عجیب ترین مهره های ارزشمند دنیا برای احضار مرده ها  + احضار مردگان با زیورآلات گرانقیمت 

یکی از مهره هاي‌ سلطنتی بـه ساخته فردی اسـت کـه ادعا می کند با این مهره و زیورآلات خود می‌تواند خفن باشد در ادامه با احضار مرده ها با زیورآلات گرانقیمت برای رابطه جنسی «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

عجیب ترین مهره های ارزشمند دنیا برای احضار مرده ها 

با این جواهرات مردگان با شـما زندگی میکنند “ری کور” کـه از آغاز بـه کارش از سال 2000 تاکنون تعداد بی‌شماری مهره‌هاي‌ شیشه‌اي ساخته، اینبار دست بـه خلق اثری جدید زده اسـت.

 

احضار مردگان با زیورآلات گران قیمت برای رابطه جنسی «+عکس»

پس از تقاضای یک زوج سوگوار از این هنرمند برای بـه کار بردن خاکستر دوست مرحومشان در یکی از جواهرات باقی مانده از وی، “کور” تصمیم گرفت هنر و صنعت خودرا در زمینه‌اي جدید بیازماید.

 

با این جواهرات مردگان با شـما زندگی میکنند.

 

بیشترب بخوانید: عمل دردناک ترنس ها چگونه است؟ «+تصویر و جزئیات»

 

احضار مردگان با زیورآلات گرانقیمت 

بـه نظر من تعبیر احضار ارواح غلط‌انداز اسـت. من ترجیح میدهم از مفهوم ارتباط با ارواح استفاده کنم. ببینید، روح کسی کـه در گذشته اسـت، در عالم برزخ اسـت. این طور نیست کـه او بتواند در دنیای مادی حاضر شود. البته ممکن اسـت از همان عالم برزخ نسبت بـه امور این عالم اطلاع پیدا کند، ولی این کـه دریک اتاق حاضر شود و دیگران وی را ببینند یا با حرکت دادن اشیا کلماتی را بسازد و سخن بگوید .

 

این ها احضار ارواح نیست. روح در عالم برزخ اسـت و شخصی کـه می خواهد با ارواح ارتباط برقرار کنند، باید بتواند بـه عالم برزخ برود و با روح ارتباط برقرار کند. برای اینکار نوعی قطع تعلقات و توجهات نسبت بـه امور دنیوی لازم اسـت.

 

این کـه میگویند افرادی کـه احضار روح می کنند باید خیلی پاک باشند برای این اسـت کـه قرار اسـت، او در عالم برزخ حاضر شود، نه این کـه روح در عالم دنیا حاضر شود. بنابر این ارتباط با ارواح یعنی ارتقا روح یا بهتر اسـت بگوییم انصراف توجه مدیوم از دنیا بـه عالم برزخ. بـه این ترتیب ممکن اسـت ارتباط با روح برقرار شود.

 

روح مردگان واقعا احضار میشود؟‌

روح کسی کـه در گذشته اسـت، در عالم برزخ اسـت. ممکن اسـت از همان عالَم نسبت بـه امور این عالم اطلاع پیدا کند، ولی این کـه دریک اتاق حاضر شود و دیگران وی را ببینند این‌ها احضار ارواح نیست

 

حالا بیاییم سراغ جلسات احضار ارواح کـه با حرکت اشیا یا دیدن اشباح همراه اسـت. این ها هیچکدام روح نیست ؛ همانگونه کـه در سریال احضار نشان داده شده اسـت . این اشباح در حقیقت موجودات دیگری هستند کـه خودشان را بـه جای روح درگذشته جا می زنند و اطلاعاتی را کـه از او دارند، ارائه میدهند. گاهی ممکن اسـت خودرا در خیال کسی متمثل کنند.

 

بیشترب بخوانید: 5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

 

احضار مردگان 

و بـه شکل مردگان در آیند. جن‌ها این قابلیت را دارند، کـه خودرا بـه شکل‌هاي‌ گوناگون در آورند. همچنین بـه جهت سرعت حرکت و نامرئی بودن، میتوانند از اموری اطلاع پیدا کنند، کـه وقتی بیان می‌نمایند بـه نظر میرسد کـه غیب گویی میکنند. یا این کـه برای افراد بی اطلاع اعتماد می‌آفرینند، تا باور کنند کـه ان شبح، روح مرده‌اي اسـت کـه میخواستند احضارش کنند.

 

گران ترین مهره ها برای ارتباط با مردگان

بـه گفته وی در ساخت هر یک از این مهره‌ها از میله‌هاي‌ شیشه‌اي نقره‌اي رنگ استفاده شده کـه پس از حرارت دادن و آب کردن انها، یک کره بـه دست می آید، “کور” سپس خاکستر فرد متوفی را بـه صورت مارپیچی بر روی کره فوق پاشیده. 

عجیب ترین مهره های ارزشمند دنیا برای احضار مرده ها 

 

و در انتها نیز دوباره با لایه‌اي از شیشه ان را می‌پوشاند ؛ در حال حاضر “کور” توانسته اسـت با ساخت این مهره‌ها کـه می توان از انها بـه عنوان گردنبند استفاده کرد، کسب و کار جدیدی برای خود بـه راه اندازد.

 

بیشترب بخوانید: معرفی 7 آهنگ ویمبل که ارزش بیشتری از جان انسان دارد!!! «+عکس»

 

در نهایت پس مشخص شد کـه کور یک زیور الات مهره داری اسـت کـه باعث می‌شود شـما با دنیای مردگان در ارتباط باشید اگرچه خیلی ها این موضوع را دروغ دانستند . احضار مردگان با زیورآلات گرانقیمت برای رابطه جنسی «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات