عکسهای پویان مختاری و صدف طاهریان

عکسهای پویان مختاری و صدف طاهریان حواشی و جنجال زیادی را در شبکه های مجازی به وجود آورد. کاربران گرامی باید این را بدانند در فضای مجازی اخبار و حواشی زیادی منتشر می شود اما برای اطمینان باید به بررسی آن خبر پرداخت. باید اخبار دوستی پویان مختاری و صدف طاهریان را بررسی کنیم تا بفهمیم رابطه انها درست است یا اینکه درست نیست. این دو نفر در فضای مجازی عکس های مختلفی را منتشر کردند. پویان و صدف با انتشار این عکس ها دوستی خود را اعلام کردند. بعضی ها در فضای مجازی می گویند که انتشار این عکس ها به خاطر دوستی بوده است. در ادامه این داستان به بررسی پویان مختاری که از خوانندگان معروف ایرانی است، می پردازیم. در ادامه با همراه باشید.

عکسهای پویان مختاری و صدف طاهریان
عکسهای پویان مختاری و صدف طاهریان

عکس پویان مختاری و صدف طاهریان

کاربران باید در نظر داشته باشند که کشور ترکیه یکی از مکان های توریستی می باشد که ایرانی ها به آنجا زیاد سفر می کنند. شما می توانید به رابطه این دو در اینستاگرام پی ببرید و ببینید حتی در استخر با هم عکس دارند. پویان و خانم صدف در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی با هم دارند.

پویان و صدف قصد ازدواج دارند؟

باید خاطر نشان شد که این دونفر با اینکه حتی در استخر با هم عکس دارند آیا می خواهند با هم ازدواج کنند. اما آنطور که بیان می شود آن ها قصد ازدواج با هم را ندارند و می خواهند با هم کار کنند. خانم صدف طاهریان نیز از این همکاری راضی می باشد و با این کار می خواهد فالورهای خود را افزایش دهد. صدف طاهریان بعد از اینکه به کشور ترکیه رفت رابطه خوبی با پویان داشت ولی به یک باره با هم اختلاف پیدا کردند.

ماجرای عکس ها و ازدواج پویان مختاری و صدف طاهریان

پویان مختاری خواننده ایرانی هم در کشور ترکیه ساکن می باشد و در ان کشور سایت انفجار حضرات بت را تاسیس نموده است. اما فعلا معلوم نیست که رابطه انها در چه زمینه ای می باشد. در حال حاضر ازدواج این دو نفر رسمی نشده است با اینکه عکس هایی باهم دارند. صدف طاهریان یکی از بازیگران تلویزیون ایران بوده ولی در حال حاضر به کشور ترکیه مهاجرت نموده است.

پویان مختاری و صدف طاهریان

پویان مختاری یک خواننده و آهنگساز موفق و مشهور ایرانی محسوب می شود. او چند سال قبل برای گسترش کار های خود به خارج از کشور رفت. پویان مختاری عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست محبوبیت زیادی را در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به دست بیاورد. در حال حاضر پویان مختاری با دختری رابطه ندارد و سعی می کند بر روی کار خودش تمرکز کند. البته در یک دوره زمانی خبر های زیادی در مورد رابطه او با مدل مشهور ایران یعنی صدف طاهریان منتشر شد. البته این خبر به تایید رسمی نرسید. شبکه های مجازی به سرعت این خبر را پوشش دادند و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دو چهره اینستاگرامی شد. اگر خبر جدیدی در مورد پویان مختاری و صدف طاهریان منتشر شود در همین مطلب به اطلاع شما می رسانیم.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات