عقد یک مرد عربی با دو زن همزمان عکس داغ  + ازدواج یک مرد با دو زن عربی

نکاح و عقد یک مرد عربی با دو زن بـه صورت هم زمان یکی از اتفاقات جالب زناشویی خبر های داغ ما بوده اسـت در ادامه با نکاح مردی عرب با دو زن هم زمان در محضر «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عقد یک مرد عربی با دو زن همزمان عکس داغ 

مرد 22 ساله عراقی در کـه شهر بغداد زندگی می‌نماید هم زمان بـه دو دختر علاقمند شده بود کـه هردو دختر را دریک شب بـه همسری پذیرفت و گفت من خواستم عشقم را بـه هردو دختر ثابت نماییم این دو دختر هم زمان دریک حجله با این مرد ازدواج نمودند این رسم در بین عرب ها مرسوم اسـت و میتوانند هم زمان با چند زن ازدواج نمایند در ادامه مراسم عروسی مرد عراقی با دو زن هم زمان را خواهید دید با ما همراه باشید.

نکاح مردی عرب با دو زن همزمان در محضر «+عکس»

 

مرد عراقی دریک شب با دو دختر ازدواج کرد تا عشقش را بـه هر دوی آن ها ثابت کرده و نشان دهد کـه هردو همسرش را بـه یک اندازه دوست دارد و هیچکدام را بـه دیگری ترجیح نمی‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! «+عکس»

 

ازدواج یک مرد با دو زن عربی

همسر اول این مرد دخترعمویش و همسر دوم او نیز دخترعموی پدرش اسـت.عبدالرحمن نایف حمید العبیدی ۲۲ ساله در یکی از دهکده هاي‌ نزدیک بیجی، واقع در ۲۰۰ کیلومتری شمال بغداد با پدرش کشاورزی می‌کند. او بـه انتظار ۱۷ ساله و سعاد ۲۱ ساله علاقمند شد و نمیدانست کـه کدامیک را برای همسری برگزیند.

 

این مرد دراین باره می‌گوید: بعد از یک ماه فکر کردن بـه این مسئله این تصمیم را گرفتم. با والدینم درباره ازدواج با دو دختر دریک شب مشورت کردم و انها مرا تشویق بـه اینکار کردند و این امر انگیزه اي برای من شد، بـه رغم این کـه خویشاوندانم مخالف بودند، اما من تلاش زیادی برای متقاعد کردن هردو دختر مبذول کردم.

 

نکاح مردی عرب

عبد الرحمن زن اولش را یک فامیل نزدیک خود دانست اما وی را سیر نکرد ودر دهکده هاي‌ بعدی همان کشور عراق هم در با یک زنی دیگر ازدواج کرد و اینکار را لطف و محبت خدا دانست نکاح مردی عرب با دو زن هم زمان در محضر «+عکس»

 

انتظار ۱۷ ساله دراین باره گفت: وقتی عبدالرحمن از من پرسید کـه با تو و سعاد دریک شب ازدواج کنم چه می گویي؟ بـه او پاسخ دادم هیچ اشکالی ندارد بـه شرطی کـه بین من و او فرق نگذاری.

 

سعاد ۲۱ ساله نیز گفت: در ابتدا از شنیدن این حرف تعجب کردم اما عبدالرحمن من را قانع کرد کـه ما را با هم دوست دارد.سلمان العبیدی- برادر بزرگ داماد- کـه نقش میانجی در مذاکرات صورت گرفته میان خانواده ها را داشت، گفت: من برادرم را تشویق کردم ودر کنار او بودم تا این کـه خانواده دو عروس راضی و قانع شدند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

 

عکس هایی از ازدواج عجیب یک عرب با دو زن

پدر داماد نیز گفت: ۴ پسر دارم کـه همگی آن ها ازدواج کرده اند. هر کدام از فرزندانم با یک زن ازدواج کرده اند اما عبدالرحمن دریک شب با دو زن ازدواج کرد و من بـه او افتخار میکنم. من درکنار او بودم و وی را تشویق کردم. اگر پسرانم بخواهند همسر دوم اختیار کنند هیچگاه مردد و دودل نخواهم بود.

عقد یک مرد عربی با دو زن همزمان عکس داغ 

اهالی دهکده در مراسم عروسی حضور یافته بودند و بـه دو دسته موافق و مخالف تقسیم شده بود. داماد برای هرکدام از همسرانش ۲میلیون و ۵۰۰ هزار دینار «برابر با هزار و ۹۸۶ دلار» مهریه تعیین کرد.

 

بیشتر بخوانید: از شب زفاف یک خواهر و برادر تا ازدواج رسمی «+عکس»

 

مهریه هاي‌ این دو زن بسیار بالا بودند بـه قدری بالا بود کـه هردو زن علاوه بر خوشحالی ارزوی ازدواج با عبدالرحمن را می خواست و این ازدواج را خوشبختی خود می‌دانستند .نکاح مردی عرب با دو زن هم زمان در محضر «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات