علی شادمان کیست؟ + معروف ترین فیلم های علی شادمان کدامند؟

قرار است درباره یکی از سلبریتی های معروف ایران به نام علی شادمان اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار شما قرار دهیم. یکی از رشته های هنری که از گذشته تا کنون علاقمندان زیادی دارد رشته بازیگری می باشد. این هنر علاوه بر تمام سختی ها و مشکلاتی که دارد بسیار در بین جوان ها رایج می باشد اما متاسفانه همه موفق به فعالیت در آن نیستند. یکی از این بازیگر های جوان و بسیار حرفه ای علی شادمان می باشد که از کودکی در سینمای ایران فعالیت داشته است.

بسیاری از بازیگران که نام بردن آن ها در این مقاله واجب نیست در سینمای ایران فعالیت می کنند که نه استعداد خاصی دارند و نه آن چنان علم بازیگری، اما علی شادمان به تمام بیننده ها نشان داده که یک بازیگر حرفه ای و قدرتمند است. در ادامه می خواهیم به بیوگرافی این بازیگر بپردازیم تا به طور کامل با وی آشنا شوید.

علی شادمان کیست؟

علی شادمان کیست؟

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام می باشد، وی تنها یک خواهر دارد و در خانواده ای تحصیل کرده به دنیا آمده است. اگر از طرفداران این بازیگر باشید حتما تا کنون شاهده علاقه بسیار زیاد او به خانواده به خصوص خواهرش بوده اید. او همیشه در فضای مجازی عکس هایی در کنار خواهر خود آرینا منتشر می کند و برای او متن های زیادی می نویسد.

وی از همان ابتدا بسیار قوی جلوی دوربین آمد و همین موضوع باعث دیده شدن و پیشرفت بیشتر او شد. بسیاری از بازیگران قدیمی و حرفه ای در ایران بار ها در مورد علی شادمان این گونه نظر دادهاند که استعداد بازیگری در وجودش است و از عهده اکثر نقش ها با موضوعات متفاوت بر خواهد آمد. علی شادمان از همان کودکی زمانی که تازه بازیگری را شروع کرد در کنار بازیگران بسیار حرفه ای چون گلشیفته فراهانی ایفای نقش کرد.

از آن جایی که علی شادمان از حدود ده سالگی استعداد خود را در حرفه بازیگری کشف کرد و در فیلم هایی نیز ایفای نقش داشت در نوجوانی تصمیم گرفت رشته هنر را ادامه دهد. وی اکنون فارق التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی می باشد. از علایق ویژه علی شادمان می توان به تئاتر، موسیقی کلاسیک و عکاسی می باشد که در این موارد هم تا حدودی فعالیت دارد.

این بازیگر مدتی را از سینمای ایران فاصله گرفت و سعی کرد بیشتر در زمینه کارگردانی استعداد های خود را کشف کند اما طی سال های اخیر پیشنهاد هایی را برای حضور در سریال های حرفه ای پذیرفت و دوباره طرفدارانش بازی های بسیار قوی از او در سینما و تلویزیون ایران را دنبال می کنند و این بار او بیشتر از پیش هنر خود را به همه نشان داد و باعث شد سریالی چون یاغی جزو فیلم های بسیار محبوب مخاطبان شود.

معروف ترین فیلم های علی شادمان کدامند؟

علی شادمان با توجه به سابقه زیادی که از کودکی در سینمای ایران دارد تا کنون فیلم های زیادی را در کناره دیگر ستاره ها بازی کرده است و همه می دانیم آثاری که او در آن ها حضور داشته جزو بهترین ها می باشند و اکثریت این فیلم ها با استقبال بی نظیری از طرف مخاطبان همراه بوده اند اما در این بین برخی از آن ها پر طرفدار تر بوده و بیشتر دیده شده اند. در ادامه می خواهیم به معرفی بهترین فیلم های این بازیگر بپردازیم تا اگر خواستید بیشتر با بازی او آشنا شوید، در ابتدا این آثار را ببینید.

فیلم میم مثل مادر

این فیلم یکی از شاهکار های تاریخ سینمای ایران می باشد که در سال 1385 با بازی هنرمندانی چون گلشیفته فراهانی، علی شادمان و کارگردانی رسول ملا قلی پور روی پرده سینما آمد.

فیلم یاغی

این فیلم نیز یک سریال 20 قسمتی است که در تاریخ 29 اردیبهشت 1401 منتشر و در 31 شهریور 1401 تمام شد. این فیلم یکی از حرفه ای ترین فیلم های علی شادمان است که نقش اول هم متعلق به خود او می باشد.

فیلم دیوار به دیوار

برای تصدیق این مطلب که علی شادمان برای هر نقشی مناسب است فیلم دیوار به دیوار را به شما معرفی می کنیم. این فیلم در ژانر کمدی می باشد که حضور علی در آن بسیار به جا و مناسب است.

فیلم مردن در آب مطهر

این فیلم به کارگردانی نوید محمودی و بازیگرانی چون علی شادمان در مورد زندگی مردم افغان می باشد که تصمیم به مهاجرت دارند. مردن در آب مطهر جزو بهترین فیلم های این بازیگر می باشد.

فیلم شنای پروانه

شنای پروانه یکی از پر فروش ترین فیلم های سینمای ایران است که حضور درست و به جای بازیگران حرفه ای در آن به بیشتر دیده شدن آن کمک کرد. علی شادمان در یک سکانس کوتاه این فیلم حضور دارد که بسیار متفاوت و حرفه ای ایفای نقش می کند.

عکس های علی شادمان را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های علی شادمان را در کجا مشاهده کنیم؟

قطعا همه مخاطبان سینما برخی بازیگران را بسیار دوست دارند و اکثر فیلم های آن ها را مشاهده می کنند. علاوه بر این ها گاهی این مخاطبان خواستار دیدن تصاویری خارج از سینما از سلبریتی مورد علاقه خود هستند که به این جهت می توانند از راه های زیادی این عکس ها را مشاهده کنند.

از آن جایی که علی شادمان یکی از مدل های اینستاگرام است و از طرفی همه سلبریتی ها بعد از این که به شهرت می رسند به سرعت مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند و عکس های زیادی از آن ها توسط خودشان یا همین رسانه ها منتشر می شود. علی شادمان نیز جزو سلبریتی های مطرح و پر طرفدار ایرانی می باشد و تصاویر زیادی از او به طور گسترده در اینستاگرام، فیسبوک، گوگل و دیگر شبکه های مجازی وجود دارد که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

هم چنین ما گاهی شاهده عکس های او بر روی جلد مجلات یا بیلبورد های تبلیغاتی هستیم. در واقع همین عکس ها و تصاویر هستند که باعث بیشتر شناخته شدن و ایجاد ارتباط بین مخاطبان و سلبریتی ها می شود و به همین دلیل در پیشرفت و بیشتر دیده شدن ستاره های سینما بسیار تاثیر گذار است.

پیج اینستاگرام علی شادمان چیست؟

این روزها همه ما شاهده محبوبیت بیش از حده اینستاگرام در بین کاربران هستیم و حدود 90 درصد مردم دنیا از این برنامه استفاده می کنند. سلبریتی ها و افراد معروف نیز از این برنامه استفاده هایی دارند و اکثریت آن ها صفحه شخصی خود را در این فضا ساخته اند.

در کنار صفحه شخصی هر سلبریتی تعداد زیادی فن پیج فعالیت می کنند که توسط طرفداران ساخته شده اند. یکی از راه های تشخیص پیج اصلی از بین این فن پیج ها داشتن تیک آبی در کنار اسم سلبریتی مورد نظر است؛ چرا که تمام افراد معروف این نشانه را در پیج خود دارند.

علی شادمان نیز به عنوان یک سلبریتی هنرمند پیج اینستاگرامی برای خود دارد که به طور متداول استوری و یا پست هایی برای مخاطبان خود منتشر می کند که محتوای آن ها بیشتر خانوادگی و هنری می باشد. این بازیگر فن پیج های خود را نیز حمایت کرده و برخی از آن ها را نیز دنبال می کند.

اینستاگرام علی شادمان 3 میلیون دنبال کننده واقعی دارد و گاهی علاوه بر ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در این فضا تبلیغاتی هم برای برخی شرکت ها و بیزینس های معتبر انجام می دهد. برای پیدا کردن صفحه شخصی علی شادمان کافی است نام او را در این برنامه جست و جو کنید.

این بازیگر تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

وجود حواشی در زندگی شخصی و هنری بازیگران یکی از موارد بسیار معمول می باشد چرا که همه آن ها زمانی که به شهرت می رسند این موضوع را می دانند که رسانه ها حتی کوچک ترین حرکت آن ها را زیر نظر دارند و ممکن است هر لحظه شایعه ای جدید برایشان به وجود بیاید.

این حواشی گاهی به سرعت رفع می شوند و گاهی نیز تاثیر زیاد و مخربی بر روی زندگی شخصی و هنری آن ها می گذارد اما به هر حال انتشار این اخبار خود یک نوع فعالیت و شغل برای برخی رسانه ها محسوب می شود و هیچ وقت از بین نمی رود. نا گفته نماند که برخی سلبریتی ها به دلیل شخصیتی که دارند بیشتر در میان این شایعات قرار می گیرند و هر بار که به مشکلی بر می خورند درس عبرتی نمی گیرند تا حجم این اخبار را کم کنند.

برخی دیگر اما شخصیت آرام و به دور از حاشیه ای دارند که معمولا درگیر این مسائل نمی شوند. علی شادمان نیز در این دسته قرار دارد و تا کنون بسیار انگشت شمار او درگیر حواشی شده و اگر مشکلی هم بوده به سرعت رفع شده است. البته در اینستاگرام سلبریتی های ایرانی شاهد استوری هایی هستیم که انتقادی هستند با این حال او درگیری خاصی را از این طریق ایجاد نکرده است.

به گفته خود علی شادمان او از کودکی رویای بازیگری را داشته و اکنون که در نقطه اوج خود قرار دارد نمی خواهد به هیچ عنوان این آرامش و زندگی خوب را از دست بدهد بنابراین طوری زندگی و عمل می کند که کم تر با این اتفاق ها رو به رو شود.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

درآمد این بازیگر چقدر است؟

بازیگران و همه افراد سلبریتی معمولا به جز هنر و حرفه ای که از آن کسب درآمد می کنند همیشه بیزینس و شغل دیگری هم برای خود دارند و در واقع چند شغله هستند. علی شادمان نیز علاوه بر بازیگری در حرفه کارگردانی که تحصیلات آن را هم دارد فعالیت می کند و این نیز راهی برای کسب درآمد او می باشد.

علاوه بر این ها او گاهی هنرجویانی را می پذیرد تا به آن ها آموزش بازیگری بدهد و این مورد نیز با استقبال زیادی همراه است اما همان طور که گفتیم این فعالیت را به صورت محدود انجام می دهد. لازم به ذکر است که بگوییم این ستاره سینمای ایران کافی شاپی نیز در تهران برای خود دارد که بسیار هم معروف و پر مشتری می باشد.

در واقع می توان گفت این شغل هم از علایق علی شادمان می باشد چرا که او بار ها در مصاحبه های خود گفته است همیشه دوست دارم در کنار حرفه اصلی خود برای گذراندن وقت کافی شاپی هم داشته باشم که اکنون به این خواسته خود نیز رسیده است. این بازیگر به عنوان یک بازیگر شرایط مالی مناسبی دارد اما هنوز اطلاعاتی از میزان دقیق درآمد خود در اختیار هیچ رسانه ای نگذاشته است.

این بازیگر کجا زندگی می کند؟

پدر و مادر علی شادمان اهل ایلام هستند و خود او نیز در ان جا به دنیا آمده است و تا سن 20 سالگی نیز در ایلام زندگی می کرد. او هربار که اجرا و نقشی داشت به تهران می رفت، مدتی در آن جا می ماند و باز به ایلام باز می گشت اما از سن بیست سالگی برای همیشه به تهران رفت و تصمیم گرفت که در این شهر زندگی کند.

البته به گفته خود این بازیگر به دلیل علاقه ای که به خانواده اش دارد زیاد به ایلام سفر می کند. وی اکنون نیز در تهران می باشد و با وجود مسافرت های داخلی و خارجی بسیاری که دارد باز هم تصمیم ندارد ایران را ترک کند.

وی در مصاحبه این نسبت به شرایط کشور خود ابراز نگرانی کرد و گفت با تمام مشکلاتی که ما بازیگر ها در ایران داریم باز هم من عاشق کشورم هستم و بعید می دانم که بتوانم از خاواده و وطنم دل بکنم فقط امیدوارم که این مشکلات تمام شود. علی شادمان از آن دسته سلبریتی های مردمی و بسیار دلسوز از که جدای از هنر حرفه ای، شخصیت بسیار قوی و ثابت قدمی نیز دارد.

همسر علی شادمان کیست؟

همسر علی شادمان کیست؟

بارها عکس هایی از این بازیگر در کنار طرفدارانش که خانم بودند منتشر شد و به دنبال آن حواشی در این راستا به وجود آمد مبنی بر این که او رابطه عاشقانه ای دارد و یا ازدواج کرده است. علاوه بر این ها شایعاتی نیز در خصوص رابطه عاشقانه او با برخی بازیگر های خانم منتشر شد که همه این اخبار توسط خود علی شادمان رد شد و او گفت من اگر رابطه ای با شخص خاصی داشته باشم و آنقدر از احساسم مطمئن باشم که بخواهم همه چیز را علنی کنم حتما اول به طرفدارانم خواهم گفت. بنابراین لطفا به این شایعات پایان دهید.

علی شادمان پسری جوان است که اکنون تنها 27 سال دارد. چیزی که از شخصیت و صحبت های او مشخص است این می باشد که حالا حالا ها در فکر پیشرفت و کسب جایگاه بهتری برای خود در حرفه اش می باشد. وی یک بار در صحبت هایش گفت که من هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته ام و فکر می کنم برای این موضوع زیادی جوان باشم و فعلا دوست دارم در کنار خواهر، پدر و مادرم باشم تا در زمان مناسب تصمیم درست را بگیرم.

اولین فیلم علی شادمان چه نام داشت؟

علی شادمان به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری دارد از کودکی وارد تئاتر شد و بارها برای تست بازیگری به تهران آمده بود تا این که سرانجام در سال 1385 اولین فیلم او با نام میم مثل مادر منتشر شد. حضور گلشیفته در کنار این بازیگر باعث شد که بیشتر دیده شود و ترکیب این دو به عنوان مادر و فرزند بی نظیر بود به گونه ای که هر بیننده با لحظه به لحظه این فیلم گریه کرده و در خاطرش ماندگار است.

میم مثل مادر به کارگردانی و نویسندگی رسول ملا قلی پور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در 3 آبان 1385 منتشر شد و در ان سال فروش گیشه آن چیزی حدود پانصد و پنجاه و پنج میلیون تومان بود. فیلم میم مثل مادر روایتی بود از زندگی سخت مادر پسری که از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتند، پدر خانواده آن ها را ترک کرده بود و مادر سعی داشت پسر خود را که معلولیت فیزیکی داشت را بزرگ کند.

در این بین اما مادر خود نیز به بیماری دچار می شود و مشکلات آن ها بیشتر هم می شود. خانم گلشیفته فراهانی درمورد تجربه خود در این فیلم می گوید احساس من به علی در حین بازی به عنوان یک مادر کاملا واقعی بود و من گاهی حس یک مادر را در کنار او داشتم. اگر هنوز این فیلم را ندیده اید حتما یک بار هم که شده تماشای آن را تجربه کنید تا شاهد بازی فوق العاده علی شادمان و گلشیفته فراهانی باشید.

آیا علی شادمان در تئاتر هم بازی کرده؟

علی شادمان از کودکی در تئاتر نیز فعالیت داشت و در واقع قبل از آن که وارد سینما بشود در تئاتر ایفای نقش می کرد. این پسر آنچنان هنرمند بود که از همان ابتدا توجه همه را به خود جلب کرد. وی می گوید درست است که بازیگری همیشه رویای من بود اما علاقه زیاده من به تئاتر و حس و حال آن واقعا قابل انکار نیست چرا که بر روی این صحنه من احساس می کنم خود واقعیم هستم.

علاوه بر این ها محیط تئاتر حس نزدیک تری نسبت به مخاطبان به من می دهد و می توانم تمام حال و هوای خود را به آن ها منتقل کنم. از سری تئاتر هایی که علی شادمان در آن ها حضور داشته می توان به قصر موروثی خاندان فرانکشتاین به کارگردانی آتیلا پسیانی، زهرماری به کارگردانی علی احمدی، طناب به کارگردانی نصیر ملکی جو و سماعی زاده به کارگردانی رضا بهاروند اشاره کرد. این بازیگر در همه این اجرا ها بسیار خوش درخشید و اگر از آن دسته افرادی هستید که به تئاتر علاقه دارید حتما اجرا های علی شادمان را ببینید.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

علی شادمان هم در فیلم های سینمایی ایفای نقش دارد و هم در سریال ها بنابراین برای دیدن نوع بازی او، فیلم های سینمایی را می توانید در سینما مشاهده کنید و یا سریال ها را از سایت های مخصوص پخش نمایش خانگی و وقتی که مدت اکران آن ها به پایان رسید به راحتی از کلوپ های فرهنگی تهیه کنید و یا این که با جست و جو نام فیلم مورد نظر در گوگل آن را دانلود کنید. هم چنین برخی کانال ها در یوتیوب و تلگرام هستند که تمام فیلم ها و سریال های این بازیگر را در اختیار مخاطبان قرار می دهند که این خود یکی از راه های راحت تماشای این آثار می باشد.

علی شادمان چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

علی شادمان یکی از بازیگران حرفه ای سینمای ایران می باشد و تا کنون در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده و افتخارات زیادی را نیز داشته است. به عنوان مثال در سال 1386 به عنوان بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد و هم چنین در سال 1387 جایزه ویژه جشنواره سینه کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن را از آن خود کرد.

در سال 1390 پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رویای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را کسب کرد. علاوه بر این ها در سال 1398 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم مردن در آب مطهر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر افتخارات دیگری نیز دارد که همه آن ها حقش می باشد چرا که او از کودکی در این راه تلاش های زیادی کرده است.

علی شادمان و خواهرش

علی شادمان و خواهرش

علی شادمان در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کند و تنها یک خواهر دارد. رابطه این بازیگر و خواهرش یک رابطه بسیار نزدیک و دوستانه است. تمام طرفداران این بازیگر از علاقه ویژه او به خواهرش خبر دارند و همین موضوع باعث شد که او نقش خود را در فیلم یاغی نسبت به خواهرش به بهترین شکل بازی کند.

نام خواهر علی شادمان ، آرینا می باشد و طبق پستی که علی برای تبریک تولد خواهرش در اینستاگرام گذاشت مشخص شد آرینا متولد 11 اردیبهشت است. تبریک های او برای خواهرش همیشه بسیار زیبا و دوستانه و نشانگر علاقه زیاد این دو به هم می باشد. اگر به پیج اینستاگرام این بازیگر مراجعه کنید حتما شاهد عکس های زیادی از آرینا خواهید بود. در مصاحبه ای این خواهر و برادر گفته اند که خیلی رابطه صمیمی و نزدیکی دارند، هم چنین آرینا گفت امیدوارم همه دختر ها یک برادر مانند علی داشته باشند.

سوالات متداول

  1. علی شادمان چند سال دارد؟

    این بازیگر متولد 4 آذر 1375 می باشد و اکنون 27 سال دارد.

  2. علی شادمان در چه سالی برنده عنوان بهترین بازیگر کودک شد؟

    وی در سال 1386 برنده این عنوان برای بازی در فیلم میم مثل مادر شد.

  3. علی شادمان چند فرزند دارد؟

    این بازیگر تا کنون ازدواج نکرده و فرزندی هم ندارد.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات