عملیات ایذائی سپر رسانه ای پرسپولیس و گل محمدی: زمین و زمان را مقصر نشان بده!

در اتفاقی قابل پیش بینی، پس ز شکست نحقیرآمیز پرسپولیس مقابل النصر، سپر رسنه ای نزدیک به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی پس از اتمام این مسابقه خیلی سریع، پرونده این مسابقه و عوال مقصر در آن را بستند تا کمترین حاشیه ای حول باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم که عامل اصلی ناکامی مقابل النصر بود به وجود نیاید.

عملیات ایذائی سپر رسانه ای پرسپولیس و گل محمدی: زمین و زمان را مقصر نشان بده!

عملیات ایذائی سپر رسانه ای پرسپولیس و گل محمدی: زمین و زمان را مقصر نشان بده!

در واقع تا به امروز کار این مافیای رسانه ای پمپاژ حاشیه به تیم های رقیب و دور نگه داشتن تیم محبوب خود از حواشی بوده است. در حالی که چند روز از پایان بازی پرسپولیس مقابل النصر می گذرد اما هیچ رسانه ای هنوز پیدا نشده که کادر فنی و کادر مدیریت این تیم را در به وجود آمدن این افتضاح به چالش بکشد.

 

مسئول کیفیت بد چمن آزادی کیست؟

کادر فنی و مدیریت پرسپولیس از مدتها قبل می دانستند وضعیت چمن استادیوم آزادی چگونه است و بهانه کیفیت چمن بد که منتج به نمایش ضعیف این تیم شد، نخ نما به نظر می رسد. آنها اگر واقعاً قصد بازی در چمن صاف و هموار مقابل النصر را داشتند، می توانستند به جای ورزشگاه آزادی، استادیوم شهید کاظمی یا حتی نقش جهان یا استادیوم امام رضای مشهد یا فولاد آره نا را به عنوان میزبان این مسابقه معرفی کنند چرا که این بازی بدون تماشاگر برگزار می شد و بری سرخ پوشان فرقی نمی کرد در کجا میزبان رونالدو و یارانش باشند. اما آقایان با سپردن پیمانکاری نگهداری چمن استادیوم آزادی به پیمانکار خود که وظیفه نگهداری چمن استادیوم شهید کاظمی را داشتند، عملاً جلوی هرگونه ترمیم و بهبود کیفیت چمن را تا روز مسابقه گرفتند تا مشخص شود، احتمالاً در این موضوع عمدی در کار بوده تا پرسپولیس با این حربه بتواند از النصر امتیاز بگیرد.

 

مسئول نبود مهاجم 6 دانگ در پرسپولیس کیست؟

پس از این نمایش، آقایان به سراغ مقایسه بازیکنان دو تیم رفتند که اگرچه مقایسه درستی است اما فراموش نکنیم این سرمربی پرسپولیس بود که مهدی عبدی زننده گل این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را روانه تراکتور کرد و با جذب بی مورد شیخ دیاباته و پریرا ، راه خروج را به آل کثیر نشان دادند؛ چه بسا اگر همان مبالغی که به آن دو بازیکن خارجی بی کیفیت پرداخت شده بود به آل کثیر پرداخت می شد، این بازیکن همچنان در پرسپولیس ماندگار بود. امروز کادر مدیریت و کادر فنی پرسپولیس در یک نمایش خیمه شب بازی در حالی نبیل باهویی را جذب کرده اند که این مهاجم بی کیفیت به دلایل نامشخص هنوز نتوانسته تست پزشکی کامل خود را انجام دهد! اگر قرار نبود این بازیکن به بازی لنصر برسد، اصولاً برای چه جذب شد؟ آیا امروز گل محمدی بابت جذب شهاب زاهدی که در ابتدای فصل با به به و چه چه فراوان او به این تیم آمد، جوابی به هواداران تیمش دارد که بدهد؟ مقصر وضعیت فعلی خط حمله پرسپولیس کسی نیست جز شخص گل محمدی اما رسانه های نزدیک به او از طرح سوال از او در رابطه با اشتباهاتش در نقل و انتقالات طفره می روند! چطور می شود او در جذب بازیکن خارجی به صورت سریالی اشتباه کند و بازیکنان ضعیفی همچون تمیروف، هنانوف، پریرا، اوساگونا، استوکس، رادوشویچ و … در دوران او جذب شوند یا قراردادشان تمدید شود و تک ستاره خارجی این تیم یعنی لوکادیا تنها پس از 6 بازی ایران را ترک کند؟

گل محمدی باید پاسخ دهد چرا بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس یعنی گولسیانی مقبل النصر، نیمکت نشین بازیکن ضعیفی همچون کنعانی زادگان می شود؟!

چرا بازی های لیگ را تعطیل کردند؟

امروز نیز جریان نزدیک به باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم، به انتقاد از این مسئله پرداخته اند که چرا سازمان لیگ بازیها را تعطیل کرد تا پرسپولیس از فرم خود خارج شود و در شرایط مسابقه قرار نداشته باشد! موضوعی خنده دار که برعکس آن همواره صادق بوده و این باشگاه پرسپولیس بوده که برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا همواره درخواست لغو بازیهایش در لیگ را مطرح کرده است و اگر چنین نمی شد همین رسانه ها با این هجمه سراغ سازمان لیگ می رفتند که آنها عامدانه بازیهای لیگ را برگزار کردند و خستگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان این تیم شد و …

وانگهی در مضحک بودن این توجیه همین بس که اگر عزمی برای در شرایط مسابقه نگه داشتن تیم پرسپولیس وجود داشت، مسئولین این تیم بازیهای تدارکاتی برای تیمشان در نظر می گرفتند اما به قدری غرق در حواشی خارج از فوتبال و عملیات رسانه ای فریبنده بودند که فوتبال بازی کردن یادشان رفت!

 

هر چه که هست، این پرسپولیس با این بازیکنان و کادر فنی می بایست منتظر شکست های سنگین تری مقابل النصر و الدحیل در قطر و عربستان باشد چرا که گریزی از بازی در چمن های صاف این کشورها وجود ندارد و کادر فنی پرسپولیس نیز به خوبی می داند اگر بازی این تیم ها به سرعت بیفتد، قادر به مهار آنها نیستند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات