدف بیوتی مدرک میکاپ می دهد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید صدف بیوتی در ابتدا فعالیت خود را در صفحه اینستاگرامش با آموزش آرایش شروع کرد. اما پس از مدتی که توانست در اینستاگرام به شهرت برسد و فالووران زیادی را بدست آورد، آموزش‌ های او هم نسبت به شهرتش در اینستاگرام کمتر شد تا جایی که این روزها بیشتر او به عنوان یک بلاگر شناخته می شود.

حال خیلی از افراد کنجکاو هستند تا بدانند که آیا این بلاگر معروف مدرک میکاپ هم می‌ دهد؟ در این مورد بهتر است بدانید که صدف میکاپ آرتیست حرفه‌ ای نمی‌ باشد و آکادمی ندارد و در حال حاضر همان طور که بیان کردیم بیشتر به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر شناخته می‌ شود. او مدرک میکاپ نمی‌ دهد و تنها گاهی اوقات آموزش میکاپ را برای طرفداران و فالوورانش در پیج شخصی خود منتشر می کند.

کلیپ های صدف بیوتی در آپارات هم ارائه شده است؟

صدف بیوتی از آن دسته از بلاگرهایی است که تمام سعی خود را به کار گرفته است تا کلیپ‌ ها و ویدیوهایش در تمام پلتفرم‌ های ویدیویی منتشر شود تا به این گونه بتواند هر روز به شهرت بیشتری برسد و مخاطبان بیشتری را به دست آورد.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید با این که آپارات یک سرویس اشتراک‌ گذاری ویدیو در کشور ایران است و معمولاً ویدیوی اشخاصی که در ایران به فعالیت می‌ پردازند و ویدیوهای مفید در این سرویس منتشر می‌ شود، اما شما می‌ توانید ویدیو های صدف بیوتی را هم در آپارات جستجو و مشاهده نمایید.

ترشی لیمو صدف بیوتی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر صدف بیوتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد موضوعات مختلفی به صحبت و گفتگو می‌ پردازد. حتی گاهی اوقات مشاهده می‌ شود که او ویدیوهایی در رابطه با آموزش انواع غذا ها، ترشی‌ ها و شیرینی‌ ها را نیز در صفحه شخصی خود برای مخاطبان و طرفدارانش منتشر می کند.

حال یکی از آموزش‌ های او که مورد استقبال خیلی از طرفداران و مخاطبانش قرار گرفته است آموزش ترشی لیمو صدف می باشد. ترشی لیمو صدف از طعم بسیار خوبی برخوردار است و همراه با غذا اشتها را زیاد می‌ کند و به دلیل اسیدی بودن لیموی ترش فرد دچار اضافه وزن نمی‌ شود.

طعم عالی و طرز تهیه آسان این ترشی باعث شده است تا ترشی لیمو در حال حاضر به یکی از محبوب‌ ترین ترشی‌ ها در میان مردم ایران به ویژه افرادی که صفحه صدف را دنبال می‌ کنند تبدیل شود.

حال این موضوع را هم باید افزود صدف طرز تهیه ترشی لیمو را به صورت کامل توضیح داده است و در صفحه اینستاگرام خود هایلایت کرده است. شما با مراجعه به صفحه اینستاگرام صدف می‌ توانید این هایلایت را پیدا کنید و در صورت تمایل آموزش ترشی لیمو را مشاهده و آن را تهیه کنید.

دروغ های صدف بیوتی

صدف بیوتی در ابتدای فعالیتش به عنوان میکاپ آرتیست توانست در مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد و به محبوبیت بسیار زیادی رسید. دلیل آن نیز راستگویی صدف و ارتباط خوبش با مخاطبانش بوده است. اما با گذشت زمان و شهرت بیشتر صدف دیگر با مخاطبانش همچون قدیم صادق نیست و این موضوع باعث شده است تا این روزها دروغ‌ های زیادی از او مشاهده شود.

به عنوان مثال مدتی قبل صدف به برنامه سینا ولی الله دعوت شد که در این برنامه سینا توانست با زرنگی تمام خیلی از دروغ‌ های صدف را رو کند. پس از آن خیلی از افراد به حمایت از سینا ولی الله پرداختند که به خوبی توانسته دروغ‌ های صدف را رو کند.

هم چنین یکی از دروغ‌ های صدف که توسط مخاطبانش رو شده است در مورد همکاریش با سیگما و براش‌ های آرایشی سیگما بوده است. او مدت‌ ها قبل بیان کرد که با همکاری سیگما لاین فروش براش های خود را راه اندازی کرده است. در حالی که پس از مدتی فالووران او متوجه شدند که صدف همانند برخی از بلاگر های دیگر از برند سیگما درخواست کرده است تا یک محصولی را به اسم او ثبت کند و آن را با تبلیغ به فروش برساند و درصدی را دریافت کند نه این که سیگما بخواهد با صدف بیوتی همکاری کند.

آرایش صدف بیوتی توسط علی

آرایش صدف بیوتی توسط علی

در حال حاضر صدف ویدیوهای متعددی را به همراه همسر و یا اعضای خانواده‌ اش ضبط می‌ کند و در صفحات شخصی خود به ویژه اینستاگرام و یوتیوب آپلود می‌ کند. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل صدف یک ویدیو در صفحه شخصی خود آپلود کرد که در این ویدیو علی همسر او با لوازم آرایش‌ هایی که در اختیار دارد به آرایش صدف پرداخت است.

حال با توجه به این که علی شناخت زیادی از لوازم آرایش ندارد و در میکاپ حرفه‌ ای نمی‌ باشد. به همین دلیل این ویدیو از صدف بسیار جذاب و خنده‌ دار بوده است و به همین دلیل از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده است.

دکتر بینی صدف بیوتی کیست؟

اگر تا به اکنون ویدیوها و یا تصاویر صدف را مشاهده کرده باشید، متوجه شده‌ اید که صدف عمل زیبایی بینی انجام داده است. حال خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا بدانند که دکتر بینی این بلاگر کیست؟ در این باره صدف مدت‌ ها قبل بیان کرده است که بینی‌ اش توسط دکتر علیرضا محبی عمل شده است. او از عملش بسیار راضی است، چرا که به دکتر تاکید کرده است تا بینی اش را کاملاً طبیعی عمل کند و او دکتر هم توانسته همان طور که صدف تمایل داشته بینی اش را عمل کند.

صدف بیوتی با چه برندهایی همکاری داشته است؟

زمانی که صدف بیوتی در اینستاگرام توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد و فالووران زیادی را به دست آورد، برندها و کمپانی‌ های مختلف تمایل پیدا کردند تا با این بلاگر معروف به همکاری بپردازند. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

همکاری با برند سیگما

سیگما در تولید براش‌ های آرایشی بسیار معروف است. حال مدتی قبل با توجه به محبوبیت و تاثیرگذاری صدف در بین خانم ها، پیشنهاد همکاری با این برند به او داده شد. بهتر است بدانید که صدف با همکاری سیگما بیوتی، براش های مورد علاقه خود را انتخاب و با نام خود به مرحله تولید رساند.

همکاری با برند روژا

برند روژا یکی از برند های محبوب و با کیفیت در ایران می‌ باشد که با توجه به این که صدف از تعداد فالووران بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل مدتی قبل پیشنهاد همکاری با این برند به او داده شد.

سوالات متداول

  1. صدف بیوتی کیست و حوزه فعالیت او در چه زمینه هایی است؟

    صدف بیوتی یکی از معروف ترین و مشهور ترین بلاگر و اینفلوئنسر ایرانی است که در حوزه آرایشی فعالیت گسترده ای دارد و از طریق تبلیغات برای برندهای خاص و ویژه درآمد هنگفتی به دست می آورد.

  2. صدف متولد چه سالی است و اکنون در کجا زندگی می کند؟

    این دختر زیبای ایرانی متولد سال 1368 شمسی در تهران می باشد و چند سالی است که به آمریکا سفر کرده و اکنون نیز ساکن همین کشور می باشد.

  3. همسر صدف چه کسی است؟

    نام همسر صدف ،علی می باشد که او نیز در زمینه هنری فعالیت دارد و صدف بسیاری از ویدئوهایش را با کمک علی فیلم برداری و تنظیم کرده است.خود علی نیز به عنوان تستر به همراه همسرش، ماسک های زیادی را روی صورت خود امتحان کرده و تجربه اش را به اشتراک گذاشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات